چهارشنبه 10 دی 1393 - 18:53

اخطار قلعه نویی برای برگزاری اردو!

به گزارش بویرنیوز، آبی ها برای سفر آماده می شوند تا در آب هوای خوب کیش اردویی را برگزار کنند و برای ادامه بازیها آماده شوند اما این در حالی است که قلعه نویی برای برگزاری این اردو شرط و شروطی را برای تیم در نظر گرفته است.

گفتنی است مربی استقلال مدعی است که تیم باید با حضور تمام نفرات خود راهی کیش شود و اگر چنین اقدامی انجام نشود و تمامی نفرات خود را به وی معرفی نکنند وی این اردو را لغو میکند و راهی جزیره نمی شود.

شایان ذکر است استقلال با اوضاعی خاص قرار است که برای نیم فصل دوم آماده شود زیرا قلعه نویی به مسوولان قول داده است که اوضاع نامناسب تیم در نیم فصل اول را جبران کند به همین دلیل وی در این خصوص سخت گیریهایی را در تیم اعمال می کند و مدعی است که استقلال باید نیم فصل اول را جبران کند و شرایط را برای تیمش تغییر دهد.

گفته می شود سرمربی استقلال دستور داده است اردوی استقلال از شنبه سیزده دی شروع می شود و به مدت دوازده روز به طول می انجامد و اعضای این تیم نه صبح شنبه به سمت کیش پرواز می کنند.

این در حالی است که قلعه نویی مدعی شده است برای عدم همراهی تیم هیچ بهانه ای را از سوی بازیکنان و مسوولان نمی پذیرد و همه باید آماده سفر باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=134164
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما