سه شنبه 9 دی 1393 - 8:13

همه چیز در پرسپولیس به روز پایانی کشید

همه چیز در پرسپولیس به روز پایانی کشید

به گزارش بویرنیوز ،حمید درخشان پس از پایان تمرین دیروز پرسپولیس درباره وضعیت پرسپولیس اظهار داشت:تیم ما تحت فشار بالایی قرار دارد و بازیکنان به سختی کار می کنند.با این بضاعت کم خوب کار می کنیم.تلاش داریم با نفرات جدیدی که می گیریم و به تیم اضافه می شوند مجموعه خوبی را هدایت کنیم.

وی درباره اینکه اگر بازیکنان تستی را کنار بگذاریم،دیروز پرسپولیس با ۱۵ بازیکن تمرین کرد گفت:ما یک سری نفرات را نمی خواستیم و کنار گذاشتیم.این مساله باعث شد تعداد نفرات حاضر در اردو کمتر شود.بازیکنان جدیدی هم که می خواهند اضافه شوند دنبال کارهای قراردادی هستند و اگر آنها بیایند تمرین به حالت بالانس می رسد.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت نهایی میثم حسینی و محمد عباس زاده اظهار داشت:در حال بررسی این موضوع هستیم.اگر بازیکنانی که مدنظرمان است را جذب کنیم راه برگشتی برای این ها وجود ندارد.در غیر این صورت راه برگشت برای این دو نفر هست.

وی درباره اینکه به نظر می رسد پرسپولیس در نقل و انتقالات نسبت به تیم های دیگر عقب افتاده است گفت:باید شرایط باشگاه را در نظر داشته باشیم.تا دو،سه روز پیش کسی در باشگاه حق امضا نداشت.قبل از حضور طاهری در باشگاه باید به چه کسی لیست می دادیم؟قبول دارم که باید لیست مازاد را زودتر اعلام می کردیم تا این بازیکنان بتوانند برای خودشان جایی پیدا کنند.اما ما ثبات نداشتیم و در واقع مدیرعامل مشخص نبود.متاسفانه زمان را از دست دادیم اما این مساله دست من نبود.مشکلاتی وجود داشت که با تلاش دوستان و هیات مدیره رفع شد.

درخشان درباره وضعیت محسن مسلمان اظهار داشت:ما رقم پیشنهادی ذوب آهن را نداریم و خودمان درگیر مسائل مالی هستیم.با دو میلیارد می توانیم خیلی از مشکلات مان را حل کنیم.

وی درباره شکایت باشگاه پرسپولیس از باشگاه فولاد درباره استفاده از سروش سعیدی گفت:ما شکایت کرده ایم و نامه هم زده ایم.سه امتیاز این بازی باید به نفع پرسپولیس برگردد چون اشتباه شده است.یک سری اسناد و مدارک از اشتباهات آقایان دارم که در اختیار من است.انتظار داریم مسولین مربوطه در کمیته انضباطی بررسی کنند و نتیجه را بگویند.اما اگر به نتیجه نرسند من مجبورم این اسناد را رو کنم.پس بهتر است زودتر تصمیم بگیرند و وضعیت را روشن کنند.

درخشان درباره قاسم حدادی فر و اینکه آیا این بازیکن به پرسپولیس می آید یا نه اظهار داشت:ما صحبت های زیادی با آذری و گل محمدی کردیم.تا فردا ظهر همه چیز مشخص می شود.سخت است باشگاهها بازیکن خوب خود را در اختیار باشگاههای دیگر قرار دهند.

وی درباره اینکه بازیکن خارجی جدید پرسپولیس چه زمانی به تمرین اضافه می شود گفت:امشب یک هافبک برزیلی به ایران می آید که سابقه بازی در لیگ برزیل را دارد.با تادو هم در مقطعی همبازی بوده است.

درخشان درباره وضعیت بازیکن ژاپنی اظهار داشت:این بحث در حد پیشنهاد بود که آن را بررسی می کنیم.یک بازیکن عراقی هم هست و نفرات دیگر هم هستند و آنها را بررسی می کنیم چون فقط یک نفر را می توانیم جذب کنیم.

وی درباره وضعیت محمد عباس زاده تاکید کرد:تا ظهر امروز شرایط عباس زاده مشخص می شود.

درخشان درباره درگیری لفظی میان بهروز رهبری فرد و رضا حقیقی در رسانه ها گفت:ما را وارد این مقوله نکنید.دوست ندارم وارد فضای درگیری میان رهبری فرد و حقیقی شوم.

وی درباره اینکه طی روزهای اخیر سکوت اختیار کرده بود اظهار داشت:اگر صحبت نمی کردم دلیل داشت.چون روی هربازیکنی دست می گذاشتیم یا باشگاههای دیگر او را بردند و یا رقمش بیشتر شد.

سرمربی پرسپولیس درباره شایعه بازگشت سامان آقازمانی به پرسپولیس گفت:این بحث ها در سطح رسانه ها مطرح می شود.باید صبر کنیم تا نقل و انتقالات تمام شود و آن زمان معلوم خواهد شد دنبال کدام بازیکن بودیم.

وی درباره جدایی نیلسون کوریا اظهار داشت:ما دنبال بازیکنی هستیم که در لیگ در گلزنی به ما کمک کند.حاضریم در یک بازی دو گل بزنیم اما یک گل بخوریم و در نهایت سه امتیاز را بگیریم.نیاز به هافبک و مهاجم داریم تا به گل برسیم.سوشا،جزو سرمایه های ملی ما محسوب می شود و باید در سال های آینده به تیم ملی کمک کند.نیلسون یک بازیکن خارجی بود که سنش هم ۳۷،۳۸ سال بود و آخر فصل هم باید می رفت.نباید سرمایه سوزی کنیم چون سوشا می تواند به تیم ملی کمک کند.

درخشان درباره مشکل مالیاتی بازیکنان و اینکه برای مثال رضا نورمحمدی ممنوع الخروج شده است بیان داشت:باشگاه به دنبال این است مشکل مالیاتی بازیکنان رفع شود.

وی درباره اینکه تکلیف دروازه بان دو پرسپولیس چه خواهد شد گفت:یکی دو گزینه هستند که با یکی از آنها به توافق می رسیم.

درخشان درباره اینکه چه ارزیابی از تیم ملی در جام ملت های آسیا دارد اظهار داشت:کار تیم ملی در جام ملت ها خیلی سخت است.آنجا نمی توانیم بازی تدافعی مانند جام جهانی انجام بدهیم و باید هجومی کار کنیم تا نتیجه خوب به دست بیاوریم.همه تلاش می کنیم که تیم ملی نتیجه بگیرد چون باعث سربلندی همه ماست.

وی درباره اینکه پرسپولیس در تیم ملی نماینده ندارد گفت:من برای کی روش احترام زیادی قائل هستم.او سرمربی تیم ملی است اما نظر شخصی ام این است که نوری و خانزاده می توانستند به تیم ملی کمک کنند.به خصوص نوری می توانست عصای دست کی روش باشد.

درخشان درباره وضعیت علیرضا علیپور،مهاجم راه آهن اظهار داشت:پیوستن علیپور به پرسپولیس قطعی شده و یک یا دو گزینه دیگر هم هستند که در حال مذاکره با آنها هستیم.یک بازیکن دیگر که در خط میانی بازی می کند هم مدنظر ماست.

وی درباره اینکه آیا این بازیکن رامین رضاییان است یا نه گفت:نه.

/افکار
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=134032
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما