چهارشنبه 3 دی 1393 - 0:55
نماینده مردم تهران:

چرا خاتمی فتنه‌گر آزادانه در حال اظهارنظر رسانه‌ای است؟

کوثری خاطرنشان کرد: هر چند عاملین اصلی فتنه در خارج از کشور و در سفارتخانه انگلیس بوده ولی سران فتنه به صورت آگاهانه وارد نقشه طراحی شده استکبار شدند و به عنوان عاملین استکبار نقش آفرینی کردند که این جرم بسیار سنگین است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه سران فتنه دادگاهی هم بشوند به خاطر این جرم سنگین آنها که امنیت ملی را به مخاطره انداختند،حکمشان قطعاً اعدام است.

به گزارش بویرنیوز اسماعیل کوثری  پیرامون برخی اقدامات در راستای رفع حصر سران فتنه در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا افزود: افرادی که این چنین در پی قبح زدایی از اقدامات فتنه 88 هستند و می خواهند به نحوی آن را به فراموشی بسپرند و دائم از آزادی سران فتنه صحبت می کنند به دو گروه تقسیم می شوند.

وی بیان کرد:برخی به خاطر اینکه پایشان در پرونده فتنه 88 گیر هست درصددند تا با زیر سوال بردن ماهیت فتنه 88، بدینوسیله خود را نیز تبرئه کنند، برخی هم از روی نادانی و عدم آگاهی چنین کاری می کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: هر کشوری هم که بود برخورد شدیدی با این گونه افراد انجام می‌داد و این که امروز این افراد در حصر خانگی به سر می‌برند جز رافت اسلامی چیز دیگری نمی تواند باشد. تصمیم حصر خانگی هم توسط شورای عالی امنیت ملی اتخاذ شده و اگر این شورا به این نتیجه هم برسد که سران فتنه باید دادگاهی بشوند، قطعاً این اقدام صورت می پذیرد.

وی افزود: هر چند نمی خواهیم پیش از صدور حکم دادگاه حکم صادر کنیم ولی به خاطر محاربه‌ای که سران فتنه در نظام مقدس انجام داده اند و این اقدام آنها هم بر کسی پوشیده نیست اگر دادگاهی هم بشوند به خاطر این جرم سنگین آنها که امنیت ملی را به مخاطره انداختند و عاملین اصلی بودند که باعث کشته شدن ده ها نفر از هم وطنان شدند، قطع به یقین حکمی جزء “اعدام” نخواهند داشت.

کوثری خاطرنشان کرد: هر چند عاملین اصلی فتنه در خارج از کشور و در سفارتخانه انگلیس بوده ولی سران فتنه به صورت آگاهانه وارد نقشه طراحی شده استکبار شدند و به عنوان عاملین استکبار نقش آفرینی کردند که این جرم بسیار سنگین است.

وی گفت: امروز نباید فراموشمان شود که امثال محمد خاتمی نیز جزء عاملین اصلی فتنه هستد که امروز در سایه برخی بی تدبیری ها آزادانه در حال اظهارنظر در رسانه‌ها می باشند. مردم که تاب تحمل فتنه 88 را نداشتند به خیابان ریختند و حماسه 9 دی را به وجود آوردند امروز نیز اگر امثال خاتمی مراقب تحرکات خود نباشند هم نظام و هم مردم دیگر تحمل چنین فعالیت های مرموزانه و ضد نظام را نخواهند داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=133282
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهمان گفت:

    چند سئوال از به اصطلاح نماینده محترم مجلس: ا. شما نماینده مجلس می باشید یا رئیس قوه قضائیه؟ 2. شما که نماینده مجلس یعنی بالاترین مرجع قانوگذاری کشور می باشید نمی دانید که 1. نباید در کار سایر دستگاهها دخالت کرد؟ 2 نمی دانید که نباید آبرو مردم را با تهمت و افترا برد؟ مگر آنکه در محاکم قانونی محاکمه و اگر مجرم هم شناخته شوند براساس قانونی که شما قانوگزارش هستید نباید آبروی مجرم را برد بلکه براساس حکم صادره او را به روشی که قانون مشخص کرده است تنبیه نمود 3. شما در ذهن خودتان محاکمه می کنید و در ذهن خود هم حکم صادر می کنید؟ آیا سایر قوا آنقدر ناتوانند که قادر به تصمیم گیری نیستند و حتمأ شما باید با داد و فریاد حکم اعدام صادر کنید؟ آیا شما پرونده آنان را خوانده اید؟ یا فقط براساس ذهنیات خود داوری نموده و حکم صادر می کنید؟ شما که ظاهرآ نماینده مردم تهران می باید باشید، چرا از طرف مردم و نظام صحبت می فرمایید؟ مگر شما همه ملت ایران هستید؟

  2. ناشناس گفت:

    همین فتنه گر 8 سال بر ما حکومت کرد اون موقع کدوم …. بودین که بیاین نظر بدین
    نون به نرخ روز خورا

  3. حق گفت:

    کمترین ارزشی حرفاتون نداره جناب کوثری

  4. رحمت گفت:

    دلش می خواد حرف بزنه. خوف کردی که رای نیاری

  5. مهرداد گفت:

    سلام بر فتنه گر دوست داشتنی ومحبوب دلها خاتمی عزیز

    • حسين گفت:

      متاسفم برا شما كه به فتنه گر درود ميفرستي اگر فتنه گران پيروز ميشدند الا نميتونستي راحت تو شهر بگردي و متاسفم برا سايت بوير نيوز كه درود فتنه گران را تو سايت ميگذاره مرگ بر فتنه گران و طرفداران فتنه گر

  6. رضا گفت:

    بدبختي ما ملت ازاونجايي شروع شدكه يه مشت آدم بيسوادشدن قانونگذاراين مملكت

  7. فراز گفت:

    ما بیست میلیون نفر فتنه گر خاتمی عزیز را دوست داریم ……به کوری چشم دشمنان مدرس زنده است

  8. اصلاح طلب گفت:

    خاتمی ، فرزن خلف و شایسته امام و این سرزمین است ، درود ملت بر او که در پی عزت و آبادانی ایران است.
    شما که چیزی در جنته تان نیست ، چه می گویید؟
    ملت ، خاتمی را می خواهد ، ولی شما را هرگز .
    شما با آرای 300 هزار نفری ، یعنی کمتر از 3 درصد جمعیت تهرا ، نماینده ما شده اید ، اما بیش از 65 میلیون ایرانی ، خاتمی را دوست دارند
    ف اگر دروغ است ، پیش به سوی رفراندوم.

  9. آشنا گفت:

    فتنه گر یعنی کسی که به دیگران تهمت میزند یعنی کسی که آبروی هم وطن وهم کیش خودرا به خاطرسیاست بازی غلط می برد .این نماینده محبوبیت ندارد ویک رای برای ایشان هم زیاد است.

  10. سعادت گفت:

    ای بویرنیوز حامی افراطیون به خودت بیا.

  11. مردم سالاری گفت:

    درود بر خاتمی زنده باد اصلاحات…….اگه راست میگی خاتمی بیاد وارد صحنه بشه تا معلوم بشه مردم طرفدار چه کسی هستند…مردئم قیم نمی خواهند

  12. ناشناس گفت:

    خاتمی مرد و رفت و وسوخت
    درود بر فرمانده لشکر 27محمد رسول الله

  13. سید حمید موسوی اصل گفت:

    جناب آقای کوثری سلام ، در جواب سخنان جنابعالی به همین ابیات زیر اکتفا می کنم:

    بهشت نازنین شاید همین دین شما باشد

    جهنم در زمین شاید همین دنیای ما باشد

    خروش نعره بر بام کلیسایی نمی بینم

    نه می خواهم نه می پرسم که در مسجد چرا باشد

    مقام رعد و برق از مسجد ما رفته بالاتر

    اگر معیار مذهب باید از روی صدا باشد

    چراغ صد هزار آیین روشن را نمی بینم

    خدایا جهل آدم می تواند تا کجا باشد

    از این آشفته بازیها که با دین خدا کردم

    خدا هم بعد ازاین شاید نمی خواهد خدا باشد

    من اینجا یک سر سوزن مسلمانی نمی یابم

    گمانم رشتة پیغمبران دست شما باشد…

    خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار

  14. حبیب گفت:

    اگه جرات داریداجازه بدید بیاد توصحنه بعد معلوم میشه که مردم کی را میخوان

  15. باران گفت:

    زنده باد خاتمی

  16. ناشناس گفت:

    سلام بر سید اصلاحات

  17. ایرانی / گفت:

    آقا اسماعیل اصل 37 قانون اساسی میگه که اصل بر براءت است و هیچکس از نظر قانون مجرم شناخته نمیشود مگر اینکه جرم او در دادگاه صالح ثابت گردد . آیا شما به مسعولیت نمایندگی خودت عمل کرده ای و جایگاه شما کجاست ؟ مگه قاضی القضات هستی که حکم صادر میکنی . یکی از دلایل وضعیت کنونی کشور دخالت قوای سه گانه در کار یکدیگر است . لطف کنید قوانینتان رادرست مصوب کنید خیلی خوب است

  18. هادی گفت:

    بویر نیوز از سایتت متنفر شدم قول میدم که از این به بعد به سایتت سر نزنم تو هر چی من نظر میذارم بخاطر اینکه میبینی موافق نظرات اصلاح طلبان هست نمیزاری یا قسمت نظراتت رو غیر فعال کن یا هم شهامت گذاشتن هر نظری رو داشته باش من مطمئنم که تو نظراتم هیچ تهمت و افترایی به کسی نزدم که هیچ بلکه هیچ اهانتی هم به کسی نکردم . الان هم برام مهم نیست که این نظر رو هم بذاری یا نه . من که رفتم ولی از من به تو نصیحت یه خورده جنبه داشته باش و تمام نظرات رو بذار . بذار که بازدید کنندگان خودشون قضاوت کنن .

  19. ناشناس گفت:

    شرم از وجدان خودتان کنید به همدیگر تهمت وافترا نزنید همه فرزندان این سرزمین هستیم

دیدگاه شما