چهارشنبه 12 مهر 1391 - 14:39

تودیع و معارفه سه مدیر در استانداری کهگیلویه و بویراحمد

بویر نیوز : مدیران کل دفتر فنی، امور بانوان وخانواده و بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری کهگیلویه و بویراحمد صبح چهارشنبه تودیع ومعارفه شدند.

به گزارش مهر، با حکم استاندار جدید استان، “سید حسین کاظمی” به سمت سرپرست دفتر فنی استانداری، “فریده کیامرثی” به سمت سرپرست دفتر اموربانوان وخانواده و”محمدرضا نوذری” به سمت مدیر دفتر بازرسی وارزیابی عملکرد استانداری استان منصوب شدند.

همچنین در این مراسم از خدمات “حمیداسکندری” مدیر دفتر فنی، “لیلا زاده باقری” مدیر دفتر بانوان و امور خانواده و “عبدالرحمان ارجمندی” مدیرکل دفتر بازرسی تقدیر شد.

گفته می شود ماموریت این افراد در استانداری کهگیلویه وبویراحمد به اتمام رسیده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر چهارشنبه در این مراسم گفت: تعامل و همکاری در رفع مشکلات ضروری است و باید با وحدت حداکثری به دنبال رفع مشکلات و معضلات باشیم.

حسین صابری افزود: مردم ما دارای بینش و شعور سیاسی خوبی هستند و جامعه از همه مسئولین انتظار عمل دارد و شعار کار ساز نیست.

وی با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی حتی در دورترین نقاط استان جوانان ما دارای تحصیلات دانشگاهی هستند، عنوان کرد: پیشرفت و توسعه این استان اولویت کاری من است و بر سر منافع جامعه و اهداف خود باهیچ کس معامله نمی کنم.

صابری با بیان اینکه به جز اجرای قانون به هیچ چیز دیگر فکر نمی کنم و رعایت نظم و انضباط،عدالت واحقاق حق، وظیفه ماست، اظهار داشت: آرامش محیط کار و حفظ اموال عمومی وظیفه همه و سهل انگاری در این زمینه و حیف ومیل بیت المال تضییع حقوق همه ملت ایران است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13288
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    آقای استاندار آقای اکبر علیزاده هم مامورند

  2. بیدار پور مامور به خدمت گفت:

    وقتی مدیر کل بزرگترین اداره عمرانی استان یعنی اداره راه و شهرسازی یک معلم مامور به خدمت از اموزش و پرورش می باشد دیگه جای هیچ حرفی باقی نمی ماند جناب استاندار

  3. مهدي گفت:

    حسين كاظمي به درد مدير كلي نمي خوره چون مدير عامل شركت پيمانكاري معمار بوير است

  4. ك4454نتالب.من گفت:

    مرحبا استاندار فقط و فقط سركار خانم كيامرثي به درد امور بانوان مي خورد

دیدگاه شما