سه شنبه 11 مهر 1391 - 22:55

اولین فرمان استاندار کهگیلویه و بویراحمد صادر شد

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: همانگونه که پیشتر استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع مدیران صنعت و معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از وضع بازار استان بشدت انتقاد کرده بود امروز فرمان مهمی را صادر نمود.

با فرمان استاندار کهگیلویه و بویراحمد مانور بزرگ کنترل بازار در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

خبرگزاری فارس: مانور بزرگ کنترل بازار در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز با حضور مسئولان استانی و به ریاست صابری استاندار برگزار شد.

در این نشست که مسئولان صنعت و معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی حضور داشتند استاندار کهگیلویه و بویراحمد فرمان کنترل بازار این استان را صادر کرد.

سید حسین صابری به مسئولان ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد دستور داد تا در اقدامی هماهنگ و ضربتی تخلفات بازار این استان مورد رصد قرار گرفته و با متخلفان اشد برخورد صورت گیرد.

این مسئول ارشد استانی در ادامه عنوان کرد: باید بازار اسلامی مورد بازرسی قرار گیرد و اجازه ندهیم چند آدم منحرف با آبروی بازار که روزگاری بزرگترین حامی نهضت برای پیروزی بود، بازی شود.

(فارس)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13249
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سحر گفت:

    احسن بر اين استاندار كاش اين استان ده تا مديركل اينطور هم داشت

  2. مشتی گفت:

    عزیزم تمام ….,……. بگیرند تمام با 50هزارتومان کمی بیشتر یا کمتر از مغازه داران ویا برداشتن جنس مورد نیاز خود کاری به کار بازار ندارند اگه میخوای مطمئن شین یه سری به خ عمده فروشی یه سری به مغازه داران زیر میدان شهدا بزنید واز شون بپرسین اگه راست میگی چاپ کن

  3. زهره گفت:

    سلام خدابراستاندارولايتمدارصبوروبابصيرت جناب آقاي سيد حسين صابري: دست حق يارتان وحمايت ماشيفتگان عرصه عدالت گواراي وجودتان : جناب آقاي استاندارمتاسفانه گراني بازار كه به تبع آن عده كثيري سودجو به بهانه تحريم كمراين مردم ولايتمدار راشكسته وسعي در نااميد كردن مردم كرده اند اين درحالي است گراني در اين استان بيش از ساير جاها ميباشد با حركت عدالت محور روح اميد رادر دل اين مردم زنده كنيد

  4. رحیم گفت:

    قابل تقدیره………

  5. محمود .................. گفت:

    …….

  6. ناشناس گفت:

    تازه‌ترین قیمت انواع ارز
    دلار مبادلاتی بازهم ثابت ماند، دلار آزاد ۳۶۱۰ تومان
    دلار مبادلاتی بازهم ثابت ماند، دلار آزاد ۳۶۱۰ تومان

    بانک مرکزی قیمت انواع ارز در مرکز مبادلات ارزی در روز چهارشنبه را اعلام کرد.

    بانک مرکزی قیمت انواع ارز در مرکز مبادلات ارزی در روز چهارشنبه را اعلام کرد.

    به گزارش خبرنگار مهر، بانک مرکزی قیمت انواع ارز در روز چهارشنبه در مرکز مبادلات ارزی را اعلام کرد که براساس آن، قیمت دلار در این مرکز همچون روزهای دوشنبه و سه شنبه هیچگونه تغییری نکرده است.

    برهمین اساس، قیمت دلار مبادلاتی امروز چهارشنبه همچون روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۶۷۲ تومان نرخ گذاری شده است، ضمن اینکه یورو از ۳۴۴۵ به ۳۴۴۷۰ تومان افزایش، درهم بدون تغییر و لیر ترکیه از۱۴۹۱۴ به ۱۴۹۰۲ تومان کاهش یافته است. بانک مرکزی قیمت انواع ارز در مرکز مبادلات ارزی در روز چهارشنبه را به شرح جدول ذیل اعلام کرد:

    جدول قیمت انواع ارز غیرمرجع

    نوع ارز / قیمت ( ریال)

    دلار / ۲۶۷۲۰

    یورو / ۳۴۴۷۰

    درهم / ۷۲۷۵

    لیر ترکیه / ۱۴۹۰۲

    روپیه هند / ۵۱۰

    روبل روسیه / ۸۵۹

    یوآن چین / ۴۲۵۲

    یکهزار وون کره جنوبی / ۲۴۰۰۰

    یکصد ین ژاپن / ۳۴۲۰۰

    به گزارش مهر، صبح امروز چهارشنبه دلار در بازار ارز چهارراه استانبول ۳۶۱۰ تومان، یورو ۴۷۰۰ تومان، پوند ۵۸۰۰ تومان و درهم ۹۸۵ تومان است.

  7. کلاغ نیوز گفت:

    این همه مثل قبلی میشه نمی خواد هول بزنید

  8. نریمون نیوز گفت:

    استاندار با رشته ی بهداشت محیط جهت انجام امور عمرانی خریداریم

  9. کارمند گفت:

    آقای استاندار سلام قبلا جوجه را آخر پاییز می شمردند.اما این روزها جوجه می شود آخر هر هفته شمرد .در ضمن قدیمی ها می گفتند اگر نمیرم نپیرم .
    شما اگر هنر دارید به وضع اداراتتان برسید اصلاح بازار پیشکش . با بگیرو ببندوعملیات رابین هودی کار درست نمی شود .پروژه های تعطیل شده ات را کار کن .7 ماه از سال گذشته موافقتنامه های عمرانی امضاء نشده 0شما که یک تکه کاغذ را با این همه نیرو و معاون های رستم گونه ات نتوانستی امضاء کنی می توانی بازار را کنترل کنی . این فیلم ها که با هیاهو و سروصدا و عزل و نصب مدیران و مانور چند تا سرباز مال قدیم است . می خواهی شش ماهت را بگذرانی و مردم را سرکار بگذاری . مردانه خزانه استان چند هزار تومان آلان دارد؟ مردانه بگو تخصیص عمرانی صفر درصد را چه می کنی ؟ هیاهو بس است .

  10. انصاف گفت:

    از سایت های محترم تقاضا می کنم عکس مناسب از استاندار بگذارید . این عکس به هیکل استاندار نمی آید .

دیدگاه شما