سه شنبه 11 مهر 1391 - 10:17

صدور مجوز تاسیس دانشكده پزشكی دهدشت

بویر نیوز : نماینده مردم شهرستان های كهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز تاسیس دانشكده پزشكی دهدشت از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام سید ‘علی محمد بزرگواری’ روزسه شنبه در مراسم جشن استقبال از دانشجویان پسر جدیدالورود دانشگاه یاسوج افزود: دانشگاه علوم پزشكی یاسوج به عنوان متولی تاسیس این دانشكده منتظر ارائه طرح اولیه برای آغاز عملیات اجرایی آن است.
وی با اشاره به اینكه زمین مورد نیاز برای ساخت دانشكده پزشكی دهدشت آماده واگذاری است، بیان كرد: با ساخت و راه اندازی این دانشكده در سال های آینده شاهد شكوفایی و رونق روزافزون علمی در رشته های پزشكی در این منطقه خواهیم بود.
بزرگواری با اشاره به اینكه در آموزه های دینی بر كیفیت آموزش تاكید شده، اظهار داشت: توجه به كمیت موضوع نیز موجب دور شدن دانشجو از هدف خواهد شد.
وی عنوان كرد: دانشجویان با ژرف نگری و توجه ویژه به مسائل و آموزه های دینی از فرصت ها و ظرفیت های موجود به بهترین نحو ممكن استفاده كنند.
بزرگواری ابراز داشت: در آموزه های دینی از سوال پرسیدن برای افزایش آگاهی تاكید شده و دانشجویان می بایست با تقویت روحیه خودباوری و پرسش و پاسخ از استادان به معلومات خود بیفزایند.
دانشگاه یاسوج در سال تحصیلی جدید 600 دانشجوی جدیدالورود پسر دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13207
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما