سه شنبه 11 مهر 1391 - 7:39

تخریب بی سابقه دکتر مسعودی اصل توسط قانون شکنان و زیاده خواهان

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: باورمان نمی شود وقتی دکتر مسعودی اصل از ابتدا و بدون حمایت نیروی سیاسی توانسته با مشقت خود را در طراز مدیریتی بالا بکشد و در میان مدیران کشوری جایی برای خود باز کند امروز توسط هم استانی های خود با تیغ تخریب دریده شود.

دکتر مسعودی اصل که هم زمانی که به تامین اجتماعی کشور رفت و هم زمانی که با درایت از آن مجموعه خارج شد و هم آن زمان که با توانمندی بر مسند ریاست منطقه 16 دانشگاه آزاد کشور قرار گرفت نشان داد که کهگیلویه و بویراحمدی توانمند بوده و در هر مسندی توان بهترین نوع مدیریت را دارد.

زمانی که به دانشگاه آزاد آمد فضای رخوت و خسته کننده را از دانشگاههای استان زدود و فصلی جدید را در فضای دانشگاهی استان ایجاد نمود.

تغییر مدیریت ها که سالها در دانشگاه آزاد اسلامی مخصوصا مرکز استان احساس می شد اولین دستاورد بزرگ دکتر مسعودی بود که متاسفانه با کج فهمی عده ای از افراد که تنها به منافع حداقلی دوستان نزدیک خود فکر می کردند، حلاوت این تغییرات بر مردم استان به تلخی از آن جهت که یک نیروی خدوم بومی بی جهت تخریب می شود بدل شد.

به گزارش بویرنیوز در پی انتصابات اخیر در منطقه 16 دانشگاه آزاد کشور و مخصوصا شهر گچساران متاسفانه شاهد حمله و تخریب بی سابقه برخی از طرفداران نماینده گچساران در مجلس بودیم و حتی این فضا را به محیط دانشگاهی و اداری نیز کشیده اند.

 

افرادی که با بی اطلاعی و بی تقوایی سعی خود را در خودزنی همان گونه که نماینده محترم گچساران در مجلس عنوان کردند انجام می دهند.

به گزارش بویرنیوز به نقل از یک منبع آگاه، از میان 3 گزینه که توسط دکتر مسعودی اصل به ریاست عالیه دانشگاه آزاد و کمیسیون انتصابات( پس از احراز صلاحیت های مختلف تعداد به 3 نفر رسید)، دو گزینه از گزینه های 100 درصد مد نظر نماینده گچساران و باشت بوده است، یکی دکتر محمودی و دیگری دکتر پوران فر، اما در نهایت از آنجا که دکتر محمودی دکترا داشته و دکتر پوران فر دانشجوی دکترا بوده و همچنین با توجه به سوابق مدیریتی دکتر محمودی ایشان به عنوان رئیس واحد انتخاب شدند.

اما متاسفانه بعد از این انتصاب که با در نظر گرفتن نظر نماینده این شهر و سایر بزرگان استان صورت گرفت، عده ای معلوم الحال با تفکر پوسیده گرمسیری- سردسیری به جان دکتر مسعودی اصل افتادند و در مطالبی سراسر دروغ و توهین آمیز شخصیت ایشان را مورد هجمه قرار دادند.

 

باید پرسید اگر به جای دکتر مسعودی اصل یک بوشهری بود باز هم اینقدر انتقاد می کردید؟ چرا ما نمی توانیم با داشتن جمعیت کم و وسعت کم خودمان را در این استان تحمل کنیم و وقتی در استان اینگونه به جان هم می افتیم، چطور توقع داریم در عرصه کلان رشدی داشته باشیم.

وظیفه ما به عنوان رسانه حمایت از نیروهای بومی در عرصه مدیریتی کشور است و نباید اجازه داد تا افرادی که اطلاعی از قانون و مقررات ندارند صرفا از آن جهت که احتیاج شخصی آنها برآورده نمی شود دست به تخریب و هتاکی نیرو های پاکی همچون مسعودی اصل بزنند که استعفای ایشان از سازمان تامین اجتماعی خود بهترین گواه این امر است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13196
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فرهنگی گفت:

    درود بر دکتر مسعودی احسنت بر عملکردش

  2. بویر گفت:

    دکتر مسعودی از نیروهای شایسته و عملگرا ی استان می باشد برای ایشان آرزوی توفیق داریم

  3. 12 گفت:

    ………….به درد ریاست مدرسه هم نمی خوره. باید تجدید نظر کنه

  4. حسن گفت:

    این درست اما این دو گزینه خیلی ضعیف هستند بحث بومی و غیر بومی نیست باید گذشته این دو نفر را نگاه کرد و ببین قبلا چه مدیریت هایی داشته اند و آیا ارباب رجوع راضی بوده؟ والا چه بگوییم اینشالا موفق باشند

  5. کارمند دانشگاه آزاد یاسوج گفت:

    دکتر مسعودی بسیار با غیرت و فهیم و با درایت می باشد.با انتخاب دکتر زاده باقری دبیرمنطقه با آن همه سختی و مشقت نشان از این همه توانایی داد حتما انتخاب محمودی نیز مصلحتی دارد ایشان آدم بی تجربه ای نیستند ما کارمندان واحد یاسوج افتخار می کنیم از وجود ایشان

  6. استاد واحد گچساران گفت:

    برای اطلاع دوستان سه گزینه به کمیته انتصابات رفت گزینه اول زاده باقری دوم محمودی و سوم پورانفرد گزینه اول مورد تایید مسعود اصل و سازمان مرکزی دانشگاه بود و دو گزینه بعدی موردتایید نماینده عزیزجناب تاج , در همین حین گزینه اول همزمان کاندید دبیرمنطقه نیز بوده که اتنخاب می شود و از دور خارج می شود ورقابت بین دو گزینه تاج می باشد که در نهایت پورانفرد چون دانشجوی دکترا بود و محمودی دکتری کامل از هندداشت.انتخاب می شود.

  7. اسدي گفت:

    تخريب تاجگردون توسط شماچه معنايي داره چرابه مردم را گچساران معلوم الحال خطاب ميكني

    • بویر نیوز گفت:

      به هیچ وجه روی صحبت مان با مردم شریف گچساران نبوده- بارها در مقالاتمان نیز مردم گچساران و استان را شریف خطاب کرده ایم.

  8. حسن گفت:

    در تصمیمات آقای دکتر مسعودی به نظرتان …… چقدر تاثیر دارد

  9. محمد گفت:

    واقعا تحليل آقاي ع…. در سايت ك…. سطحي و غيره علمي بود ،مخصوصا جايي كه نوشته بود چرا از دكتر زاده باقري كه يك نيروي بومي هست در مسند دبيري منطقه استفاده كرده.!!!

  10. نادر گفت:

    تحليلتان بسيار منطقي و با استدلال است ،متشكر از اين تحليل زيبا و متاسفم برا كساني كه تنها هدفشان تخريب نيروهاي بومي توانمندي چون دكتر مسعودي و.. ميباشد.

  11. ناشناس گفت:

    تا زمانی که ما همدیگر را تخریب می کنیم و به جای نیروسازی نیرو سوزی می کنیم باید در اداره امور کشور که سهل است بلکه در اداره امور شهر و روستای خود دست به دامن کسانی شویم که کوچکترین اشنایی با درد ها و دغدغه ها و نیازها و روحیاتمان ندارند …مارا چه شد است..؟؟؟؟آخر مگر می شود همه رئیس دانشگاه شویم؟ همه دبیر منطقه شویم ؟همه پشت میز ریاست بنشینیم؟ چرا به جای تخریب دست همدلی و یاری به سوی یکدیگر دراز نکنیم؟ تاکی تنگ نظری و خودزنی؟چه زیبا میگوید مادرم :”عزیزم بد خودی گفتن شکم خود دریدن است…” امیدوارم که خداوند یاریگر تمامی کسانی باشد که کمر به خدمت بسته اند ولو خدمتشان اندک باشد و دکتر مسعودی اصل از منتقدان؟؟؟؟؟؟؟؟؟خویش نرنجند و درادامه فعالیت و خدمتش خدایش یاریگر باد و موید و سربلند.خداوندا تو یارش باش!

  12. دانشجو گفت:

    تا زمانی که ما همدیگر را تخریب می کنیم و به جای نیروسازی نیرو سوزی می کنیم باید در اداره امور کشور که سهل است بلکه در اداره امور شهر و روستای خود دست به دامن کسانی شویم که کوچکترین اشنایی با درد ها و دغدغه ها و نیازها و روحیاتمان ندارند …مارا چه شد است..؟؟؟؟آخر مگر می شود همه رئیس دانشگاه شویم؟ همه دبیر منطقه شویم ؟همه پشت میز ریاست بنشینیم؟ چرا به جای تخریب دست همدلی و یاری به سوی یکدیگر دراز نکنیم؟ تاکی تنگ نظری و خودزنی؟چه زیبا میگوید مادرم :”عزیزم بد خودی گفتن شکم خود دریدن است…” امیدوارم که خداوند یاریگر تمامی کسانی باشد که کمر به خدمت بسته اند ولو خدمتشان اندک باشد و دکتر مسعودی اصل از منتقدان؟؟؟؟؟؟؟؟؟خویش نرنجند و درادامه فعالیت و خدمتش خدایش یاریگر باد و موید و سربلند.خداوندا تو یارش باش!

  13. سينا گفت:

    دکتر مسعودی تا کار افتخاری و بیژنی رو تو تهران درست نکرد،تغییرشون نداد و مطمئن باشید که از زراعت کیش هم در جاهی خوب استفاده خواهد کرد،چون اشون نگاهشون اینه که از بچه های استان جدا از اینکه مال کدوم شهرستان هستند در جاهای مختل استفاده کنه؛کاش همه اینجوری بودند.

    • ؟ گفت:

      این که خیلی خوبه سینا جان. حتما انتظار گوشه نشین کردن انها را داری مطمین باش این دو تا هر جایی که رفتن یه روز به درد استان میخورن. این همه مهره سوزی چرا؟

  14. اریا گفت:

    در این استان همیشه از سیاسی بازی ضربه خورده ایم حال که دکتر مسعودی میخواهد افراد شایسته را انتخاب کند تو را خدا بگذارید کارش را انجام بدهند به خدا اگر فردی غیر بومی بودند گوش به فرمانش بودیم درود بر دکتر مسعودی و درود برتصمیمات منطقی اش

  15. داریوش گفت:

    درود بر فرزند شایسته بویراحمد دکتر مسعودی اصل که نون عرضه وسلامت اداری ومالیش را میخورد ووامداری احدالناسی ازسیاسیون نیست وانسان خداترسی است خدا پشت وپناهش باشد انشالله

  16. درود بردکتر مسعودی گفت:

    دکتر مسعودی از فرزندان با لیاقت استان است واگر هم استانیها اورا تخریب نمایند خودزنی کرده اند (م-ح)

  17. همشهری گفت:

    دو انتخاب دکتر مسعودی خوب بوده ولی انتخاب محمودی به عنوان ریاست گچساران همه را شگفت زده کرده است.اصلا ایشان با ریس فعلی زراعت کیش ،قابل مقایسه نیست و محمودی به گواه همه فرد خیلی ضعیفیه. نمی دانم حتما صلاحی تو کار بوده.

  18. بهرام گفت:

    در مورد محمودی از کارمندان دانشگاه یاسوج سوال کنید که اصلا مال مدیریت نیست.تعجبه!!!!!!!!!!!1

  19. انتخاب بد گفت:

    اگر دقیق به مساله نگاه کنیم همه از تغییر یاسوج و دهدشت خوشحال شدند اما هم دانشگاهیان یاسوجی وهم گچسارانی از تغییر در گچساران بشدت ناراحت و متعجب شدند.
    به نطر من دقت کافی نشد.

  20. یه دوست گفت:

    به خدا حیف دکتر مسعودی اصل که درموردش نابجا قضاوت بشه چقدر تنگ نظری چه قدر بی انصافی چقدر کوته فکری تاکی میخواهید مرغ همسایه راغاز ببینید مطمنا چون مسعودی انسان با عرضه ای وبومیه بهش گیر میدن سایزتوانمندی ایشون ملیه کاش مسولیت این استان عقب افتاده راقبول نمیکرد

  21. استاد واحد دهدشت گفت:

    دکتر مسعودی در میدان دادن به بچه های هم استانی خیلی خوب کار کرد. اول افتخاری را در تهران مشغول کرد بعد کرم جانی پور را جایگزین نمود.انصافامسعودی مدیریت قوی دارد نباید ایراد گرفت اگه یه نگاهی به انتخابهای دکتر مسعودی بیندازیم متوجه می شویم بهترین نیروها را بکار گرفته- کرم جانی پور چندین سال رئیس واحد گچساران بوده و باسابقه-مسعودزاده باقری هر چند در استان نبوده و شناختی بر روی آن نمی باشد اما شواهد گواهی می دهند که بسیار مدیر و کارآمدمی باشدوسالیان زیادی در راس مدیریت بوده.افضلیان بسیار پرانرژی و فعال و محمودی هم درسته سابقه هیئت علمی نداره اما چندین سال مدیر آموزش و پرورش بوده

  22. امير گفت:

    سایت………….همین مطلب رو هم آورده ولی فقط نظراتی رو که خودشون دوست دارند ثبتشون میکنند و نظراتی که در دفاع از دکتر مسعودی هستش رو نمیذاره.!!
    آخه اینه رسالت اطلاع رسانی که فقط نظرات مطابق سلیقه ی خودشون رو بذارن.؟؟
    متاسفم برا این طرز نگاهشون .!!!
    واز شما به خاطر اطلع رسانی منطقیتون تشکر میکنم.

  23. کارمند دانشگاه آزاد یاسوج گفت:

    ما کارمندان و اعضای هیئت علمی واحد یاسوج رفتن محمودی را به فال نیک می گیریم چرا که راحت شدیم. امیدواریم گچسارانی ها هم فیض ببرند.

  24. علی گفت:

    بعد از دکتر افتخاری خیرالموجودین دانشگاه آزاد استان همین کسانی بودند که دکتر مسعودی معرفی کرده- شرط دکتری داشتن از شروط قطعی رئیس واحد میباشد. اصرار بر اینکه دانشجوی در حال تحصیل را رئیس دانشگاه بگذارند بی معنی است. تلاش دکتر مسعودی برای حفظ حرمت دکتر افتخاری که از انقلابیون با سابقه استان می باشند نشان از درایت بالای دکتر مسعودی دارد.

  25. متاسفم گفت:

    هرکجا هست خدایا به سلامت دارش
    شمارو به خدا بزار رین کارشو بکنه خودتون هم انتظار اینهمه توانمندی یکجا رو از دکتر مسعود ی نداشتین چرا به نظرش احترام نمیزارین؟ تا کی جبهه گیر ی؟
    دکتر جان همه منطقه پشت سرتو ن هستن خوف نکنید خدا بهتون سلامتی بده

  26. ی گفت:

    چرا بیشترین تفکر گرمسیری و سردسیری از آن گچسارانی های عزیز است ؟ نمود عینی اون در زمان ریاست یدالله مرادی بر میراث فرهنگی بوده.

  27. دانشجو گفت:

    افتخاری همتا نداشت متاسفم که بااین همه لیاقت کنارگذاشته شدواقعا مسخره است که افتخاری نباشه امامحمودی رئس بشه مسعودی بااین جابجاییهای نابجا ابروی خودش رابرد

  28. ناشناس گفت:

    مدیر گروه روبوتیک از زحمات و حمایت های دکتر آرمین محمودی معاون پژوهشی سابق دانشگاه آزاد یاسوج و رئیس فعلی دانشگاه آزاد گچساران سپاسگزاری کرد و افزود: اگر تلاش های دکتر محمودی و حمایت های معنوی و سرعت عمل مالی و پیگیری های دکتر محمودی نبود معلوم نبود ما چه نتیجه ای بگیریم و در واقع ۹۹ درصد موفقت این تیم مربوط به فعالیت های ایشان بوده است.

  29. رک گو گفت:

    بنازم به عملکرد این مرد بزرگ که الحق والانصاف مردی عملگرا و وابسته به خرد جمعی میباشد من کاملا با خصوصیات ایشان آشنا هستم

  30. گل گفت:

    محمودی…. بویراحمد راخواهدبرد شک نکنید

  31. استاد گفت:

    دكت مسعودي توي همين مدت كوتاه ياستش تونسته مهر هاي استاني را در تهران و دبيرخانه منطقه بزاره براش آزوي موفقيت داريم

  32. علی اصغر پیشقدم گفت:

    بنظر بنده جا وجلال جناب آقای دکتر مسعودی اصل خیلی بیشتر از آن چیزی است که ماها تصور میکینم . درود بر همت ولاالای این چهره ماندگار .

  33. کماندو گفت:

    برای مردم غریب پرست استان متاسفم که چنین شاکله ای نسبت به نیرویی ارزشی مثل دکتر مسعودی دارند.لطفا این حرافی های پوچ و بی ارزش رو نزنید،یکم به فکر استان باشید.درود بر جوان لودابی 

دیدگاه شما