دوشنبه 10 مهر 1391 - 22:11

مدیر‌خانه مطبوعات کهگیلویه‌وبویراحمد معرفی‌شد

هیأت مدیره‌خانه مطبوعات در پنجمین جلسه متشکله در دفتر خانه‌مطبوعات به اتفاق کلیه آراء مدیرخانه را منصوب کردند.

به گزارش کبنانیوز: هیأت مدیره‌خانه مطبوعات در پنجمین جلسه متشکله در دفتر خانه‌مطبوعات به اتفاق کلیه آراء  زریرحجتی را بعنوان مدیرخانه منصوب کردند.

مدیرخانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از همکاری و تعامل اعضای محترم خانه‌مطبوعات استان کهگیلویه‌ و بویراحمد اظهار داشت:

رسالت خانه‌مطبوعات، به عنوان یک مرکز سازماندهی و تجمع اهالی قلم و نشر، ایجاب می‌کند که در شرایط گوناگون، با نوآوری و ابتکاراتی که به منصه ظهور می‌گذارد، به حمایت همه جانبه از کلیه نشریات استانی و منطقه‌ای، مدیران مسئول، خبرنگاران و سایر دست‌اندرکاران مطبوعاتی  پرداخته و مشکلات آنان را در حد توان، برطرف نماید.

زریرحجتی با اشاره به اینکه بنده به دنبال اسم و رسم نیستم، گفت: باید تلاش شود که با همکاری هم برنامه‌های مناسبی در راستای خدمت بیشتر به خبرنگاران و مطبوعات‌استان تدوین‌کرده و عملیاتی کنیم تا در پایان این دوره رو سفید حاضر شویم.

این عضو هئیت‌مدیره خانه‌مطبوعات تاکیدکرد: همفکری و تعامل اعضای خانه‌مطبوعات مهم‌ترین عامل موفقیت این گروه صنفی است و دَینی که برگردن ما گذاشته‌ شده باید به بهترین نحو ادا شود.

برپایه این‌گزارش: زریرحجتی ۴۴ ساله، فرهنگی‌ بازنشسته، مدیر مسئول نشریه‌ عصرانتظار و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی رشته الهیات می‌باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13194
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما