جمعه 21 آذر 1393 - 23:18

واکنش تند امامان حمعه کهگیلویه و بویراحمد به اظهارات معاون امنیتی استاندار

گفتنی است در حاشیه برگزاری نمازجمعه چرام افرادی با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی در مورد استفاده دولت از فتنه گران ،اعتراض خود را نشان دادند.

گروه سیاسی – در پی انتقاد معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویرامد از برخی ائمه جمعه به دلیل عدم حضور در جلسات شورای اداری،  این هفته امامان جمعه به سخنان وی واکنش نشان دادند.

صلواتی امام جمعه قلعه‌رئیسی با انتقاد از صحبت های معاون سیاسی امنیتی استاندار در خصوص عدم همکاری ائمه جمعه با فرمانداران تاکید کرد: جناب معاون سیاسی استاندار صحبت‌هایی مبنی بر عدم شرکت ائمه جمعه شهرستان کهگیلویه در جلسات داشتند و دعوت به وحدت و همدلی نمودند.

وی با بیان اینکه نباید با شعار اعتدال فرزندان انقلاب کنار زده شوند، خاطر نشان کرد: شما جلوی انتصابات طایفه‌ای و قومی را بگیرید و از باندبازی‌ها جلوگیری کنید.

صلواتی افزود: نگذارید به نام اعتدال افراطی‌ها حاکم شوند، شما رزمنده هستید شهید زنده این استان هستید، شما مدافع ارزش‌های و رشادت‌ها و مدافع خون رفیقان خود باشید.

امام جمعه شهر چرام نیز  در خطبه های روز جمعه این شهر با بیان اینکه یکی از مسئولان استانی در سخنانی با حضور رسانه ها ائمه جمعه را به کم کاری و به دنبال بهانه بودن متهم کرده بود، گفت: شما باید به جای اینکه مسئله عدم حضور ائمه جمعه در برخی از جلسات را رسانه ای کنید به دنبال این باشید که چرا ائمه جمعه در برخی از مراسمات حاضر هستند و در برخی دیگر حضور ندارند.

این مسئول با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها فرمودند که فتنه خط قرمز ما است، خاطرنشان کرد: متاسفانه در همین استان ما بعضی از پست ها علیرغم مخالفت شدید ائمه جمعه به کسانی واگذار شد که در فتنه حضور داشته و یا با آن موافق بودند.

طزری در پایان تصریح کرد: ائمه جمعه با هر مسئولی که بوی فتنه بدهد حال چه کوچک باشد و یا بزرگ، هرگز همکاری نخواهند کرد.

گفتنی است در حاشیه برگزاری نمازجمعه چرام افرادی با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی  در مورد استفاده دولت از فتنه گران ،اعتراض خود را نشان دادند.

 

 امام جمعه دهدشت هم  در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در واکنش به اظهاراتی مبنی بر عدم همراهی ائمه جمعه شهرستان با مسئولان شهرستان با یادآوری مناسبت وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: ائمه جمعه و روحانیت همواره در طول تاریخ انقلاب به دنبال وحدت و رفع مشکلات مردم بوده و هستند و این حقیقت بر همه آشکار است.

حجت الاسلام حسینی افزود : اگر ائمه جمعه در جایی نظری می‌دهند و موضع‌ می‌گیرند قطعاً مصلحت نظام و انقلاب را در نظر می‌گیرند.

وی با تأکید بر اینکه ائمه جمعه هیچ وقت مانع خدمت‌گزاری به مردم نیستند، اضافه کرد: هر کسی بخواهد خدمت کند ما جلودار هستیم و حمایت می‌کنیم.

امام جمعه دهدشت تاکید کرد : باید برخی از دوستان حواسشان جمع باشد؛ نیازی به این نصیحت‌ها نیست.

“حجت الاسلام عبودی” امام‌جمعه باشت نیز در خطبه های نماز جمعه این شهر خطاب به معاون سیاسی و امنیتی استاندار ، تصریح کرد: وظایف ائمه جمعه برای همه آشکار است لذا شما مراقب اقدامات خود باشید، به بهانه اعتدال فرزندان انقلاب را کنار نزنید، جلوی باند بازی‌ها را بگیرید، اجازه ندهید به نام اعتدال افراطی‌ها و فتنه‌گران حاکم شوند و بدانید کسانی باعث اختلاف می‌شوند که فتنه‌گران را در دانشگاه‌های استان دعوت می‌کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=131819
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ایران گفت:

    حالا شرکت کردن این حضرات تو جلسات چه دردی رو دوا می کنه .. آقا اصلا نمی خواد شرکت کنید .

  2. متعجب گفت:

    جناب معاون سياسى ؛ حالا همه مصاىب ومساىل استانو  حل کرديد و مونده تنها مشکل و معضل استان
    که ان هم عدم حضور اىمه جمعه در جلسات شوراى ادارى استان مى باشد ,؟!چرا بى جهت حاشيه
    درست مى کنى ؟ يا شايد هم به علت بيکارى است ؟!؟! ويا براى بيکار نبودن جرايد مى باشيد ؟

    • واقع بين گفت:

      اين اقايان از حل مشکلات مردم عاجز مانده اند,  دنبال  شريک مى گردند براى توجيه کم کاريها وناکاميها

    • ................ گفت:

      اگه اینجوری نیست چرا اینقد بهتون بر خورده دوستان

  3. فرزندان استان گفت:

    حالا جلسات چه دردی را دوا کردن برای این مردم زجر کشیده استان .فرض کنید آقایون امام جمعه ها باشن چه میشه آب از آب تکون نمیخوره.

  4. ناشناس گفت:

    اقا به اسم اصلاح طلبی تمام مدیران را عزل کردی ،چند مدیر بسیار خوب و کاریلد داشتیم اما اون ها را قربانی سیاست بازیتون کردید و مردم بیشتر از همه اسیب دیده اند.

  5. جواد ب گفت:

    معاون استاندار درست گفته
    مگه میشه افرادی که 80 درصد قدرت را در شهرستانها در دست دارند در جلسه شورا شرکت نکنند و نظر ندهند و یا مسئولیت کار خود را نپذیرند؟

    • منصف گفت:

      مبناى محاسبه 80 درصد قدرت امامان جمعه کجاست ؟ اگر اينقدر قدرت ونفوذ داشتند جلوى اين فاجعه مديريتى در استان را مى گرفتند ,که بخش اعظم مديران بر اساس طايفه گرايى , قوم بازى ,وزد وبند
      مدير شده اند ,ضمنا در جريان باش امامان جمعه قدرت اجرايي ندارند حداکثر مى توانند پيشنهادى
      مطرح کنند ,که ان هم معمولا مسىولين دولت تمديد اميد نمى پذيرند,؟!

  6. ناشناس گفت:

    اخه این همه رهبر و نماینده ولی فقیه و ائمه ی جمعه گفتن نیروهای قوی انقلاب را از مدیریت ها عزل نکنید نتیجه ش چی شد ؟ تمام مدیران چه خوب چه بد را عزل کردید ،هیچ گروهی و هیچ یک از این مردم چشم دیدن شما را ندارند .
    با امدن رئیس جمهور نارضایتی خود را از استاندار اعلام خواهیم کرد و خواستار رفتنش می شویم.

  7. محمدی گفت:

    استان را دو دستی تقدیم تاجگردون کردین .

  8. مهرداد گفت:

    مدیران باید تعویض بشن چرا که ضعیفند. ارزشی بودن مدیرانضعیف دردی را دوا نمیکنه بعد امامان جمعه چه دردی رادوا نمودند که باید تو جلسات بیان به خدا اگه نباشند هم بهتره مگه نه غیراز حسینی همشون بی سوادند 

    • چیتابی گفت:

      متاسفم برای این نظریه غیر منصفانه من به دیگران کارندارم ولی امام جمعه چیتاب دکتر هستند درسن 30سالگی بعد شمامیگید بیسوادلطفا انصاف داشته باشید
      به خدا مردم شهرما اگثرابه خاطرایشان دراین شهرموندندکاش امروزاربعین بودی اینجا وسخنرانی اوراگوش میکردی بعد نظریه میدادی

    • ناشناس گفت:

      شما با چه مدرکی میگین بیسواد الان چیتاب در کشور نماز جمعه نمونه شناخته شده و ببینید اگر در جاهای دیگه کار و فعالیتی شده با جدیت و پیگیری و برکت امامان جمعه است. شما مسئولان بیسواد را نمیبینید و حرفی نمیزنید بعد میگین ائمه جمعه بیسواد؟؟؟؟؟/

  9. چیتابی گفت:

    عشق است امام جمعه جوان ومحبوب وباسوادومردمی چیتاب
    حجه الاسلام والمسلمین دکتروحدانی فر

  10. محمد گفت:

    احسن بر سخنان امامان جمعه.کریمی باید عزل بشود

  11. ناشناس گفت:

    چرا هر نظری میزاریم ثبت نمیشه

  12. درجواب محمد گفت:

    مطمعن باش کریمی استاندار میشه/امام جمعه ها چکار به کار دولت دارند

    • ناشناس گفت:

      آقای محمد درجواب می گویم شتردرخواب بیندپنبه دانه گهی لپ لپ خوردگه دانه دانه

    • ناشناس گفت:

      امام جمعه ها میخوان جلوی ستم بعضی از مسئولین را بگیرن و حق مردم را پس بگیرن ..هر چند شاید خودت از اون مسئولانی باشی که کار نمیکنی

  13. علی گفت:

    اضلاح طلبی یک حربه است شب که میشه همه خاله خورزو اند ؟؟؟؟؟استاندار اکثر وقتش با همین خاله وخورزوها وجناب تاجگردون میگذره؟ چه کار به بیکاری جوانان؟چه کار به رشد اعتیاد؟ چه کار به اینکه بعضی از شهرستانهای ما قطب ترانزیت مواد مخدر شدن؟ این هم جاده های ما وکشته شدن بهترین عزیزان ماووووووووووووووو

    اساگر کسی باشه روضه انهارا بخونه اشک گریه مردم میبردت خلیج فارس

  14. محبوب گفت:

    آفرین برامام جمعه جوان ومحبوب ودوست داشتنی ومهم ترازهمه شجاع ونترس قلعه رئیسی جناب حاج آق صلواتی که انصافا نترس روزگاراست ومایه امید مردم بخش چاروسا است .

  15. مسعود گفت:

    از سخنان امام جمعه ها چنين بر ميايد كه مطالب در يكجا آماده شده وبه آنها گفته شده تا در نماز جمعه بگويند

  16. بسيجي گفت:

    درودخدابرائمه جمعه استان .حق مطلب اداشد .مديريت بخشهاي استان افتاد دست فتنه گران .عملكرد بد زارعي باعث شد كه تاجگردون يكه تازي كنه /انصافا حق تاجگردون هست

  17. ناشناس گفت:

    برادر بزرگوار اقای محمدی ازاده محترم همانطوری که شاهد جوانانی بودید که درجبهیه شلمچه زیر چرخ توپ وتانک دشمن له میشدند تاانقلاب جمهوری اسلامه را به ثمر رساندند ولی درحال حاضر نگاه کنید که انقلاب به دست چه کسانی افتاده است گه از خون هزاران شهید ابیاری شده بود ولی 000000000 خانواده شهید

دیدگاه شما