چهارشنبه 19 آذر 1393 - 14:49

استاندار کهگیلویه و بویراحمد کیست؟

عزل و نصب مدیران استانی وظیفه و اختیار استاندار است که می توان در این مسیر از نمایندگان هم مشورت جست اما اکنون رویه معکوس شده و تقریبا در عزل و نصب ها، این نمایندگان هستند که ابتکار عمل را به دست گرفته اند.

گروه سیاسی – در استان کهگیلویه و بویراحمد ظاهرا جایگاههای مدیریتی تغییر کرده است.

به گزارش بویرنیوز، از مدت ها پیش بود که بویرنیوز از دخالت گسترده نمایندگان در عزل و نصب مدیران نوشت و هر چند نمایندگان این رویه را محکوم کرده و معتقدند در کاری که به آنها مربوط نمی شود دخالت نمی کنند.

غلامرضا تاجگردون یکسال پیش در گفتگویی با رد دخالت خود در انتصابات افزود: مردم باید با این موضوع کنار بیایند و به نظرم رفتار خارج از اختیارات نمایندگان خیانت به مردم است و نماینده از کارهای اصلی باز می ماند.

اما اظهارات اخیر تاجگردون مبنی بر تغییر مدیریت ها تناقضی آشکار از نقش نمایندگان در کار قوه مجریه هستند.

عزل و نصب مدیران استانی وظیفه و اختیار استاندار است که می توان در این مسیر از نمایندگان هم مشورت جست اما اکنون رویه معکوس شده و تقریبا در عزل و نصب ها، این نمایندگان هستند که ابتکار عمل را به دست گرفته اند.

نمایندگان استان بجای همدلی در تعریف پروژه های کلان در استان و رشد سرمایه گذاری و حل معضل بیکاری سرسام آور جوانان تحصیل کرده که به گواه آمار،  استان کهگیلویه و بویراحمد رکورد دار بیکاری کشور و گچساران رکورد دار بیکاری در استان است، بیشتر وقت خود را در وزارت خانه ها به دنبال خودزنی و تخریب گزینه دیگری برای انتصابات تلف می کنند.

با داشتن چنین تفکری در میان نمایندگان استان و این روحیه رقابت بر سر آوردن مدیر از هم منطقه ای و هم طایفه ای، چگونه می توان به توسعه استان دلخوش بود؟!

استاندار باید با اقتدار تمام از دخالت نمایندگان در حوزه کاری وی، جلوگیری کند چرا که مسئولیت اتفاقات استان متوجه استاندار خواهد بود.

به گزارش بویرنیوز، همین چند وقت پیش در انتصاب یکی از افراد، در مرکزکشور با آزمون از 3 نفر، فرد قبول را اعلام کرد اما یکی از نمایندگان استان به دلیل هم منطقه ای نبودن از امضای حکم وی جلوگیری کرد و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=131622
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امیر گفت:

    توراخداتیتر راطوری بزنیدکه باموضوع سنخیت داشته باشه

  2. رضا گفت:

    تاجگردون در لوای اصلاح طلبی آرای اصلاح طلبان را جلب و در عمل در استان یک نماینده قوم و قبیله ای و فرقه ای است و در سیاست هم در واقع طرفدار اصولگرایان است. این که چطور در افتتاح یک فرودگاه قدیمی در گچساران یک روحانی اصولگرای تندرو در کنار تاجگردون حاضر می شود و او خویشاوندان خود را چطور انتخاب کرده همگی دال بر فرصت طلب بودن ایشان است.

  3. ناشناس گفت:

    استاندار باید برود

  4. ناشناس گفت:

    برادران چرا سخت می گیرد اقای تاجگردون هم نماینده استان هم استاندار هم رئیس همه کاره است ،غیر ممکنه اقای خادمی بدون اون اب بخوره

    ،ولی بدانید و شاهد باشید ما باشتی ها دیگر مجال نفس کشیدن در مجلس اینده را به او نمی دهیم.

  5. ناشناس گفت:

    این استاندار از خود اقتداری ندارد تاج گردون هم اصولگراست

  6. ناشناس گفت:

    استاندار استان ک و ب دکتر تاجگردون می باشد اقای خادمی قدرتی ندارد . باید مرد اصلاح طلب بویراحمد و دنا بیاد تا این جماعت را سر جای خودشون بنشونن
    ..تا سپیده دم فرصتی نمانده

  7. ناشناس گفت:

    هنوز تحسن از تاجگردن ندیدیم .ایشان اصلاح طلب نیست.فقط داره اصلاح طلبان را دور میزنه/چنین ادمهایی فرصت طلب هستند

  8. برود گفت:

    این استاندار اصلاح طلب نیست وباید برود

  9. ﺗﻬﺮاﻧﻲ گفت:

    اﻳﻦ ﺁﻗﺎﻱ ﺗﺎﺟﮕﺮﺩﻭﻧﻪ ﻛﻪ ﺗﻮ ﻫﻤﻪ ﻛﺎﺭ ﺩﺧﺎﻟﺖ ﻣﻴﻜﻨﻦ و ﻧﺨﻮﺩ ﻫﺮ ﺁﺷﻴﻪ,ﻳﻪ ﻛﻢ اﺯ ﺁﻗﺎﻱ ﺯاﺭﻋﻲ ﻳﺎﺩ ﺑﮕﻴﺮ

  10. هم‏ ‏استانی‏ ‏ گفت:

    گلویی‏ ‏نمانده‏ ‏برای‏ ‏فریاد‏ ‏.‏ ‏استان‏ ‏را‏ ‏بین‏ ‏خودشان‏ ‏تقسیم‏ ‏کردند‏ ‏و‏ ‏می‏ ‏گویند‏ ‏دخالتی‏ ‏نداریم‏ ‏.‏ ‏روز‏ ‏روشن‏ ‏دروغ‏ ‏؟

  11. پاسخ به امیر گفت:

    جمله جالب و حرف حساب در متن گروه سیاسی بویرنیوز است “استاندار باید با اقتدار تمام از دخالت نمایندگان در حوزه کاری، جلوگیری کند، چرا که مسئولیت اتفاقات استان متوجه استاندار خواهد بود ” این جمله با تیتر همخوانی دارد

  12. امید گفت:

    سلام .درودبرخادمی شایسته

  13. سید گفت:

    لطفا استاندار عزیزمان را تخریب نکنید استاندار با دقت مسایل را پی گیری می کنند عیب ایشان این است که غوغا سالار ی نمی کند

  14. اصلاح طلب گفت:

    استاندار باید برود

  15. چیتاب گفت:

    استاندار نداشته باشیم بهتر است استاندار باید قوی و صاحب نصمییم و اراده خودش باشه

  16. اصلاح طلب گفت:

    فقط سید باقر موسوی

  17. واقعت گفت:

    واله به سرایدار هم رحم نکردن میتونی بررسی کنی

  18. کهگیلویه گفت:

    استاندار خواهد رفت.

  19. بویراحمد گفت:

    بویراحمد به پاخواهد خواست و ………

  20. جهادكشاورزي گفت:

    در اينكه آقاي تاجگردون نقش يك چهره ملي را براي استان ما دارد شكي نيست ولي متاسفانه ايشان در جغرافياي استان دچار نگاه قوميتي و خويشاوندي مي باشد كه نتيجه اين سوء رفتار ايشان را در انتخابات آتي مجلس خواهيم ديد و اگر انتخابات استاني شود عقلانيت حكم مي كند كه ايشان ديگر حتي كانديد هم نشود ، استفاده ابزاري ايشان از جريان اصلاح طلبي و وابستگي قوم و خويشي ايشان با آقاي احمد خاتمي اصوالگري تندرو بركسي پوشيده نيست ، چرا كه همه مي دانيم ايشان عليرغم نداشتن هيچ گونه مشكلي ، در گرفتن تاييديه به عنوان يك اصلاح طلب در انتخابات قبلي مجلس وامدار آقاي احمد خاتمي اصولگراست ، پس همه چيز هويداست. نماينده بايد نگاه كلي به پيشرفت استان داشته باشد به خصوص از نماينده اي مثل تاجگردون انتظاري بيش از اين مي رفت ، ولي نگاه هاي ناسيوناليسمي ايشان بزرگترين خطر براي وي مي باشد . با تشكر

  21. رهگذر گفت:

    سلام
    این عنوان با محتویات نوشته شده هیچ ارتباطی ندارد . عزیزم هر مطلبی را به هم نچسبانید و به خورد مردم ندهید. حیف از این همه وقت و هزینه که صرف این حرف های نحیف می شود. 

  22. اصولگرا گفت:

    فقط دکتر سید موسی خادمی

  23. گچساران گفت:

    اگه راست میگید اون سه نفری که مورد نظرتون هست با سوابقشون را تو همین سایت بزنید. تا سه روی شود هر که در اون غشی هست.

  24. متاسف گفت:

    بوير سانسورگر

  25. ناشناس گفت:

    با اومدن رئیس جمهور به استان خواستار رفتن استاندار میشویم ،استانداری نمی خواییم که هرچی تاجگردون گفت بگه بله قربان

  26. گچ سیتی گفت:

    چیه همه به فکر توسعه استان افتادید همه شدید علامه دهر بخصوص سایت بویر همه شدید مدرنیسم و آوانگارد در توسعه و پیشرفت استان اونم در زمان نمایندگی آقای تاجگردون چرا شماها و از جمله سایت بویر در زمان نمایندگی سید باقر،هدایت خواه و زمان استانداری سید مسعود حسینی که همگی در طا یفه بازی و قوم گرایی یکه تاز بودند کور و لال وکر بودید که حالا مدام به سرکردگی سایت بویر هر روز و هر لحظه کمر به تخریب و تحقیر آقای دکتر تاجگردون بسته اید به دور از مروت و انصاف است که اینگونه قضاوت میکنید آیا عزل و نصب های دوره نمایندگی آقای سید باقر موسوی رو به یاد ندارید یا نمی خواهید به یاد بیاورید که بیشتر نیروها از بویراحمدو مابقی از کهگیلویه بود یا در زمان هدایت خواه و سید مسعود حسینی تمامی پست های کلیدی در اختیار عوامل ایندو بوده
    ودر دوره این آقایان حتی یک مدیر از گچساران و باشت نبوده حال عملکرد آقایان طایفه گرایی و دیدگاه قومیتی نبوده و فقط آقای تاجگردون محکوم به طایفه گرایی هست که که البته نیست و عملکرد ایشان چیزی نیست جز احقاق حقوق از دست رفته مردم گچساران و باشت حال خوشایند یا ناخوشایند!!!

  27. واقع بين گفت:

    استاندار استان کيست ؟  جواب ؛ فردى است ضعيف النفس ,که اسما به عنوان استاندار استان شناخته
    ميشه ,تمامى مکاتبات ادارى را به عنوان استاندار امضا مى کنه ,خوب به همين هم دلش خوشه ,ولى رسما نمايندگان استان خصوصا جناب تاجگردون وظيفه استاندارى را انجام مى دهد ,تمامى عزل ونصب ها اگر چه وظيفه نماينده عالى دولته ,ولى توسط نمايندگان انجام مى شود واين در حالى است
    که روح استاندار هم از انها خبر ندارد ,وجالب اينکه در کليه جلسات معارفه ,پست گيرندگان از نماينده
    تشکر مى کند ,ونامى از استاندار يا نماينده دولت در ميان نيست ,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • دنا گفت:

      دکتر خادمی قویترین استانداری هست که استان ما داشته است .ما طوری هستیم که حتی اگر خودمان هم استاندار بشویم باز هم اعتراض داریم

      • ناشناس گفت:

        ملوان زبلو میگی

      • طناز گفت:

        صرف اينکه بدون دليل ادعا کنيم استاندار قوى است ,ايا به نظر شما جامعه مى پذيرد؟! ايا خبر داريد
        بيکارترين استان کشور هستيم ؟! ايا مى دانيد  چند روز پيش خود استاندار اعلام کرد بخش اعظم
        پروژه هاى عمرانى استان  تعطيل است ؟! ايا مى دانيد تمامى مدير کل ها به استاندار تحميل مى شوند؟ ايا مى دانيد فقر وفلاکت در استان بيداد مىکند؟!؟! وهزاران سوال بى جواب ديگر ؟!؟!؟!؟!؟!

  28. بسیجی گفت:

    دزودبرشما منم بانظرتون موافقم چون همه رافریب داده

دیدگاه شما