چهارشنبه 19 آذر 1393 - 11:15

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: روحانی بهتر است مراقب حرف زدن خود باشد

کسی که می‌خواهد بر دستگاه اجرایی کشور تکیه کند باید پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشد. چون شخص دیگری مسئولیت ندارد. اینکه رئیس‌جمهور می‌گوید که دولت نقد را می‌پذیرد باید در عمل هم این مسئله را قبول داشته باشد.

یك عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از رییس جمهور خواسته مراقب حرف زدن خود باشد چرا که برخی سخنان وی برای دولت و جوانان مخاطب مناسب نیست.

به گزارش بویرنیوز، اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: جایگاه رئیس‌جمهور بسیار رفیع است و اگر ایشان با توجه به جایگاهشان در ارائه مطالبشان بیشتر دقت و رعایت کنند به مراتب خیلی اثرگذارتر خواهند بود. در جایگاه ایشان نیست مطالبی را به عنوان مثال اینکه اقلیتی اینچنین می‌خواهند یا اینکه این وزیر ادامه دهنده راه وزرای پیشنهادی است که از مجلس رأی نیاورده با دولت تدبیر و امید و شعارهایش همخوانی ندارد.

کوثری بیان داشت: طرح این مطالب بی‌تدبیری است لذا اگر ایشان این مسائل را رعایت کنند و در جمع‌هایی که جوانترها هستند چون آنها مسئولین را الگو قرار می‌دهند و این مسائل در این فضاها هم برای دولت هم برای ایشان و هم برای جوانانی که سخنان ایشان را گوش می‌دهند مناسب نیست.

وی که با نسیم گفتگو می کرد، ادامه داد: کسی که می‌خواهد بر دستگاه اجرایی کشور تکیه کند باید پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشد. چون شخص دیگری مسئولیت ندارد. اینکه رئیس‌جمهور می‌گوید که دولت نقد را می‌پذیرد باید در عمل هم این مسئله را قبول داشته باشد.

کوثری با اشاره به گرانی‌های اخیر در کشور اظهار داشت: در همین چند روزه بحث نان که تصمیم گرفتند قیمت افزایش یابد ولی بدون هماهنگی با مردم این اتفاق افتاد. باید بیایند و دلائل این مسائل را به مردم بگویند و مردم هم گوش می‌کنند و عمل می‌کنند. چند روز پیش که در اتوبان قم رفتیم تا اصفهان و برگشتیم و دیروز که رفتیم قم دیدیم عوارضی که چهار روز پیش 300 تومان بود دیروز شده 500 تومان.

وی با اشاره به سخنان اخیر دولت در پایین آوردن تورم عنوان کرد: این مسائل اینکه ایشان مطرح می‌کنند که این دولت تورم را آورده پایین اما در عمل چنین چیزی دیده نمی‌شود. ایشان که این مسائل را مطرح می‌کنند باید بیایند و توضیح دهند که چه چیزی باعث پایین آمدن تورم شده اما در عمل نه تنها تورم پایین نیامده بلکه بالاتر هم رفته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=131568
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احمد گفت:

    بدبختی اقای کوثری اگه طلا برای مردم از اسمان بیاری کسی دیگه اعتماد به شما ندارد شما هم نیاز نیست از تورم صحبت کنید

    • ناشناس گفت:

      روحانی مردم را بدبخت کرد . من نمیدانم آقای ذوحانی چرا اینقدر عصبانیه ؟ یادش بخیر محسن رضایی در مناظره بهش گفت آقای روحانی چرا عصبانی هستی اگر بخواهی با این عصبانیت مملکت را ادراه کنی وای به حال مردم ؟؟؟ واقعا درست گفت ککا محسن ولی گوش شنوایی نبود.

  2. علی گفت:

    بخدا اگه طلا تو سفره مردم بیاری دیگه مردم بهتون اعتماد ندارن اقای کوثری

    • ای آقا گفت:

      ای آقا در وجود رئیس جمهور در ذاتش یه بی ملاحضگی نهادینه شده است ایشان می بایست مواظب صحبت هایش باشد

  3. طولیان گفت:

    زمانی که مردم خش خاشاک گفته می شد جناب کوثری کجا بودی؟

    • اگر گفت:

      اگر روحانی هم مثل احمدی نژاد مخالفین را خس و خاشاک میخواند پس چرا حرف از ارتجاع جناح مخالف می زنید عین ارتجاع این است که بخشی را از جامعه نادیده بگیری و با بغض درموردشان حرف بزنی

  4. همشهری گفت:

    شما امتحان فجیحتون پس دادین دولت اختلاس نتیجه کار امثال شما هاست بهتره سکوت کنید و برای رییس جمهور تصمیم نگیرید.

    • دولت تدبیر گفت:

      اختلاس چهاربرابری در راه است پس یقه دولت قبلی را نگیرید خودتونو اصلاح کنید

      • ناشناس گفت:

        اگه منظورت اختلاس 12000میلیارد تومانیه که مربوط به دولت فخیمه قبلیه.همونیه که تورم رو با بزرگترین درامد نفتی تاریخ به 45درصد رسوند.تازه اعلام شده که تونستن همه پولو برگردونن.یه کمی به تاریخ اختلاس دقت کن

  5. م گفت:

    جناب کوثری خود واقف هستند که روحانی هر کاری می کند درصد بالایی از آن صرفا صرف پاک کردن آثار نامیمون بر جای مانده ی 8 سال مدیریت دولت احمدی نژاد است . او در یک مسیر گذار است باید از این فرودهایی که دولت گذشته برایش ایجاد کرده است بگذرد تا که به قله برسد . پس خواهشا بس کنید چون شما امتحان خود را داده و بارها از مردم نمره صفر گرفته اید.

  6. بی تدبیر و نا امید گفت:

    ای دولت مالی نی فقط حرف مفت ایزنن

  7. سیروس گفت:

    جناب کوثری رک گویی و صریح گویی دال بر شفافیت و نداشتن نقطه ضعف است . با مردم صادق باشید .

  8. ناشناس گفت:

    روحانی کارش درست نان شد قیمت طلا و گوجه هم الماس احسنت به حسن جان اغا ما پشتت هستیم گران کن و ما می گم تدبیر و امید در راهه

  9. بویراحمد گفت:

    جناب کوثری شما که ایقدر نکته سنج شدی اون موقع کجا بودی رییس جمهورت می گفت ممه را گلو برد خشک خاشاک /پاکترین دولت تاریخ/ کاغذپاره/ قطعنامه دون و ،،،،،،،،جمع کن کاسه کوزتو

  10. ناشناس گفت:

    درودبردکترروحانی زنده باد اصلاحات

  11. ناشناس گفت:

    این دولت دیگه کندشو بالا آورده

  12. بدبخت و مظلوم 24 گفت:

    حمایت 8سال امثال کوثری ویارانش باعث شد مملکت 8سال در اختیار چپاولگران و دروغگویان قرار گیرد و چشم وگوش خود را بسته بودند از اختلاس 3هزار میلیاردی تا جدید ترین افتخار دولتمردان احمدی نژاد 12هزار میلیاردی حالا دولت مظلوم روحانی در عمیق ترین چالش اقتصادی قرار گرفته است صندوق خزانه خالی که غارت شد /اختلاس های میلیاردی /رانت های سیاسی /سقوط بی وقفه قیمت نفت همه و همه دولت را در تنگنای اقتصادی قرار داده است واز همه مهمتر فشار های داخلی گروههای تندرو و کاسبان فتنه و تحریم همگی دست به دست هم داده است تا دولت مظلوم مظلوم تر واقع شود اما ملت ایران بیدار و هشیار هستند و کاملا مسائل را درک می کنند سخنان بازماندگان دولت احمدی نژادوکاسبان هیچ خللی در اراده سیاسی مردم و تصمیم آگاهانه شان در 24خرداد وارد نخواهد کرد

  13. ذولفقاری گفت:

    آقای روحانی دقیقا مصداق همان پیش بینی دکتر محسن رضایی است که گفت شما می خواهید اگه قبول شدید اینگونه مملکت را اداره کنید واقعا حالا قدر آقا محسن را میدانم.ایشون هنوز کمتر از 1/5 سال از ریاست جمهوریش نگذشته که اینگونه با عصبانیت و طلبکارانه با مردم و منتقدین صحبت می کنند.ایشون باید این را بدانند که فقط نماینده نیمی از رای دهندگان هستند.یک سال نگذشته نون مردم را که اکثر لقمه محرومینه را 40 درصد گرون کرده اون وقت میگه شیب ملایم شیب ملایم که دیگه جک کوچه و بازار شده!

  14. ناشناس گفت:

    سردار جان تهدید نکن

  15. کربویراحمد گفت:

    زنده باد احمدی نژاد

دیدگاه شما