دوشنبه 10 مهر 1391 - 15:27

جباری کی به تمرین استقلال بازمی گردد؟

بویر نیوز : خلأ حضور او هم در استقلال و هم تیم ملی دیده می شود تا جایی که کی روش بعد از باخت به لبنان، حضور نداشتن او را یکی از دلایل عدم نتیجه گیری تیم ملی دانست. خبر تازه درباره جباری این است که او دوباره مصدوم شده است و زانوی او به یک جراحی دیگر نیاز دارد.

تماشا: کابوس مصدومیت دست از سر هافبک بازیساز استقلال برنمی دارد. ظاهرا آخرین عمل پای مجتبی جباری موفقیت آمیز نبوده و باید دوباره جراحی شود. او که دو بازی اول این فصل روی نیمکت نشست، در تمرینات مصدوم شد و هنوز نتوانسته برای آبی پوشان بازی کند.

خلأ حضور او هم در استقلال و هم تیم ملی دیده می شود تا جایی که کی روش بعد از باخت به لبنان، حضور نداشتن او را یکی از دلایل عدم نتیجه گیری تیم ملی دانست. خبر تازه درباره جباری این است که او دوباره مصدوم شده است و زانوی او به یک جراحی دیگر نیاز دارد.

آخرین اطلاعات از وضعیت پای مصدوم جباری این است که مینیسک پای او پارگی تازه ای دارد، به همین دلیل باید بار دیگر پای خود را به تیغ جراحان بسپارد. مصدومیت دوباره جباری بازگشت او را یک ماه دیگر به تعویق خواهد انداخت و بعید نیست که شماره 8 آبی ها تا نیم فصل هم نتواند برای استقلال بازی کند.

البته این خبر هنوز تایید نشده و مسئولان استقلال هم آن را تایید نکرده اند. یک بازیکن استقلال و یکی از دستیاران قلعه نویی در این باره به تماشا گفته اند: «ما هم شنیده ایم دو هفته دیگر جباری برمی گردد.»

اما سررشته داری، مدیر روابط عمومی استقلال تلویحا مصدومیت جباری را تایید کرد: «ما هم شنیده ایم که پای جباری به یک جراحی تازه نیاز دارد ولی هنوز اطلاعاتی در این زمینه نداریم.»

قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با صبا درباره مصدومیت دوباره جباری گفت: «دو روز پیش شورای پزشکی با حضور دکتر ابراهیمی و کیهانی و دیگر دوستان تشکیل شد و آنها جراحی کوچکی روی مینیسک جباری انجام دادند و او از 4 هفته دیگر مجددا به میادین بازمی گردد. بعدازظهر روز شنبه این اتفاق افتاد و این بازیکن جراحی کوچکی روی پای خود انجام داد.»

نوروزی: جباری 4 هفته دیگر برمی گردد

نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت جباری اینچنین به تماشا توضیح داد: «پزشک جراح، سال گذشته پای جباری را عمل کرد و با توجه به نقش مینیسک کاز برداشتن مینیسک آسیب دیده خودداری کرد و فقط به ترمیم آن پرداخت. امسال با حضور کادر پزشکی جدید در استقلال و با توجه به اینکه آسیب دیدگی همان نقطه شدت گرفته بود، تصمیم بر عمل این بازیکن گرفته شد.

دکتر کیهانی عمل موفقیت آمیزی روی پای جباری انجام داد و مقدار کمی از مینیسک آسیب دیده او برداشته شد. با توجه به شکل آناتومی زانوی جباری، مجبور شدیم شنبه بخش باقی مانده مینیسک که باعث ناراحتی او می شد را با مشورت گروه جراحی فوق تخصصی زانو و کادر پزشکی استقلال برداریم. جباری از 4 هفته دیگر با قول مساعد پزشک معالج به میادین برمی گردد.»

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13155
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما