دوشنبه 10 مهر 1391 - 14:45

آغاز ثبت نام دوره های فراگیر از 12مهر ماه

بویر نیوز : آغاز ثبت نام دوره های فراگیر از 12مهر ماه
به گزارش خبرنگار دانشگاه نیوز کهگیلویه و بویراحمد رضا یوسف وند رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد جزئیات ثبت نام فراگیر را تشریح کرد.
وی گفت: ثبت نام کارشناسی ارشد نیز از تاریخ 16 مهر ماه  الی 22/7/91 صورت خواهد پذیرفت.  آزمون آن نیز در ۲۴ آذرماه برگزار خواهد شد. یوسف وند راجع به ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته از 12 مهر ماه تا پایان وقت اداری 18/7/91 خبر داد و افزود، آزمون آن نیز در ۲۴ آذرماه برگزار خواهد شد.
رضا یوسف وند همچنین گفت: داوطلبان برای دانلود دفترچه مذکور می توانند به آدرس  WWW.kbpnu.ac.ir مراجعه نمایند.
به گفته رئیس دانشگاه پیام نور استان، دانشگاه پیام نور برای امسال شرایط خاصی را برای پذیرش دانشجویانی که تا پایان سال تحصیلی 92-91 فارغ التحصیل می شوند در نظر گرفته است.
وی با بیان این نکته که آزمون امسال در یک مرحله برگزار می شود و دانشپذیران می توانند در دو مقطع زمانی  و دو گروه جداگانه پذیرش و در دانشگاه پیام نور ثبت نام کنند.
عالیترین مقام دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: دانشپذیران در صورت قبولی ، می توانند هم برای ترم دوم سال تحصیلی 92-91  و هم برای مهر ماه سال تحصیلی 92ثبت نام کنند. با اجرای این شیوه،کسانی که نمی توانند مدرک پیش دانشگاهی یا لیسانس خود را در بهمن ماه امسال دریافت نمایند، نیز می توانند در این آزمون شرکت کرده و بعد از طی مراحل دوره دانشپذیری و قبولی در نوبت دوم یعنی مهرماه 92 در گروه خود مورد بررسی قرار گیرند و در صورت کسب حد نصاب نمره قبولی و اولویت در مهر ماه92، مدارک فارغ التحصیلی خویش را ارائه نمایند و دانشجو محسوب گردند.

ایشان، نحوه ثبت نام را از طریق سایت سازمان سنجش اعلام نموده و اظهار داشتند: امسال برای مقاطع کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد، دفترچه فیزیکی چاپ نشده است و دانشجویان می توانند از طریق سایت پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه نیوز اقدام به دانلود دفترچه مذکور نمایند.
برای دوره کارشناسی نیز،دانشجویان گرامی می توانند هم از طریق سایت دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد و هم از طریق دفترچه فیزیکی که به تعداد محدودی چاپ گردیده و در دست واحدها و مراکز دانشگاهی پیام نور می باشد، دفترچه را دریافت نمایند.
در پایان یوسف وند گفت: پرداخت هزینه ثبت نام منحصرا به صورت اینترنتی می باشد و داوطلبان لازم است به وسیله کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب اقدام به خرید نمایند و مبلغ پرداختی شصت وپنج هزار تومان خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13133
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما