دوشنبه 10 مهر 1391 - 13:57

همایش سالانه بسیج دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

: هشتمین همایش سالانه اعضای کمیته های اجرائی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد دریاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد ظهر دوشنبه در این همایش گفت: 78 هزار دانش آموز و 12 هزار فرهنگی درمدارس و ادارات استان عضو بسیج هستند.

حجت الاسلام مصطفی شجاعیان تبیین رشادتهای رزمندگان در دفاع مقدس و ترویج فرهنگ شهید وشهادت از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور عنوان کرد و افزود: تقدیم 89 شهید فرهنگی و 464 شهید دانش آموز از افتخارات جامعه آموزش و پرورش استان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان نیز در این همایش با اشاره به افتخارات فرزندان ایرانی اسلامی در هشت سال دفاع گفت: دانش هسته ای درنوک قله های علم است وملت ایران اسلامی با توکل به خداوند متعال و پیروی از فرامین رهبری آن را تسخیر کرده است.

علی نجاتی افزود: جهاد و مبارزه در عرصه های مختلف از ویژگیهای ملت سرافراز ومقتدر ایران اسلامی است.

وی بیان داشت: راهیان نور به دنبال تبیین حماسه های جاویدی است که درصحنه های رزم رقم خورده است.

راهیان نور بستری مناسب برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس است 

رئیس آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز در این همایش گفت: اعزام سه هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور، ایجاد 196 حلقه صالحین، اجرای طرح هجرت باشرکت یکهزار و 200 نفر از دانش آموزان و تشکیل جلسات بصیرت افزایی از فعالیتهای این اداره درحوزه بسیج است.

عظیم صالح پور با بیان اینکه  امسال چهار هزار و 600 دانش آموز درمرحله نخست به مناطق عملیاتی اعزام می شوند، افزود: اعزام راهیان نور بستری برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس وروحیه انقلابی وشهادت طلبی است.

وی بیان داشت: وجود تقویم اجرایی درپایگاههای مقاومت وایجاد انگیزه برای فعالان این عرصه یک ضرورت است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13130
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما