یکشنبه 16 آذر 1393 - 13:52

در پی اظهارات عجیب تاجگردون/ ترس از محبوبیت موحد، تاجگردون را به خطر انداخت

تاکنون چند فرد شایسته و توانمند به جرم ارتباط خانوادگی نداشتن با شما از رسیدن به جایگاههای مدیریتی باز ماندند

یکی از کاربران بویرنیوز، پس از انتشار سخنرانی تاجگردون در جمع دهستان لیشتر، در مطلبی که برای بویرنیوز ارسال داشته آورده است:

دکتر غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شریف باشت و گچساران در مجلس طی یک سخنرانی در جمع مردم حوزه انتخابیه خود مطالب را بیان نمود که بخشی از این مطالب قابل توجه است.

تاجگردون گفت: دیگران سالها تلفن و موبایل در دست گرفتند و نتیجه آن، این فقر و بدبختی موجود است، افزود: من برای مردم دو کار می توانم انجام دهم.  یکی آنکه موبایلم را در دست بگیرم و فقط پیگیر کارهای شخصی مردم باشم و کار دوم آن است که به جای موبایل، قلمم را در دست گرفته و فکر و اندیشه ام را به کار گیرم. والبته به این تشخیص و به این نتیجه رسیده ام که قلمم را بدست گیرم و بنده نیز سعی کردم با نگاه و نیتی دیگر، کار کنم و ورق را برگردانم.

بی تردید منظور تاجگردون از نماینده تلفن به دست کسی نخواهد بود جز سید حاجی محمد موحد، اما سوال اینجاست که چه شده که تاجگردون بدون آنکه موحد به شیوه تاجگردون نقدی داشته باشد، بی مقدمه در جمع مردم شیوه نمایندگی موحد را مورد حمله قرار دهد؟

تاجگردون پس از سه سال از نمایندگی خود، که به قول خودش موبایل به دست نگرفته، باید توضیح دهد که قلم او چه مشکلی را حل کرده است؟

موحد در دوران نمایندگی خود با توجه به آنکه استان در مرکز کسی را نداشت، مجبور به حل مشکلات مردم شد و مردم به موحد رای دادند تا مشکلاتشان را حل کند.

موحد زمینه رشد افراد زیادی را در مناطق مختلف کشور فراهم آورد و البته بین مراجعین خود تفاوتی قائل نبود و با نگاه سردسیر و گرمسیر با مردم برخورد نکرد و مراجعین وی را مردم تمام نقاط استان شامل می شدند.

تلفن های موحد معجزه می کرد و کسی ناامید و دست خالی از دفتر موحد برنگشت!

اما شما موبایل را رها کردید و تلفن ها را پاسخ ندادی دو به قول خودتان قلم به دست گرفته اید

قلمی که شما به دست گرفته ای البته باید دید مشکل چند نفر را حل کرده.

کدام تحول اقتصادی در منطقه گچساران انجام شد؟ کدام پروژه اشتغال زایی، بیکاران گچساران را صاحب شغل کرد؟ با وضعیت فاجعه بار شهریو پتروشیمی گچساران چه کردید؟

اما در عوض قلم شما خاصیت های دیگری داشت.

شما برای اولین بار مردم را به نام منطقه به جان هم انداختید و بار دیگر ادبیات سردسیر – گرمسیر را وارد ادبیات سیاسی مردم کردید.

تاکنون چند فرد شایسته و توانمند به جرم ارتباط خانوادگی نداشتن با شما از رسیدن به جایگاههای مدیریتی باز ماندند

تاکنون کدام قشقایی را در گچساران مورد توجه قرار دادید.

کدام بویراحمدی گچساران و اصلا گچسارانی ها را به حساب آوردید.

در تهران و در مجلسید اما گستره فکرتان یک شهرستان کوچک در کهگیلویه و بویراحمد است.

شما قلم بدست گرفته ای، نه برای حل مشکلات مردم بلکه برای نوشتن یادداشت هایی برای عوامفریبی مردم!

اکنون که به روزهای آخر نمایندگی خود نزدیک می شوید نه مانند گذشته با شهرستان خود مهربان شده اید و به میان مردم می روید و عکس هم می گیرید!

چه شده که این اواخر به جای بیلان کاری دادن به مردم، گذشتگان را مورد شماتت قرار می دهید؟

حال که درخواست های گسترده مردم برای حضور موحد در انتخابات گچساران روز به روز بیشتر می شود، شما باید به جای یادداشت نویسی و سخنرانی علیه گذشتگان، به مطالبات واقعی مردم پاسخ دهید و امیدوارم مردم با درایت پاسخ تبعیض های منطقه ای و معامله گری شما را در انتخابات بدهند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=131115
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دنا بویراحمدی گفت:

    بسیار زیبا و واقع نگر نوشتیه اید . تا به حال به این صراحت نقد و بررسی دی این خصوص صورت نگرفت . من یک بویراحمدی هستم و به این دو نفر هم رای نداده ام اما مطلب این کاربر محترم به حق و ماندگار است

    • ناشناس گفت:

      من چنددوره به اقای موحد رای داده ام اما تاکنون به اقای تاجگردون رای نداده ام ،ولی شک  ندارم که کاربر محترمی که عملکرد آقای تاجکردون رانادیده گرفته واینچنین صریح از آقای موحدحمایت نموده،بایدازهمان افرادی باشد که بوسیله موبایل،به موقعیت رسیده ؛

    • مهمان گفت:

      براستی چه زیبا واقعیت را بیان نموده ای: آنجا که گفته اید ” شما برای اولین بار مردم را به نام منطقه به جان هم انداختید و بار دیگر ادبیات سردسیر – گرمسیر را وارد ادبیات سیاسی مردم کردید.” این فقط یک بخش از ظلمی است که به مردم استان نموده است. درود بر نویسنده توانای متن بالا.

    • خم گفت:

      سرو ته یک کرباسن.

  2. ح د گفت:

    موحدمردی است برای تمام دورانها

  3. تل بندو گفت:

    برادر عزیز واقعیت را زیبا نوشتی ،مرحبا

  4. برگشت به دهه قبل گفت:

    بنده حدود يك دهه هست كه با موحد آن هم به دليل انشعاب در تشكيلات و حمايت صريح از رقيب درون تشكيلاتي خودش يعني دانش با موحد قطع رابطه كردم و گذر زمان و عملكرد مدعيان دروعين ظلم ستيزي و عدالت خواهي از جمله ت در استان ارزش موحد را نمايان كرد و انصافا كه موحد مردم دار و دلسوز مردم و مخالف قوم گرائي و مشي معتدلي دارد و اين بار در هر حوزه ايي دراستان كه كانديدا شود با كمال ميل و بدون سهم خواهي ازش حمايت مي كنم درود بر سناتور بت شكن يك بار ديگر بت كوچك را بشكن تا در كنار بت بزرگ آرام گيرد

  5. طولیون گفت:

    تاجگردون اگه زهلت نیره په چته الکی تهمت و مردم ایزنی . بنازمت حاجی موحد که اسمت هم لرزه بر تن تاج میندازه

    • باوي گفت:

      تاجگردون تا رئيس دفترش را در باشت تغيير نده بايد اين ذلت و خواري را تحمل كن كه مردم منطقه دارند تركش ميكنند .برادر تاجگردون اقايي ظفري كه فقط به فكر خود و خانواده اش است عوض كن

  6. دوست غلام گفت:

    دوست عزیز جناب آقای تاجگردون سلام
    شما در مقابل دوربین مخفی افکار عمومی هستید عاقل باش !!!
    غلام جان شاید تا بحال به این فکر کرده اید این فرشته اقبال تحت عنوان نمایندگی مردم گچساران از کدوم قبله بر شانه های شما نشسته است اما لازم است مقداری توقف کنی به عقبه موضوع بیندیشی !!!
    پایگاه اجتماعی جنابعالی که 28 درصد شرکت کنندگان در انتخابات را تشکیل میدهد از 4 گروه تشکیل شده است :
    گروه اول کسانی بودند که بخاطر خانواده تاجگردون بالاخص شخص بهرام تاجگردون و شهید تاجگردون به شما رای دادند که اگر بجای جنابعالی یک نفر ششم خانواده وارد عرصه میشد باز این رای را داشت که درصد آنه 35 %است .گروه دوم کسانی است که بخاطر اصلاح طلب بودن جنابعالی بهت رای دادند چون چاره ای دیگه نداشتند شان زنده نگه داشتن جناحیشون اجازه نمیداد به اصولگرایان رای دهند که اگر بجای جنابعال اگر چراغعلی اصلاح طلب وارد میدان شود این گروه به او رای میدادند که اینها حدودا27 % است که در دوسال گذشته به رفتار شما مشکوک شدند و با انتخاب شما به عنوان رییس کمسیون برنامه مجلس فاتحه اصلاح طلبی شما را خواندند !!
    غلام عزیز چطور میتوان باور کرددر فضایی که توکل و نادران و…که لیدر اصولگرایان است حضور دارند یک مرتبه غلام اصلاح طلب رییس کمسیون شود آیا معامله ای نبوده ؟؟؟ گروه سوم کسانی بودند که فریب القاب و جایگاههای قبلی شما را با توجه مشکلات اقتصادی و فرهنگی و علمی خوردند به شما رای دادند که دوسال میگذرد ولی می بینند که جناب غلام تاجگردون اگر 20 درصد وقتی را که برای بدست اوردن عنوانهای شخصی خود کرده صرف حل مشکل مردم میکردحالا گله ای در گچساران باقی نمی ماند که درصد اینها 20 % است . و گروه چهارم جوانهایی بودند که کاری به اوضاع اقتصادی ندارند فقط دنبال برداشتن دیوارهای اجتماعی هستند اگر بجای غلام تاجگردون فردی بنام چراغعلی تیموری هم این شعارها را میداد بهش رای میدادند که درصد اینها 18% است . که متاسفانه اینها در این سه سال دیدند که دیوارها نه تنها کوتا نشد بلکه بلند تر هم شده است. پس نتیجه میگیریم که این جمعیت فقط 10 درصد بخاطر شخص غلام به او رای داده اند و 90 درصد بخاطر عناوین خانوادگی – جناحی –و… .بوده . در مقابل با کسی روبرو هستی بنام موحد که 85 درصد رای دهندگان فقط به موحد بما هو موحد رای داده اند چون نام موحد حلال مشکلات است چه با موبایل چه بدون موبایل . مردی که همه ایران سرای موحد اوست .وقتی یکسال پیش خانواده ای در کردستان (سنندج)به نمایندشون برای حل مشکل مراجعه میکنند و او میگوید حل این مشکل سخته این خانواده میگوید حال که از دست شما کاری ساخته نیست میرویم پیش موحد مشکلمون را حل میکنه این افتخاری است برای تک تک لرها .بنظر شما دروازه کدوم شهر بروی موحد بسته است . مردی که زنگ موبایلش در تمام شهرهای کشور گره گشاست چه در مجلس بروی صندلیهای سبز باشه و چه در دورافتاده ترین روستا بروی حصر نشسته باشه . عاقل باش غلام جان . بهتره این دوره همان فوتبالیست در گچساران بمانی و تیم شرکت نفت را همراهی کنی .ولی خدایی غلام سزوار نبود به فرماندار خودت گل بزنی !!!چطوری باور کنیم کسی که به فرماندار خودش گل میزنی دیگه به مردم گل نزنه !!!!!

  7. ناشناس گفت:

    اینهمه هیاهو در صداوسیما ایا برای گچساران کاریکردید که 5نفر اشتغال زایی داشته باشیدفقط بچه های دوستانتان وفامیلهاتون در ادارات بکار گرفتید

  8. بویراحمد گفت:

    تا امسال ایشان را فردی در حد مدیران ملی میدیدم ولی مطرح نمودن قومیت توسط ایشان نظرم را 180 درجه در مورد ایشان تغییر داد ضمن اینکه عملکرد متعصبانه اش نیز تایید این دیدگاه شد

  9. لیشتر گفت:

    چقد زیبا و صریح نوشتی  دست مریزاد جناب دکتر فکر کرده با قلم در دست داشتن گره ای از مشکلات مردم باز میشه وقتی در تهران و جلوی دفترش مردم دست خالی و بدون هیچ گونه احترامی و با بی ادبی رد میشن باید عواقب تلفن جواب ندادن رو ببینه 

  10. افسوس گفت:

    قابل توجه آنهایی که از دهدشت به خاطر رد شدن موحد رفتند گچساران وبه تاجگردون رای دادند دیدی آخرش حرفش را زد وگچساران دهدشتیش کرد این آقا اگر دهدشتی ها نبودند رای نمی آورد حالا بیا توهین هم کن

  11. تعجیل در فرج اقا امام زمان، صلوات گفت:

    سلام دوست غلام باهات موافقم

  12. گچ گفت:

    بعد از قرنها نماینده ای در سطح ملی مطرح شده داریم به نام تاجگردون که با اینهمه مشکلات و تحریم و… توانسته نامی از دیارمون زنده کند پس خرابش نکنید منتقدان گرامی بگذارید کارشو انجام بده شاید به جایی برسیم

  13. بویراحمد گفت:

    واقعا دست دوست غلام درد نکنه چقدر زیبا و ساده که برای همه اقشار قابل فهمه  مطالب  را بیان کرده عین حقیقت همینه و غیر این نیست. بازم میگویم من از نگارش زیبای دوست غلام  لذت بردم. ومردم گچساران باید بدانند این قبری که روش فاتحه میخونن مرده توش نیست. خدا میدوند آدمی که بخاطر اینکه اون 15 نفری نگاهش میکردن 3 گل به فرماندار خودش میزنه اگر روزش برسه برای حفظ ابروش چند گل به مردم میزنه.  

  14. نوری، لیشتر گفت:

    سلام،
    نمی دانم چرا تاج گردون آنچنان بر موحد هجوم آورد.اما هر چه بود اشتباه بود.سخنان تاج ناشی از عصبانیت ونوسی ترس درونی ایشان بود و در مقابل موحد با سکوت رعب آور و ترسناک اش، نشان از آرامش می دهد.
    اصلا انگار همه چیز برای پیروزی سناتور دهدشتی دست به دست هم داده است.شاید بدون کوچکترین شک و تردیدی باید گفت، انگار طراحان طرح استانی شدن انتخابات فقط وفق موحد را دیده اند و ناخواسته برای پیروزی او تلاش می کنند والبته تاج هم نا آگاهانه با حمایت اش از این طرح مسیر غول مجلس را تسهیل می کند.
    موحد با کوچکترین تحرک و تلاشی سقف آرای گچساران را کسب خواهد کرد و شاید در شهرستان تاج با ترفند ولایت مدیرانش و تحریک احساسات باوی ها بتواند هم پای موحد باید ولی بیاید، ولی هیچکس تردید نخواهد داشت که در راند دوم یعنی آرای استانی نه تاج گردون که هیچکس به گرد موحد نمی رسند.
    تاج به همان میزان که در باشت و میان باوی ها احتمالا محبوبیت دارد به همان میزان در بویراحمد و کهگیلویه مورد تنفر است ، حتی از سوی سران اصلاح طلب هر دو شهرستان …
    جدال موحد….. تاج گردون جذاب ودیدنی خواهد بود ، باید ماند وزمستان 94 را دید……………چدید

  15. س ا گفت:

    برادر موحد  یک وزنه بزرگی بود برای تمام هم استانیا در پایتخت میدونی چندنفر ارهم استانیارا دربقیه استانابه کارگرفت موحد هرجای درانتخابات شرکت کنه قبول میشه

  16. اصلاح طلب پشیمان گفت:

    رئیس کمیسیون برنامه مجلس شدن تاجگردون برا ما اصلاح طلبان که به تاج رای دادیم نه تنها باعث دلخوشی و شوق ذوق و شور شعف مان شد بلکه سرخورده و مایوس و پشیمانمان کرد. ما همه قضایای پشت صحنه و حکایات رئیس کمیسیون شدن را با تمام وجود حس و درک کردیم

  17. هوادارواقعی موحد گفت:

    موحدوتاج رابطه خوبی دارند/سنگ اندازی نکنید

  18. هوادارواقعی موحد گفت:

    موحدوتاجگردون رابطه خوبی باهم دارند لطف کنیدسنگ اندازی نکنید /

  19. چمن گفت:

    نبودن موحد باعث بیکاری جوانان استان هست 

  20. بویراحمدی گفت:

    یک بار و فقط یک بار رفتم مجاس نتوانستم نماینده خودمون را به دلیل یک مسافرت طولانی که داشت ببینم دفتر آقای موحد اعلام کرد اگر حوزه انتخابیه بهبهان کسی نیست سایر کسانی که قصد ملاقات با حاج آقا را دارند میتوانند به نوبت وارد شوند من به دائیم گفتم به ما چه ربطی داره گفت من قول میدم که ایشان ما را کمک میکنه خلاصه تصمیم گرفتیم که خدمت ایشان برسیم نوبت ما که شد وارد شدیم بعد از سلام کردن که ایشان از فرت خشتگی فقط سرش را تکان داد من گفتم حاج آقا وقت نماز و افطاره ایشان فرمودند از وقت نماز نمیتوانم بگذرم ولی افطار بماند بعد از جواب دادن به مردم بعد از نماز ما دومین نفری بودیم که درخواستمان را گفتیم ابه خداوندی خدا و به جد خودش قسم نپرسید کجایی هستید سریع دفتری که تمام برگهایش از بس ورق خورده بود قطری حدود پانزده سانتیمتری پیدا کرده بود بصورت تصادفی باز کرد و فقط یک برگ زد و شماره ای را گرفت بدون از اینکه بگویید من کی هستم موضوع و مشکل همراه ما را مطرح کرد و طوری صحبت کرد که گویا دهها سال کارشناس اون موضوع در اون وزارتخانه می باشد و بعد از تاتمام تلفن گفت حال شما برید یه جا افطار کنید و فردا صببح سر ساعت نه صببح جلو دفتر فلانی با من تماس بگیرید من همه اش فکر میکردم ایا ممکنه این مشکل چند ساله حل بشه از طرفی تسلط ایشان و اینکه اینقدر راحت و در وقت افطاری با اون مسئول کشوری صحبت میکرد به من امیدواری میداد خلاصه فردا صببح ساعت نه جلوی دفتر اون مسئول حاضر شدیم و به ایشان زنگ زدیم با زنگ سوم گوشی را جواب داد و گفت همانجا منتظر بمانید بعد از حدود 10 دقیقه مسئول دفت اون مسئول ما را صدا زد و با یک احترام خاصی به اتاق اون مسئول راهنمایی کرد و مسئول هم ضمن احوالپرسی گرم زیر نامه ما نوشت نهایت تلاش برای مشکل ایشان بعمل آید و نتیجه به اینجانب و نماینده بزرگوار بهبهان اعلام شود بعد از یک ساعت گردش نامه ای که سالها در دبیر خانه یک وزارت خانه بود جواب را گرفتیم حلا خدایی رای ما به همچون شخصی باعث عزت ماست یا باید منت بگذاریم خدایا حافظ خودش و خانواده اش باشه

    • از دهدشت گفت:

      حقیقت امر حقیقت وتاجگردون میگه آخه با تلفن کار چند نفر را میشه راه اندازی کرد واقعا به جای این جوسازی وسیاه نمایی علیه ایشان بگذارید با تمرکز چهار تا مصوبه ملی که عواید وفوایدش به استان می رسه تصویب کنه

      • علی گفت:

        اولا بخدا شما از اشنایان تاج هستی و دهدشتی نیستی دوما 4 سالش تموم شد کدوم مصوبه ملی حیف موحد نباشه با این مقایسه میکنی

  21. اصغر گفت:

    مقایسه موحد با تاجگردون بی انصافی در حق موحد است این حرف من را کسی میفهمد که با هر دوتاشون برخورد کرده باشد موحد مرد بزرگی است نباید اعتبارش را با تاجگردون قوم گرا مقایسه کرد

  22. ناشناس گفت:

    آقای دکتر تاج گردون ما معلمان را دریابید نگذارید تا از این پس نسبت به سایر مشاغل تحقیر تر شوند همانطور که به پرستاران می رسند ما را دریابید
    در حال حاضر میزان متوسط حقوق و مزایای یک معلم، 1 میلیون تومان است. از این میزان حدود 500 تا 600 هزار تومان حقوق و باقی رقم مزایا است. «بدی آب‌وهوا» و «فوق العاده مناطق کمتر توسعه یافته» از زمره مهم‌ترین مزایا هستند. در عین حال به صورت متوسط حدود 200 تا 300 هزار از حقوق کسر می‌شود که «بیمه» و «بازنشستگی» در کنار وام‌هایی که تقریبا همه معلمان یکی دوتا از آن را دارند از زمره این کسورات است.

    • ناشناس گفت:

      واقعا همین یک میلیون زیاد بر زیاد معلم ها است آخه کاری نمیکنن. هفته ای 24 ساعت میان مدرسه و میرن بقیه اش داخل تاکسی تلفنی کار میکنن. گذشت اون موقعی که میگفتن شغل معلم شغل انبیا است .

  23. ناشناس گفت:

    در حال حاضر میزان متوسط حقوق و مزایای یک معلم، 1 میلیون تومان است. از این میزان حدود 500 تا 600 هزار تومان حقوق و باقی رقم مزایا است. «بدی آب‌وهوا» و «فوق العاده مناطق کمتر توسعه یافته» از زمره مهم‌ترین مزایا هستند. در عین حال به صورت متوسط حدود 200 تا 300 هزار از حقوق کسر می‌شود که «بیمه» و «بازنشستگی» در کنار وام‌هایی که تقریبا همه معلمان یکی دوتا از آن را دارند از زمره این کسورات است.

  24. بترکه چشم حسود گفت:

    چهت اطلاع حسودان و کوته فکران!!! قلم تاج خدا رو شکر تا الان خیلی از مشکلات گچسارن و باشت رو حل کرده و به کوری چشم بدخواهان حل خواهد کردو مثل کوه پشت سرش ایستادیم خوشبختانه 5 سال دیگه باید این افتخار بزرگ رو تحمل کنید البته اگه تا اون موقع بدخواهان و حسودان سکته نزنن و تلف نشن دکتر تاجگردون خاری است بر چشم حسودان، بدخواهان و آدمهای بی عرضه…….

  25. بویراحمدی طرفدار تاجگردون گفت:

    به کوری چشم دشمنان تاجگردون کارنامه قبولی دریافت کرده نه یک دور بلکه دوره های آینده رقیبی نداشته و ندارد

  26. منتقد دکتر غلام گفت:

    حال و روز کهگیلویه و شهر دهدشت نشاندهنده این واقعیت است که موحد درطول 16 سال نمایندگی کارعام المنفعه ای برای این منطقه انجام نداده است و نتیجه اش فقر -بیکاری -توسعه نیافتگی-ترک دیار-عدم وجود صنایع و کارخانجات و…میباشد…هر چند انتقاداتی به دکتر وارد است اما ایشان یک چهره ملی است و از افتخارات استان در سطح کشور میباشند و طرحهای خوبی برای حل مشکلات چندین ساله استان دارند منصفانه قلم بزنید.

    • گچساران گفت:

      وقتی تو مجلس به حمایت از طرف مقابل خود کنار برود قیمتش شکست دود از زانو راست میشه

  27. مجتبی گفت:

    برای سلامتی دکتر صلوات

  28. امید گفت:

    سلام.مااکثریت مردم گچساران وباشت ازعملکردنمایندمان جناب دکتررضایت کامل داریم زیرادرزمان نمایندگی اقای موحدگچساران دربدترین شرایط بود به شهرگچساران وباشت اهمیتی نمیداد.مردم گچساران وباشت هرگزاشتباه گذشته راتکرارنمیکنندزیراهرروزمتوجه پیشرفت شهروروستاشان هستندوشمابااین افکار نمیتوانیدمامردم گچساران وباشت رافریب بدهیدادمهای عاقل اگریک بارگول بخورنددیگرباراشتباهشان تکرارنخواهدشد

  29. ناشناس گفت:

    موحد شیر زمینه کهگلو داغشه نبینه

  30. خيراباد گفت:

    باسلام
    افرين و احسنت به اين متن
    تاجگردون يك تبل توخايه.فقط شعار و حرف
    از زماني كه نماينده شده جز اشفتگي و پسرفت در مديريت شهرستان چيزي نديديم.متاسفانه انصاف هم ندارند و بخشي از كارايي كه در زمان نماينده هاي قبلي انجام شده رو با كمال پررويي به نام خودش تموم كرده ازجمله طرح ابرساني از سد كوثرخيراباد به گچساران
    اقاي تاجگردون مولايمام علي (ع) ميفرمايند: بهترين سياست صداقت است پس بامردم صادق باش و دست از عوام فريبي بردار اين توهينه به شعور وعقل اين مردم با بصيرت

  31. سيد نعمت اله صمدي گفت:

    ويژگيهاي يك نماينده خوب به شرح ذيل است:
    1- حوزه اي فكر نكند فرا حوزه اي بنگرد2- هم قلمش كارساز باشد هم موبايلش 3-از ايجاد رقابت ناسالم در بين عامه مردم به نفع خود خوداري نمايد4- براي اين استان محروم شخصيت ساز باشد نه شخصيت سوز به عبارتي شخصيت هاي شهرستاني را استاني واستاني را كشوري كند
    5- خيلي مهمتر از همه امين وبا صداقت باشد كار سياسي كند اما سياسي كار نباشد
    6بجاي اينكه كرمسيري -سردسيري بگويد ويا ياسوجي ودهدشتي يا گچساراني ويا بويراحمد بالا وپايين گويد وشعار دهد بايستي شعار رقابتي ياسوج شيراز ويا ياسوج اصفهان گويد چراكه ما بايستي با شيراز واصفهان رقابت كنيم نه اينكه ياسوج كه يك شهر مهم كشوري است را كوچك وبا گچساران ودهدشت رقابت دهيم چون از بيرون به ما به عنوان يك پيكره واحد نگاه مي كنند وهمه ماها را مي شود گفت لر مي نامند وياسوج پيشاني جغرافياي ماست وهمه همه بايستي به فكر ارتقاي مركز استان باشيم چراكه منافع همه ماها در ياسوج مي باشدوبه عبارتي ياسوج سر است وبقيه استان تن وهم تن عزيز است وهم سر ولي بيشتر به سر نگاه مي كنند در پايان سلام ودرود مي فرستم بركليه كسانيكه فرامنطقه اي مي نگرند ودعا ميكنيم براي نيست ونابودي افرادي كه براي رسيدن به منافع سياسي و….خود بين اين مردم صديق وصاف وساده رقابت ناسالم مي اندازند

  32. بویراحمدی گفت:

    سلام، دکتر جان 2ماه پیش یاسوج تشریف داشتید نامه برای یه کار ساده خدمتتون دادم باوجود پیگیری از طریق دفتر وایمیل وپیامک هنوز جوابی نگرفته ام آیا چون بویر احمدی هستم جواب نمیدید دکتر جان من بویر احمدی عشایر گچسارانم وقطعا” به شما ردی دادم پس ازتون انتظار دارم جهت پاسخ نامه به پیامکها ونامه هاتون ودفترتون یه نیم نگاهی وتذکری ……………..

  33. ر گفت:

    واقعا زیبا نوشتی. موحد

  34. همشهری گفت:

    این یک حقیقت است که اقای تاج گردون فقط به فکر یک شهرک کوچکی بنام باشت است نماینده محترم جمعیت ترکها و بویراحمدیهای گرمسری خیلی بیشتر از اونی هست که فکر میکنی اگر میخای موفق بشی تبعض قاعل نشو و به فکر انها هم باش البته بعید میدونم اگر موحد بیاد شما دیگه قبول بشید

  35. داریوش گفت:

    سلام
    خداوکیلی تاجگرذون بعنوان نماینده گچساران خیلی خوب کار می کنه و خود مردم گچساران قدر شناس هستند و نیازی به کسی مثل موحد از شهری دیگر بیادنیست و آقای تاجگردون دلسوزتر منتطقه ماست ما دوستش داریم و انشاالله انتخاب ما در اینده است

  36. خسرو _ج (تنگ سپو) گفت:

    باسلام بوير جان انشاالله آخرهمين هفته همه قضايا به حول وقوه الهي مشخص خواهد شد وبه آقايون عزيز عرض كنم كبوتر نگران باش كه شاهين آمد انشاالله يكبار ديگر شاهد حضور اين بزرگمرد عرصه تاريخ اين كهن بوم جنوبغرب ايران خواهيم بود 

  37. دهدشت گفت:

    جناب دکتر تاج گردون واقعا متاسفم شما کارهای انجام شده خودتون نام ببرید حداقل موحد جواب تلفن و میداد وشما چکار کردید .

  38. یاس گفت:

    با سلام خدمت کاربر عزیز که این مطلب را بیان نمودن/جند نکته در مورد مطلب ایشان که به عنوان ی نقد/اول اینکه ما دنبال عدالت هستیم نه دنبال گوشی در دست گرفتن و زنگ زدن برای کارهای شخصی /دوست عزیز اگر در شهر ما کارخانجات صنعتی مثل سیمان پتروشمی باشد نیازی به زنگ زدن نیست/دوست عزیز  شهر ما هنوز شهریت پیدا نکره ایا موبایل گره کار باز می کند ؟ دوست عزیز ایا زنگ زدن برای ازادی دزدان و……….گره کار من را باز می کند/ دوست عزیز ایا زنگ زدن برای اقایان ….. جاده دو بانده احداث میکند/دوست عزیز همین تماس تلفن 20ساله بود که هنوز تا هنوز شهر با صلابتامان از ذهن ها محو شده یا هم به عنوان منطقه محروم شناخته شده/ دوست عزیز در اخر بت عرض پوزش از شما شاید اقای ….. با تلفن شخصی برای شما کاری انجام داده باشد

  39. محمد گفت:

    چناب آقای دکتر،آقای موحد هم با موبایلش کار مردم را پیگیری می کرد و هم با قلمش و قدمش مشکلات حوزه انتخابیه اش را انجام میداد. شما اکنون با موبایل و قلمت فقط به فکر انتصاب مدیران هم خطی و هم شهری بسیار ضعیفت هستی که نه توان کار مردم و نه توان پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه تان را دارند.اگر امروز در حوزه گچساران کارهایی انجام میشود حاصل فعالیت مدیران و نمایندگان قبلی است که بخشی از پروژه هارا ملی کردند و شما البان اومدی رو سفره اماده و جشن افتتاحیه میگیری.مردم عام این را نمیدانند اما خواص این را میدانند.

  40. گچساران گفت:

    تاج خودت برو که موحد مرد دلسوز و مردم دار امد به دریا بنگر نه رودخانه؟؟؟؟؟؟

  41. k گفت:

    باسلام و خسته نباشید خدمت تمام دوستان که نظرات خود را با کلی گلایه از دو طرف برای این نظر سنجی عالی بویر فرستادند اما خودمونیم واقعآ کدوم یکی از نماینده های استان برای این استان کار کردند آیا اقای موحد کار کرد؟ آیا پتروشیمی دهدشت ، کارخانه سیمان تنگ سپو ، جاده ارتباطی که استان یا شهرستان را از بن بست در آورد ، یا سرمایه گذار بزرگی که با سرمایه گذاریش بتونه این جوانهایی که بعداز ظهرها وقت گرانبهای خود را روی فلکه وسط شهر دهدشت که باعث ترافیک میشه شاغل کند از سال اول ورود موحد به مجلس تا الان که حاج آقای بزرگواری تشریف داره رشدی کرده یا نه این خورده کاریها که میگن روال طبیعی خودش هم درست می شد بقیه شهرستانها هم مثل دهدشت ، گچساران : آقای تاجگردن که خیلی از هم استانیها افتخار می کردند که رئیس کمیسیون شده اما با این شرایط انتظار نداشتیم که رفتارش اینجوری باشه کاری که برای گچساران نکرد هیچی تا حالا اسمی از بقیه شهرستانها هم نبرده در صورتی که ما همه یه استانیم آقای زارع هم برای یاسوج چکار کرد ؟ به نظر من شهری مثل دهدشت یکی مثل منطقیان که فردی متعهد و با ایمام است باید یک بار هم که شده امتحانش بکنیم الان مجلس دنبال اینه که انتخابات استانی بشه یعنی نمایندگان باید از بقیه شهرستانها رآی بگیرند .بقیه شهرستانها هم باید به فکر نیروی جدید باشند تا اینکه ببینیم انشاالله استانی پر از اندیشه نو و پتانسیل جدید و پیشرفت عالی در مسیر حق باشیم.

  42. بچه باشت گفت:

    خطاب به همشهري كه فرمودن براي باشت كار كرده . من بچه ناف باشتم و به قولا كهنه قهله اي . ايشان كار بر جسته اي براي اشت نكرده برادر من .

  43. ناشناس گفت:

    بفرما این اب وبرق وجاده ومرکزبهداشت ومدرسه ودبیرستان بخش چاروسا را کی اورده ؟؟؟بهمئی را کی شهرستان کرده ؟؟فقط 60نفر در اداره کل زندانهای خوزستان به واسطه موحد استخدام شدند؟؟؟کی عدل هاشمی،مژدهی ،صدراله دولت ،شیدایی،تقوی،برادران پرهیز ،کریمی ،کیانی،و…..را به این جا رسونده؟؟؟؟؟؟؟؟فقط موحددددددددددد

    • k گفت:

      عزیز جابعالی می دونی الان قرن چندم هستیم آمریکایی ها الان توی مریخ گوجه می کارند ما هنوز گوجه کیلوی 4500 می گیریم برا ی چه این قدر توقع پایین دارید این بخش چاروسا که شما می فرمائید الان 35 سال از انقلاب گذشته الان آب و برق و جاده و مرکز بهداشت و…. داره خیلی خوشحالید اون بهمئی که شهرستان شده چه فایده داره الان همکارای ما انجا با این کمبود نفت خودمون که اونجا میگن سهمیه است به صادرات که می رسند میگن ارزون شده برای گرم کردن خودشون علاالدین روشن می کنند بخش می خواد چکار؟اون 60 نفر هم از بابت جابجایی و حق ناحق شدن به انجا رسیدند که من خودم چند سال قبل توی آگهی استخدامی قبول شدم مصاحبه هم رفتم اونجا هم قبول شدم ولی یکی دیگر جای من اومد توی اداره …. بعد خودش هم بهم گفت از طریق رابطه با آقای … اومدم ما یه استانیم که مشکل داریم توی بن بست با این همه پتانسیل حالا شما اسم چند نفر نوشته اید میگید پیشرفت کردیم خوش به حالت مشکل ما فکری مثل شماست که ثابت ماندیم با این همه جوون بیکار که هر روز آمار اعتیاد،خودکشی،دزدی و ….بیشترمی شه دوست عزیز

  44. مشدی گفت:

    با سلام …اقای تاجگردون فعلا در مجلس برای استان رقیبی نداره و برا خودش هر کاری بخواد به سر یاسوج و دهدشت میاره…به امید خدا اقا اگه از کانال شورای نگهبان رد بشه توی مجلسه.بعد حاجی از هر لحاظی چه با قلم چه با موبایل و چه با قدم  برای مردم کار میکنه

    • علی گفت:

      دوستان عزیز تاج به قول شما تاج است برا همه ایران بعد استان بعدش تا این دولت هست ایشان بالاترم خواهد رفت بویرجون فعلا زوربزن وبنویس باش تا صیح دولتت بدمددددددد

  45. کرمیرسی گفت:

    تمام مردم میدانندتودروغگویی بیش نیستی ………

    • باشتی گفت:

      شما که خیلی براتون سخته به خاطر درخواست بحق همشهریت یه تماس با یه مسولی بکیری به جه حقی پیکیری حقوق بحق مردمو به تمسخر میکیری

  46. هم ولایتی گفت:

    موووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووحد 
    مووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووحد
    مووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووحد 
    تاپای جان بهاتیم .

  47. ناشناس گفت:

    موحد بیایید تاج شانسی ندارد

  48. ناشناس گفت:

    شیرمادرت حلالت بویر نیوز

  49. بی نام گفت:

    موبایل بدست و قلم بدست فرقی ندارد باید برای مردم کار کرد مواظب باشند آقایان نماینده که فقط نماینده باشند نه وکیل چون وکیل برای هر کسی ولو دزد هم که باشند در ازای حق الزحمه ای که می گیرند وارد عمل می شوند یادشان باشند فقط برای مظلومین کار کنند نه برای افراد ظالم در حبس.

  50. مهدی گفت:

    جناب آقای تاجگردون عزیز: حتی اگر هیچ کار شخصی برای من و خانواده ام انجام ندی تا آخرین نفس دست از حمایتت نخواهیم کشید چون افکار و قلم تو آینده شهرستان و استانم را رقم خواهد زد.

  51. دلير گفت:

    اقاي موحد و طرفداراش مطمين شدن نميتونن بزرگواري را شكست بده ميخواد بياد گچساران. اخه كسي كه جرات رقابت با بزرگواري رو نداره مياد تو شهر ما چكار. ما خوشحاليم كار تاج گردون اونايي كه تا حالا حق ما را نميداد ناراحتند. 

    • خسرو ج گفت:

      جناب آقاي د ل ي ر 1-همه ميدانند كه اقاي بزگواري اينبار اگربخوادبياد براي دهدشت زير5هزار راي ميارهودليل راي اوردن ايشان تودودوره قبل واضح وروشنه 2- شما كه ازجرات حرف زدي اگه جرات داشتي خودتومعرفي ميكردي نه جهت معرفي خودت از افعال معكوس استفاده كني3-حق كدوم حق شمارادادند چندنفراز مسئولين شركت نفت گچساراني هستن؟سد چم شير ابش كجاميره سد كوثر چي؟پتروشيمي گچساران چيشد؟آقاي تاجگردون با همكاري معاون بانك مركزي كه دست هردو تودست همه دارند ايران تاراج ميكنن برو سايت انتخاب و سوابقس كه از تاج ارائه داده ملاحظه كن كه حتي ريشه وتبار ايشون هم بادليل ومدرك روكرده كه چطور ادمهاي بودند وهستند چرا تاج تودولت پست نگرفت؟

    • محمدامین گفت:

      آقای ذلیل یه شب قیل از انتخابات یادته.شبی که دیگه فرداش میخواستی بری رآی بدی. یادته دهدشت چه غوغایی شددددددددددددددددددد

  52. استمداد گفت:

    خدایا،پس کی این مشکل بچه های بخش خصوصی شرکت مخابرات حل میشه.یعنی کسی تو این دنیانیست به دادمابرسه؟

  53. بویراحمدگرمسیر گفت:

    شکی نیست جواب مرز بندی هاو  باوی گری تاج گردون محکم وقاطعانه داده خواهد شد شب آبستن است تا چه زیاد سحر 

  54. ناشناس گفت:

    اقای تاجگردون تاحالاچکارکردید جزاینکه ازافرادبی سوادوبی تدبیریک شهرستان برای مدیریت استفاده کردید

  55. احمد گفت:

    تاج تنهاكاري كه انجام داده تفرقه بين مردم استان انداخته. مي خواست گچساران راازاستان جداكند وجداكرد تمام اعتبارات استان رابردبراي گچساران.چون بقيه شهرستانها نماينده ندارند

  56. همکار گفت:

    مدیرانی که اقای دکترتاجگردون گذاشته ماننداقای گوهرگانی درجهادکشاورزی است که معیار ایشان اول باشتی بودن وهم خط سیاسی بودن است دراخراگرمجبورشدگچساران و…..رادرجهادکشاورزی پست می دهد وبچه های بویراحمدودهشت ودنا راازصحنه خارج کرده

  57. همشهری گفت:

    تاجگردون فقط حرف می زند و شلوغی راه می اندازد و الا هیچ کاری برای سهر گچساران هم نکرده

  58. شهروندی گفت:

    جناب تاجگردون شما ریس کمیسیون بودجه هستی یقین که در بطن مصایب ومشکلات کشور  فساد اقتصادی که مسولین را مجبور کرد ولو تظاهر هم که باشد جلسه انچنانی مبارزه به اصطلاح با فساد تشکیل تا افکار عمومی را برای کوتاه مدت راضی کنند که نمیکنند خدایی اگر وجدان داری  قضاوت کن پاکتر وسالمتر ومخلص تر از موحد دراین کشور دیده ای خدا نیامرزم اگر غیراز شهدا وامام خمینی دکسی را بشناسم جرم موحد فقط همین همراهی  وهمکاری با مردم غیور ومحروم  استانی است که هشت در صداب شیرین کشور طبق امار دران است وزمینهای کشاورزانش لم یزرع میباشد  ویک سوم نفت کشور از ان استخراج ولی جوانان ان بیکار ودرصد پوشش کمیته امداد  درکشور اول است  شما اقای ریس بودجه خ اگر لا لا بلدی چرا خوابت نمی بره شما نمیخواد از موحد بترسی واز الان به او حمله کنی خیلی مبتدی هستی شما از عمل کرد خودت بترس وخودت را اصلاح کن در اختیار ایل و استانت باش مانند موحد نه در اختیار فامیل وقلیل دوستانت قبلی ها از این یورش های بی جا گلی نچیدن که حالا بوستانی نصیب شما گردد 

  59. منصوری گفت:

    با سلام..اقای موحد بنظر میاد خودش فهمیده رقابت با منطقیان و بزگواری سخته و ترجیح داده به سراغ تاجگردون بره… در کهگلویه همه شرایط به نفع منطقیان هست….چون واقعا خود مردم به این نتیجه رسیدند که بالاخره این دفعه باید ب استاد منطقیان اعتماد کنند

  60. یه گچسارانی گفت:

    سلام من در دوره ی قبل از کسانی بودم که به اقای تاجگردون رای دادم اما الان از رای دادن به این اقا پشیمان هستم.واقعا حیف است وحد رو بخای با کسی مقایسه کرد موحد مردی هستش که اضلا قوم گرا نیستش و برای همه کار میکند . درود بر موحد

  61. یه گچسارانی گفت:

    درود برررررررررررررررررررررر موحححححححححححححححدددددددددد شیررررررره

دیدگاه شما