یکشنبه 9 مهر 1391 - 21:37

ریاست های دانشگاههای آزاد گچساران و دهدشت هم تغییر کردند

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: بعد از تغییر رئیس دانشگاه آزاد واحد یاسوج، دکتر دانشجو ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی کشور در احکام جداگانه ای ریاست های دانشگاههای آزاد گچساران و دهدشت را مشخص کردند.

فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه ای سعید خاتم ساز سرپرست واحد زرقان، علی ارشادی سرپرست مرکز آموزش جرقویه سفلی، فرشید سلیمی سرپرست واحد اردبیل، جواد شفعتی سرپرست مرکز آموزش خوانسار و شهریار عباسی عضو کمیته انتصابات را در سمت خود ابقا کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در احکامی دیگربیژن نوبخت را به سمت معاون آموزشی واحد لبنان، داریوش جاوید به عنوان سرپرست واحد ملایر، آرمین محمودی در سمت سرپرست واحد گچساران، عبدالرحمان افضلیان به عنوان سرپرست واحد دهدشت و مسعود زاده باقری را در سمت دبیر منطقه شانزده منصوب کرد.

دکتر آرمین محمودی هم پیش ازین معاونت پژوهشی دانشگاه ازاد یاسوج بوده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13094
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. uuuu گفت:

    مسخره . فرمانروای شهری که مر غابی بوود ….. ای داد بیداد

  2. ناشناس گفت:

    دروصف محمودی همین بس که دکتر افتخاری فرمودکه کسی نبود که محمودی ورحیمی را اوردم این یکی نمیتواند حتی پ….. راکنترل وان یکی س…. ج……. را

  3. واحد یاسوج گفت:

    دکترافتخاری بنده خدا رو همین معاونین فراری دادند از بس بد بودن خصوصا م…….. که همه اتهامات متوجه او بود از دکتر مسعودی بعید بود چنین انتخابی؟

  4. محمد: برای توجه نماینده جدید بویراحمد و دنا گفت:

    با توجه به اینکه در طیف اصولگرایان دکتر افتخاری از حامیان جدی نماینده جدید بویراحمد بود تعویض دکتر افتخاری ضربه کاری به نماینده جدید می باشد. خصوصا اگر این نکته را هم درنظر بگیریم که ارژنگ که ازمخالفین جدی نماینده جدید بوده و نارضایتی عمومی از او وجود داشته و دارد همچنان در سمت خود باقی مانده است و اخیرا نماینده دعوت او را برای سخنرانی در باغ ربانی نیز پذیرفته است.
    همچنین اگر نماینده جدید در تعویض دکتر افتخاری نقش داشته باشد کار ملا نصرالدینی کرده است و باید در صدد جبران برآید.

  5. حسین شجاعی نیا گفت:

    انتصاب بجا وشایسه جناب آقای دکتر افضلیان را به سمت سرپرست واحد دهدشت صمیمانه به ایشان و جامعه علمی استان و تمامی رهپویان علم ودانش تبریک عرض نموده وآرزوی توفیق روز افزون داریم.

  6. دانشگاه گچساران گفت:

    این انتصاب بجا و شایسته را به دکتر جانی پور -دکتر زاده باقری – دقای افضلیان -دکتر محمودی تبریک میگویم

  7. ناشناس گفت:

    مدیر گروه روبوتیک از زحمات و حمایت های دکتر آرمین محمودی معاون پژوهشی سابق دانشگاه آزاد یاسوج و رئیس فعلی دانشگاه آزاد گچساران سپاسگزاری کرد و افزود: اگر تلاش های دکتر محمودی و حمایت های معنوی و سرعت عمل مالی و پیگیری های دکتر محمودی نبود معلوم نبود ما چه نتیجه ای بگیریم و در واقع ۹۹ درصد موفقت این تیم مربوط به فعالیت های ایشان بوده است.

  8. کریم افتخاری گفت:

    انتصاب بجا وشایسه جناب آقای دکتر افضلیان را به سمت سرپرست واحد دهدشت صمیمانه به ایشان و جامعه علمی استان و تمامی رهپویان علم ودانش تبریک عرض نموده وآرزوی توفیق روز افزون داریم.

  9. مهمان گفت:

    درحیرتم که گند رو اردوان ارژنگ به دانشگاه یاسوج زده ولی عرض نمیشه!!!!!!!!!!!!!

  10. مل ملو گفت:

    اردوان ارژنگ با اون …. کوچکش به دانشگاه یاسوج … زده و کسی نیست که درستش کنه!!!!!!!!!!!

دیدگاه شما