شنبه 15 آذر 1393 - 1:50

خیز انتخاباتی اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد برای انتخابات مجلس/ خبرهای خوشی در راه است!

در همان جا هم که برخی چنین فکری می‌کنند اصولگرایان در حال بازسازی و نزدیکی بیشتر به هم بوده و خبرهای خوشی از آن حوزه نیز در آینده و در موقع مقرر به گوش شما خواهد رسید.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبرهای خوشی از جریان اصولگرایی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد در راه است.

خبرگزاری فارس: خبرهای خوشی از جریان اصولگرایی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد در راه است

سید علی‌محمد دانشی امروز در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سئوال که پس از رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی و جانشینی آیت‌الله موحدی‌کرمانی تشکیلات جامعه روحانیت مبارز تهران با چه رویکردی جریان اصولگرایی در کشور را هدایت خواهد کرد، اظهار داشت: هر دو شخصیت آیت‌الله مهدوی کنی و موحدی کرمانی شباهت‌های زیادی به هم دارند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر دوی این بزرگواران دارای متانت و البته وزانت خاصی بوده و هستند و هر چه را که در مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی مشاهده می‌کردیم امروز در وجود آیت‌الله موحدی به همان اندازه وجود دارد.

دانشی از تشکیلات جامعه روحانیت مبارز تهرن و جامعه مدرسین به عنوان دو تشکل روحانی با قدمت و خوشنام نام برد که در طول تاریخ انقلاب و مبارزات قبل از انقلاب اعضای آن از سابقون بوده و آیت‌الله موحدی کرمانی یکی از مبارزان و یاران صدیق امام و رهبری در همه دوران بوده است.

وی به اخبار شنیده شده در خصوص رویکرد جدید جامعه روحانیت مبارز تهران برای ایجاد وحدت حداکثری در میان جریان اصولگرایی اشاره کرد و گفت: آیت‌الله موحدی کرمانی با عزمی راسخ و برنامه مدون وارد میدان شده‌اند و حتم داریم که جریان اصولگرایی با وجود چنین شخصیت‌هایی در آینده موفقیت‌های بیشتری را به خود خواهد دید.

دانشی با بیان اینکه حرف زدن از انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار زود است و نباید از هم اکنون فضای جامعه را به جای کار و خدمت به سوی انتخابات سوق دهیم، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های انتخاباتی در موعد مقرر خود انجام می‌شود.

وی در خصوص استانی شدن انتخابات و پیش‌بینی موفقیت‌های جریانات سیاسی در این نوع از انتخابات تأکید کرد: شک نکنید در صورت استانی شدن انتخابات نتیجه دلخواه از آن اصولگرایان خواهد بود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سؤال که عده‌ای معتقدند در برخی از حوزه‌های انتخابیه استان بخت و اقبال با اصلاح‌طلبان بیشتر خواهد بود، تصریح کرد: در همان جا هم که برخی چنین فکری می‌کنند اصولگرایان در حال بازسازی و نزدیکی بیشتر به هم بوده و خبرهای خوشی از آن حوزه نیز در آینده و در موقع مقرر به گوش شما خواهد رسید.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=130863
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. 5555 گفت:

    درود بر اصلگرایان -این صاعقه های خدایی

  2. منصف گفت:

    خدا همه ما را به راه راست هدايت كند.

  3. بیطرف گفت:

    به همین خیال باشید!!!؟؟؟؟

  4. اصولگرا محض گفت:

    آقاي دانشي شما اگر سكوت كنيد به نفع اصول گرايان خواهد بود

    • ناامید گفت:

      یکی نیست از این دانشی بپرسه در جریان خرید خونه برای مهمون سرای آموزش و پرورش چقدر دولت محترم رو تیغ زدید؟؟؟؟

  5. دنا بویراحمدی گفت:

    جناب دانشی طریق الوسطی !!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ مگر شما نبودید که در دوران مدیریت خود بر آموزش و پرورش استان اسباب و زمینه انتقال غیر قانونی صدها معلم و نیروی آموزش و پرورش از سایر شهرها به شهر یاسوج و سیسخت شدید و حق معلمان و فرهنگیان و فرزندان این دو شهر را پایمال کردید ؟؟؟ از کدام نزدیکی اصولگرایان با مردیم میگویید ؟ نزدیکی فرهنگی یا نزدیکی اقتصادی ؟؟؟؟

  6. کشاورز گفت:

    تو که مشاور استاندار اصلاحاتی احتمالا خادمی اصولگراست

  7. سبحان گفت:

    یاد شیرهای پاکتی دانش آموزان و مهمانسرای آموزش و پرورش در مشهد به خیر !!!!!!!!!!!!!

  8. ارشاد گفت:

    شما دیگر مقبولیت ندارید وجود عناصری امثال شما اصولگرایا ن را به اینجا کشاند شما ازمشاورین خادمی هستید که امروز دربست در خدمت فتنه گران است

  9. یک معلول گفت:

    به امید خدا با حضور پر رنگ دکتر سعید جاودان سیرت چهره محبوب همه مردم استان ( هم اصلاح طلب هم اصولگرا ) انتخابات پر شوری در پیشه . به امید خدا

    • بیطرف گفت:

      اینجوری که شما ازش تمجید میکنید یکی نمیدونه خیال میکنه برنده جایزه صلح نوبله

      • یک معلول گفت:

        مشک آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید نیازی به تمجید از ایشون نیست برید از سوابقشون بپرسید

  10. اصلاح طلب گفت:

    جریان اصلاح طلب خودشان زحمت موفقیت اصولگراها را متقبل شده اند، قطعا عرصه آینده در دست اصولگراها خواهد بود !! دست اصلاح ناطلبان درد نکند که بسیار برگردن اصول گرایان حق دارند !! اصولگرایان مقتدر ! نوش جانتان !!

  11. باران گفت:

    تمام شد اصولگرایی برادر.

  12. ناشناس گفت:

    دانشی عل بدبختی و نابودی اصولگرایان است. بی عدالتی های وی در آموزش و پرورش از یاد هیچکس نخواهد رفت

  13. سيد گفت:

    درود بر مرد عمل جناب دكتر بهرامي….

  14. علی رضا گفت:

    بیچاره

  15. احمدی گفت:

    مه هم گپ زدی هونه چول و ظالم وپارتی باز سی همیشه یادت نه وخیر

  16. اصولگرا گفت:

    تا وقتی دانشی طرفدار اصول گرایی است عمرا رای به این جریان بدم دانشی دیگه …

  17. ناشناس گفت:

    زنده باد اصلاحاااااااااااااااااااااااااااات.

  18. ناشناس گفت:

    انتصابات و عملکرد اقای خادمی نوید بخش حداقل دو نماینده اصولگرا و شاید هم سه نماینده در انتخابات ایندهدر استان است ………این مطلب را من از زبان یکی از دوستان و حامیان اقای خادمی که مدتی است به خاطر عملکردش با ایشان فاصله گرفته شنیدم و برام جالب است

  19. فرهنگی از سوق گفت:

    اجماع اصلاح طلبان در کهگیلویه سرابی بیش نیست از طرف دیگر چناچه موحد نیاید بزرگواری با اقتدار برنده انتخابات است

  20. امید گفت:

    سلام .انشااله اصلاح طلبان درهمه امور پیروزندزیرابه خدا اتکامیکنند.ولی اصولگریان منتظربرگریزان شورای نگهبان

  21. بیطرف گفت:

    ای کاش یه وجدان آگاه قضاوت میکرد که دانشی و معاون پشتیبانیش آموزش و پرورش را نابود کردند .پارتی بازی.بخور وبپاش.طایفه گرایی و…

  22. یداله گفت:

    برو با با تو هم دلت خشه مگه قطع رجاله که تورا کردند سخنگو مردگان ممکنه رای بد بدن

دیدگاه شما