پنجشنبه 6 مهر 1391 - 0:13

زنگ عاطفه‌ها در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد

بویرنیوز: زنگ عاطفه‌ها در مدرسه راهنمایی دخترانه شاهد شهر یاسوج به نمایندگی از 384 پایگاه مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد.

خبرگزاری فارس: زنگ عاطفه‌ها در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد، عبدالمجید فرهادی پیش از ظهر امروز در آیین نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها در مدرسه راهنمایی دخترانه شاهد یاسوج گفت: امسال هجدهمین سال برگزاری جشن عاطفه‌ها است که با همکاری ادارات آموزش و پروش و بسیج و چند اداره دیگر برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مدرسه‌محوری شدن جشن عاطفه‌ها، گفت: به این لحاظ که فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی نهادینه شود، کار را از مدرسه‌ها شروع کردیم که این کار علاوه بر کمک به دانش‌آموزان به مدارس نیز کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تعداد 4 هزار و 800 حامی برای ایتام داریم و قشر زیادی از جامعه توجه به این امر دارند، گفت: درآمد حاصل از جشن عاطفه‌ها در سال گذشته مبلغ یک‌میلیارد و 140 میلیون ریال بود که 63 میلیون ریال آن از طریق پایگاه‌های مدارس جمع‌آوری شده که امید داریم امسال این مبلغ افزایش یابد.

وی تعداد پایگاه‌های مدارس استان را 384 پایگاه عنوان کرد و ابراز داشت: در روز ششم مهرماه نیز تعداد 184 پایگاه کمیته امداد و بسیج و هفتم مهرماه نیز پایگاه‌های نماز جمعه کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی را به عهده دارند.

فرهادی با اشاره به زلزله اخیر در آذربایجان شرقی گفت: با توجه به موقعیت‌های فراهم شده در روز جمعه در میعادگاه‌های نماز جمعه صندوق‌هایی برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی مستقر می‌کنیم تا نشان دهیم حس انسان دوستی مرزپذیر نیست و به خارج از مرزهای جغرافیایی کشیده می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: زنگ عاطفه‌ها در مدرسه راهنمایی دخترانه شاهد یاسوج به نمایندگی از 384 پایگاه مدارس این استان نواخته شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=12788
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما