چهارشنبه 5 مهر 1391 - 23:48

نماینده بویراحمد و دنا یاسوج را به تهران برد

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: غلام محمد زارعی نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی دست به ابتکار عملی جالب و البته ستودنی زد.

به گزارش خبرنگار بویر نیوز وی طی اقدامی تحسین برانگیز توانست مجوزی از شهرداری تهران کسب کند که به سبب آن نام یکی از خیابان های پایتخت در منطقه المپیک (منطقه 22) را به نام یاسوج نامگذاری کند. این ابتکار عمل نماینده مردم بویراحمد و دنا برای معرفی استان ناشناخته کهگیلویه و بویراحمد و شهر توریستی یاسوج، به هموطنان پایتخت نشین گامی ارزنده و مهم بشمار می رود.

 این خیابان که قرار است به نام یاسوج نامگذاری شود یکی از خیابان های اصلی این منطقه بشمار می رود.

گفتنی است اکثر استان های ایران از جمله : قزوین، فارس، اصفهان، آذربایجان های غربی و شرقی ، اردبیل، سیستان و بلوچستان و چندین استان دیگر نام و نشانی در کوچه و خیابان های تهران به خود اختصاص داده اند و  این برای اولین بار است که نامی از سرزمین چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد در تهران استفاده شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=12776
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهرعلی دانایی گفت:

    درود بر زارعی درود بر شرفش

  2. چام درای گفت:

    واقعا افرین بر زارعی که یه کار درست درمون انجام داد. بخدا من بهش رای ندادم اما انصافا کار بزرگی کرده است

  3. مرادبگ گفت:

    زارعی عزیز بردن نام یاسوج به تهران چه دردی دوا میشود اگه تونستی یک صدهزارم تهران را به یاسوج بیاری هنر کردی بقول معروف شکم خالی و پز عالی .

  4. dddddddddd گفت:

    ایبا این نون نمیشه ما بیکاریم

  5. غضنفر گفت:

    به به ازاین شاهکار
    بزک نمیر بهار می آید خربزه با خیار میاد

  6. حسنی از یاسوج گفت:

    درود بر زارع که نشان بود نسبت به توسعه و معرفی توانمندی های استان دغدغه جدی دارد ، واقعأ احسنت .

  7. حسنی از یاسوج گفت:

    احسنت درود و صد درود بر آقای زارع

  8. سيسخت گفت:

    اي بنازمت كرخوب بويراحمد آبروداري كردي دمت گرم با غيرت البته اين وظيفه سخنگوي كميسيون فرهنگي دور گذشته بود بنده خدا هم فرصت نكرد چون پيگير تصويب لباس ملي براي تهرانيها بود(شال دلگ وچقه زناره )فايده هم نداشت تصويب نشد

    • بصیر گفت:

      احسنت آقای زارع؛به این میگن یه ژست عوام فریبانه(پوپولیستی) تمام و کمال.فرضا خیابانی هم در تهران اسمش شد خیابان یاسوج…چه دردی از مردم زیلایی و سیلاب کلوار دوا میشه؟؟؟
      تهران اونقدر خیابون و کوچه داره که اسم یاسوج که هیچ اگه اسم تمام دهات دنیا رو هم بذارن روشون بازم کم میاد.این کار رو شهردار یاسوج هم با یه نامه نگاری میتونست انجام بده.حالا بگو هنرت چیه؟؟؟؟

  9. گردوستان گفت:

    انشا الله دورآینده یاسوج را به لس آنجلس می برد

  10. چنارستان گفت:

    یاسوج پایتخت طبیعت است آن رادودی وآلوده نکنید

    • دلسوز گفت:

      دوست عزیز برای رفع خیلی از مشکل ها شناخته شدن این استان مخصوصا برای تهرانی ها لازم است

  11. زاگرس گفت:

    گیرم کل تهران به نام یاسوج شود چه دردی از مردم یاسوج کاسته می شود

  12. رضوان گفت:

    به چه چيزايي دلتون خوشه.بيكاري فقرفرهنگي فقر مالي تواستان بيداد ميكنه.بعداظهرها يه سري به خيابانهاي شهرتون بزنين ببينين چه خبر.اين سايت بجاي به چالش كشاندن مسئولين براي رفع مشكل مردم فقط دنبال تعريف دادن از نماينده ياسوج مي باشد.رسالت خود رافراموش كرده ايدومطمئنم هر چه گوشزد كنيم فايده ندارد چون شما از اين سايت نيت وخواسته هاي ديگري داريد.

    • بویر نیوز گفت:

      اقای زارعی که نمی تواند یک شبه مشکلات مالی مملکت رو حل کنه / وزیر اقتصاد که نیست. وضع همه کشور همینه. هر جا هم نقدی بر ایشون و سایرین بوده انتشار دادیم. لطفا مغرضانه ننویسید

  13. ناشناس گفت:

    اقای زارع به فکر چهار سال دیگر باش که دوباره رای می خواهی

    • شناس گفت:

      اقای زارعی به فکر رای نباش فقط همینطوری پیش برو خدا و مردم حامی تو هستند. این از اون افارطی های سوخته است از نظر دادنش معلومه

  14. کریک گفت:

    من که به ایشان رای ندادم این اقدام ارزشمند را فال نیک میگیریم، دوستانی که گفتند این کار چه دردی را دوا میکنه بدانند که استان ما ناشناخته است و برای رفع خیلی از مشکل هل ابتدا باید این استان شناخته بشه مثل همین تیم شهرداری که خیلی تو این راه موثر بوده. خیلی از مردم از جمله سرمایگذاران اصلا نمیدانند یاسوج کجاست پس باید اول از همه این استان به مردم معرفی شود این کارها باید در دوره های قبلی صورت میگرفت و من جمله در دوره ی هدایت خواه که سمت فرهنگی نیز داشتند، به هر حال به نوبه ی خود از اقدام آقای زارع تشکر کرده و از همین جا به ایشان خسته نباشید میگویم.

  15. بیطرف گفت:

    آقای هدایتخواه اینو میگن کار فرهنگی شما که ادعای کار فرهنگی میکردین چه کردین؟

  16. واقع بین گفت:

    فواید این حرکت : 1-نشان داد که نماینده دنبال مطرح کردن هرچه بیشتر شهرستان هستند. 2- آوردن نام یاسوج برسر زبانها برای بهره بری بیشتر 3- نشان بدهد که مانند نمایندگان دوره های گذشته در تهران بیکار ننشسته و مدام دنبال رایزنی برای این شهرستان می باشد . 4- نشان دادن قدرت چانه زنی خود در پایتخت همانطور که در دو ماهه اول ورود به مجلس موفقیتهایی نظیر کمیسیون صنایه و از طرف با 104 رای ناظر بر سفرهای خارجی دولت شدند و همه اینها برای ما نشانه امید به آینده دارد و امیدواریم این روند تا آخر ادامه داشته باشد .

  17. با قالیباف گفت:

    حضور جناب زارعی را در جمع هواداران و اعضای ستاد قالیباف که باعث شد این نتیجه حاصل شود گرامی میداریم

  18. طیبی خار چشم بعضی ها گفت:

    کارخوب را هرکه کرد باید تقدیر کرد. چه موافق نماینده چه مخالف . حداقل فایده این کار :
    یک نماینده ای مثل نماینده ما دهدشتی ها که هنوز آدرس های تهران را یاد نگرفته این خیابان را می شناسد .

  19. واقعیت گفت:

    از نماینده محترم بویراحمد می خواهم جلوی …. شدن یاسوج رابگیرند یاسوج را به تهران بردند پیشکش

  20. همشهر گفت:

    اگه کار کوچکیه چرانمایندگان قبلی همین کار کوچک را نکردند

  21. ساکن تهران گفت:

    واقعا خنده ام میگیره اخه نمیدانید مردم تهران جه تصوری از نام استان و نام یاسوج دارند من که مخالفم.حیف تهران نیست که نام تهران در ان باشد.مگه نام یاسوج یا یاسیچ قشنگه؟هیچ میدانید یاسیچ یعنی چه؟حداقل اگه دنا میگفتی یه چیزی ولی یاسیچ واقعا خنده اوره انهم خیابنهای متروکه غرب تهران

  22. amin` گفت:

    rei hdaet kah sea

    • بصیر گفت:

      همین روی سفید هدایتخواه اینقدر به شما فشار آورده که زبان به دشنام و فحش باز کردید.روی هدایتخواه پیش خدا سفیده چون فقط به تکلیفش عمل کرد.
      تذکر به مسئولین بویرنیوز:آقایان ….. , …… شما با نمایش دادن نظر amin نشون دادید که عقده بزرگی از استاد هدایتخواه به دل دارید.بمیرید از محبوبیت هدایتخواه و عقده ای که از او دارید.

  23. مخالف زارعي گفت:

    انصافا جاي تقدير دارد انشااله در بقيه كارها موفق باشد

  24. امیر علی گفت:

    اقای ساکن نهران تو از همون ادمای تازه به دوران رسیدی که تازه امدی تهران خدتو گم کری اگر غیرت داشتی اسم یاسوج رو مسخره نمیکردی بعدش تواز همون ادمای سینه سوخته هستی

  25. بصیر گفت:

    یه جور نوشتید که انگار زارع اسم میدون آزادی رو به میدون یاسوج تغییر داده.مردم تهران هنوز که هنوزه به میدان امام خمینی (ره) میگن میدان توپخونه،اسمی که زمان رضا شاه گذاشتن روی این میدون. حالا کامنت گذاشتن اسم یاسوج در یکی از خیابونای منطقه22 که در ترتیب مناطق شهری تهران آخرین منطقه از لحاظ اهمیت هست باعث میشه استان در کشور شناخته بشه و سیل سرمایه گذاران به سمت یاسوج جاری بشه…زهی خیال باطل!

  26. گوهری تهران گفت:

    بنازمت یکی از آمال ما رو بجا آوردی خدا در اون دنیا به خاطر اینکار شادت کنه….

  27. mohamad گفت:

    baba jamesh kon

  28. دون دون گفت:

    زارعی کار شاقی انجام نداده اما هرچند خیابون متروکه باشه بازم خودش کلیه اما اقای زارعی چیزای مهمتراز اینم هست که بخودای دنبالش باشی. با نظر امیرعلی درباب ساکن تهران کاملا موافقم یاسوجم هرقدر بد باشه اما باید هرجا که باشی اصالت خودت حفظ کنی.مهم نیست تهرانی ها چی فکر میکنن درباره یاسوج چون خودشونم چیز زیادی نیستن هرجاباشه خوب داره بدم داره یاسوجم امثال تو تازه به دوران رسیده به گند کشوندن ساکن تهران

  29. هادی گفت:

    اقای زارع در صورتی میتونه تو دل مردم جا باز کنه که نیروهاش براساس بنی0 ی علمی جایگزین کنه نه براساس چن شخصیتی و متظاهر بودنشان

دیدگاه شما