سه شنبه 20 آبان 1393 - 16:40

پیامک تخریبی علیه گزینه جدید وزارت علوم در مجلس

رئیس جمهوری گزینه سوم  وزارت علوم را در دویست و پنجاه و ششمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به مجلس معرفی کرد.
 
به گزارش ایسکا نیوز، حسن روحانی رئیس جمهوری طی نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی «فخرالدین احمدی دانش آشتیانی» را به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری برای اخذ رأی اعتماد به خانه ملت معرفی کرد. 
 
حین قرائت و اعلام وصول نامه معرفی وزیر پیشنهادی علوم توسط حسین سبحانی‌نیا عضو هیأت رئیسه مجلس، نمایندگان مجلس با صدای بلند “دو دو” می‌گفتند که به معنای نظر منفی نسبت به معرفی دانش آشتیانی است. 
 
اما این همه ماجرا نبود، در صحن علنی امروز پیامک هایی برای تخریب وزیر پیشنهادی علوم به تلفن های همراه نمایندگان مجلس ارسال شد. این پیامک ها که گفته می شود از سوی یکی از تشکل های دانشگاهی بوده در جهت مخدوش کردن چهره وزیر پیشنهادی علوم است. 
 
در یکی از پیامک ها شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی  کشور خطاب به رئیس جمهوری پیرامون وزیر جدید پیشنهادی علوم نوشته است: «این وزارتخانه حساس و حیاتی، تبدیل به بنگاه چانه زنی برای افراد خاص گشته  تا به وسیله آن بتوانند سهم خود را از دولت حضرتعالی اخذ کنند» 
 
یا پیامکی دیگر با این مضمون ارسال شد:”مرگ دانشگاه و لزوم استفاده از تیپ وزیر بهداشت در وزارت علوم”

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=127732
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما