دوشنبه 19 آبان 1393 - 2:17

سناریوی پیچیده یک مدیر منصوب به هدایت خواه پس از برکناری!

گروه سیاسی – همواره در دو سال اخیر و پس از برکناری و یا تغییر مدیران منصوب به ستار هدایت خواه شاهد ایجاد یک حاشیه در مراسمات تودیع و معارفه بوده ایم.

به گزارش بویرنیوز، در برکناری حیدرپور، بیدارپور، محمدی و … تا امروز که شاهرضا دیودیده بود شاهد هستیم که این عزیزان هنگام ترک مسئولیت مطالبی را بر زبان می آورند که تنها در یاسوج مرسوم است.

به این سخنان یک به اصطلاح مدیرکل در روز تودیع خود خوب دقت کنید:

دیودیده با تاکید بر اینکه گویا بویراحمد پایین در نقشه جغرافیایی استان کهگیلویه و بویراحمد جایی ندارد، تصریح کرد: در سیستم مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد نیروهای بویراحمد پایین جایی ندارند.

چه کسی می تواند باور کند سخنران این مطالب از سال ها بر سکان مدیریت یکی از ادرات این استان تکیه زده بود!!

و اما این مدیر خوش ذوق در ادامه چنین می گوید:

دیودیده در بخش دیگری از اظهارات خود که به نظر می‌رسد از تغییرش در سمت مدیرکلی اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گلایه‌مند است، اظهار داشت: آیا من کم‌کاری کردیم یا با سیاست‌های دولت همراه نبودم که مرا تغییر دادید.

اولا آیا زیبنده یک فرد است که برای مسئولیت اینقدر خود را خوار کند و با این ادبیات سخن بگوید و اگر مسئولیت جز کار و دردسر چیزی ندارد چه دلیلی برای این همه ماتم وجود دارد، این مدیر خوب ظاهرا توقع داشته که تا جانی در بدن دارد بر صندلی مدیریتی تکیه زده و برداشتن خود را مساوی با بی عدالتی تلقی کند.

مدیر عزیز احتمالا نمی داند که هر آمدنی را رفتنی است و باید بعد از هر چند سالی مدیر تازه نفس و هماهنگ با سیاست های دولت بر مسند بنشیند تا روال امور بهتر پیش رود و در کل کشور و در همه ادوار هم همین بوده است و اگر این گونه نبود صندلی به خود دیودیده هم نمی رسید.

تاکنون همه چیز خوب بوده و به محض برکناری وی، بویراحمد سفلی بی کس و محروم شده!!چرا منافع منطقه ای و احساسات قومی را فدای یک صندلی مدیریتی می کنید، اگر با ادبیات خود شما بخواهند جوابتان را بدهند کافیست بگویند پسرعموی شما بر یکی از مهم ترین سازمان های استان توسط همین نماینده و تیم مدیریتی فعلی حمایت شده اند، آیا پسرعومی شما زاده بویراحمد سفلی نیست؟، شما دو سال هم اضافه بوده اید و طبیعی است هر جریانی که حاکم شود با نیروی همفکر خود کار کند.

آقای دیودیده به وجدان خود رجوع کن، تاکنون چند امتیاز برای ماندگاری خود به نمایندگان داده ای؟ آیا یک صندلی ریاست اینقدر ارزش دارد!

و اما دو نکته جالب ماجرا که دیودیده سناریوی آن را از پیش نوشته بود.

1- دیودیده :هدایت خواه و تاجگردون مفاخر استان هستند

احتمالا که نه حتما دیودیده خواسته تا از نماینده فعلی بویراحمد انتقام بگیرد و با پاچه خواری از مرید خود دوام مدیریتش در صنواتی که شاید باز هم قدرت به او برسد را تثبیت کند.

2 – درخواست دیودیده از مجری برای دریافت لوحش از دست محمد بهرامی(شهردار سابق)

دیودیده بسیار زیرکانه پازل خود را تنظیم کرده و همانگونه که می داند هداست خواه کاندید مجلس است بهرامی هم هست و او با این اقدام خود تلاش دارد تا تمامی گزینه های بالقوه نماینده شدن در دور بعد را با شیرین کاری های خود نمک گیر کند و البته در این که توانسته باشد یا نه باید از خود آقایان پرسید!!!

نمایش مضحک مدیر سازمانی نه چندان مهم برای برکناریش که البته بسیار دیر هنگام شد،  ایجاد انشقاق و تبعض قومیت ساختگی در استان که تاکنون مرسوم نبوده و حتی در کلام هم کسی بویراحمد بالا و پایین نگفته زننده و نکبت بار است.

از این به بعد توصیه می شود لااقل از انسان هایی که ظرفیت مدیریت دارند در مسند مدیریت استفاده کنند و حتما تعهد محضری گرفته شود که در هنگام برکناری با ادب خداحافظی کنند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=127524
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ذذذذذذذذذذ گفت:

    حرف دل مردم بویراحمد را زده

    • ناشناس گفت:

      جهت اطلاع باید عرض کنم خود جناب مهندس دیودیده 6 نفر نیرو را به اداره کل نوسازی آوردند که هر 6 نفر از طایفه ایشان و دارای نسبت فامیلی با ایشان بودند!!!!!

      • ناشناس گفت:

        بابا‏ ‏از‏ ‏خدا‏ ‏بترسید‏ ‏‏ ‏ما‏ ‏در‏ ‏جلسه‏ ‏بودیم‏ ‏.‏ ‏هیچکدام‏ ‏از‏ ‏این‏ ‏چیزهای‏ ‏که‏ ‏شما‏ ‏نوشتید‏ ‏در‏ ‏ذات‏ ‏دیودیده‏ ‏نیست‏ ‏.‏ ‏تهمت‏ ‏فایده‏ ‏ای‏ ‏ندارد‏ ‏.‏ ‏دیودیده‏ ‏مورد‏ ‏تایید‏ ‏است‏ ‏.

      • ناشناس گفت:

        بابا‏ ‏از‏ ‏خدا‏ ‏بترس‏ ‏.‏ ‏دیودیده‏ ‏‏ ‏بسیار‏ ‏انسان‏ ‏درستی‏ ‏است‏ ‏.‏ ‏‏ ‏

      • ناشناس گفت:

        چرا اینقدر بی انصافید ما اگه کارمند نوسازی هستیم همه نیروهای که میگید کارمند آموزش پرورشند و مامور به خدمتند

    • علی گفت:

      بنازمت بویر نیوز الحق و الانصاف خیلی خوب گفتی!
      خدا بیامرزه پدر و مادر نوسینده این خبرو!!!
      ……….

  2. لوداب گفت:

    ادم هایی مثل دیودیده ابروی مردم بویراحمدسفلی بخصوص لوداب رامی برند…

    • حسن گفت:

      دیودیده رو
      واگذارش فقط به خدا!
      تو 3 سال مدیریتش 8 تا نیرو تو نوسازی آورد هر 8 تاش هم فامیلش بودن!
      لطفا اداره اطلاعات بیاد گندهکاریهاشو بررسی کنه!
      متاسفم برای استانی که دیودیده مدیرکل یکی از اداراتش بوده!!!
      استانی که امثال دیودیده مدیرکل یکی از اداراتش بوده همیشه باید عقب مونده بمونه

  3. ناشناس گفت:

    گل بود به سبزه هم اراسته شد تا حالا گرمسیر و سرد سیری بود حالا بویراحمد بالاو پایین پس فردا گرمسیری بالا و پایین و روز بعد …….. واقعا فقط باید استان ما را از تقسیمات کشوری حذف کنن

  4. lu گفت:

    باسلام.صرف نظرازصحبت مدیرسابق نوسازی که نمیبایست چنین بحثی رادرمراسم تودیع بیان میکردن ولی برای سایت بویرنیوز متاسفم که دستگاه خدمت رسان را”دستگاه نه چندان مهم”مینامندمدیراین سایت یادشون رفته کجادرس خوانده شایدم نخوانده!!!

  5. بويراحمد سفلي گفت:

    خودت را خوار وذليل كردي در افكار عمومي استان وابروي بويراحمد پايين را هم بردي با اين كارت دولتت سر كار نيست برو كنار چرا گريه وزاري مي كني

  6. ناشناس گفت:

    آخ چه سوزی داره برکناری برای یک تشنه قدرت

  7. ssssssssssss گفت:

    من نمیدونم مگه اقای یاسر حسن پور مدیر اداره ارتباطات وفناوری از چه جناحیه که هیشکی حتی بهش پخ هم نمیکنه!بابا بخدا نه مدرک مرتبط با ارتباطات داره نه صلاحیت ایشون تنها با قدرت لابی خودشو نگه داشته اینو کی باور میکنه

  8. بچه های گچ گفت:

    درود بر امیرکبیر بویراحمد…
    یازهرا یازهرا یازهرا

  9. گندیخوری گفت:

    جناب دیودیده ابروی بویراحمد را بردی برات متاسفم ایا مگه چند پست در یاسوج وجود دارد که باید همش را به خانواده دیو دیده داد مدیر کل محترم صنعت ومعدن وتجارت مگه برادر جنابعالی نیست من به عنوان یه تامرادی وبویر احمد ی برای شما متاسفم زنده باد زارعی

  10. وحدت گفت:

    خدایا چنان کن که با پستها پست نشوییم و دنبال تفرقه و نفاق نباشیم

  11. بهرام گفت:

    من در جلسه تودیع ایشان بودم ایشان حرفهای خوبی زد به این شدت که سایت بیان می کند نبود فقط یک گلایه بود که به حق بود

  12. لوداب واقعی گفت:

    آتش گرفته اید . دیودیده واقعیت را گفت . بنام مردم لوداب کامنت بر علیه دیودیده نگذارید که دیگر مردم به شماها اعتمادی ندارند . ضمنا بویر نیوز انصاف را رعایت نمی کند در ثبت همه نظرها . انتخابات سال 94 ثابت می کند که دیودیده درست گفته است .

  13. همشهري منصف گفت:

    با سلام خدمت همشهريان عزيز بي انصافي قضاوت نكنيد آقاي مهندس ديوديده مدير لايقي بودند انشااله كه در تمام مراحل زندگي موفق باشند .

  14. روستای سر گر لوداب گفت:

    برادر دیودیده شما در طول 8سال مدیر کلی نوسازی چه کاری برای بویراحمد سفلی انجام دادی که در جلسه تودیع شعار سفلی ستیزی میدهی عزیزم مردم بویراحمد سفلی دنبال پست نیستند که مثل شما حقیرانه صحبت کنند لطفا ازبویر احمد سفلی مایه نگذارید مردم بویراحمد سفلی دلیر وشجاع و صادق وبزرگوارند

  15. محلی گفت:

    مهندس داریوش دیودیده رییس سازمان صنعت و معدن هیچ ارتباطی با این دیودیده ندارد ولی اهل لوداب میباشد فردی خوش فکر و خاکی و بی ادعا

  16. بویراحمد بالا گفت:

    قدر ان شیشه بدانید که هست*نه در ان لحظه که افتاد و شکست

    افسوس که قدر مهندس دیودیده را وقتی می فهمیم که دیگه دیر شده و چه خوب بودکورکورانه در مورد ایشان حرف نمی زدیم.(اخ سی او مردل خوبو……..)

  17. تامرادی گفت:

    مهندس دیودیده انشاله که همیشه موفق باشی ،دوستت داریم ودوره ی بعد انتخابات براشون جبران میکنیم

  18. ناشناس گفت:

    درود بردكترهدايتخواه وتاجگردون

  19. کرل گفت:

    به نام بویراحمد سفلی مطلب نوشتن دردی دوا نمیکنه زارع همچیزو باخت .نیروهای که دیودیده به نوسازی برد بروید عملکرد ،رفتار ،اخلاق وفکرشان را ببینید وتحقیق کنید .در ثانی مگه اداره کل نوسازی نبلاید از همه جناها وسلیقه ها وطوایف باشه کور کورانه ومغرضانه حرف نزن که بویراحمد سفلی منتظر یک تغییر دیگری است

  20. حقگو گفت:

    قابل توجه آقای دیودیده در میان لودابی ها جایگاهی ندارد تا چه رسد به بویراحمد سفلی

    • ناشناس گفت:

      بابا‏ ‏از‏ ‏خدا‏ ‏بترس‏ ‏.‏ ‏دیودیده‏ ‏‏ ‏بسیار‏ ‏انسان‏ ‏درستی‏ ‏است‏ ‏.‏ ‏و‏ ‏لودابیها‏ ‏همه‏ ‏‏ ‏مدیران‏ ‏خود‏ ‏را‏ ‏دوست‏ ‏دارند‏ ‏.

  21. ناشناس گفت:

    بویرنیوز احمق 

  22. حسین گفت:

    دیگر به بهرامی رای نمی دهم چرادر دام این مدیرقدرت طلب وصندلی دوست قرارگرفت این برادربزرگوار دنبال اهداف خودش بود.ضمنا برادر بهرامی می بایستی خط ومشی سیاسی خودرامشخص کند.

  23. ناشناس گفت:

    واقعا متاسفم با این ادبیاتش خودش ومحمدی بسیار بد صحبت کردند

  24. عبدالله گفت:

    ای دادوبیداد از فکر این اصول گرای پرادعا و توخالی !!!!!!!!!!!!!!!!

  25. ناشناس گفت:

    بیخود مدیری توانمندتر با برش تر از آقای اتابک مدیر کل بهزیستی توی این استان نه اومده ونمیاد ان شالله ک همیشه موفق سر بلند باشه ب کوری چشم دشمنانش.

  26. مارگون گفت:

    انشالا دوربعد احسن برتو مهندس عالی گفتی

  27. یا‏ ‏علی‏ ‏ گفت:

    ای‏ ‏که‏ ‏بنام‏ ‏بویراحمد‏ ‏سفلی‏ ‏و‏ ‏سر‏ ‏گر‏ ‏لوداب‏ ‏‏ ‏نظر‏ ‏می‏ ‏دهی‏ ‏.‏ ‏بدان‏ ‏هر‏ ‏چه‏ ‏بیشتر‏ ‏در‏ ‏مورد‏ ‏دیودیده‏ ‏‏ ‏نظر‏ ‏منفی‏ ‏بدهی‏ ‏کار‏ ‏برای‏ ‏شما‏ ‏خرابتر‏ ‏خواهد‏ ‏شد‏ ‏.‏ ‏این‏ ‏صدای‏ ‏مردم‏ ‏بویراحمد‏ ‏هست‏ ‏نه‏ ‏فقط‏ ‏سفلی‏ ‏که‏ ‏دیودیده‏ ‏حقایق‏ ‏را‏ ‏بیان‏ ‏کرده‏ ‏.‏ ‏اگر‏ ‏ادب‏ ‏داشتید‏ ‏اهانت‏ ‏نمی‏ ‏کردید‏ ‏.‏ ‏مثل‏ ‏دیودیده‏ ‏بیا‏ ‏جلو‏ ‏‏ ‏و‏ ‏حرفت‏ ‏را‏ ‏بزن‏ ‏.

  28. ابومسلم گفت:

    طرف داره میسوزه انگار مدیر کلی ارثی بهش رسیده فکر میکنه در زمان خودش یه جور دیگه بود .خودت هم با لابی گری مدید کل شدی شایستگی در کار نبوده

  29. بدبخت وسفلی گفت:

    کلاه پیک وسر بویراحمد سفلی نگذارید همه خیانت کردید فقط قسم وقول دروغش مال ماست

  30. بیکار گفت:

    مگه قراره حاج زارع چندتا از خانواده دیودیده ها مدیرکل کنه ، همین یکی هم که هست (داریوش دیودیده) تا حالا حاج زارع نگهش داشته وگرنه تا حالا صد بار …..

دیدگاه شما