شنبه 17 آبان 1393 - 2:11

چه کسی پاسخگوی این فاجعه بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد است؟

جوانان این استان همانطور که در کامنت ها هم اشاره کرده اند، منتظر آمدن منجی زمان هستند و انگار امیدشان را از مسئولان برای جلوگیری از این روند ناعادلانه از دست داده اند.

گروه سیاسی – چند وقتی است که “بویرنیوز” تصمیم به افشای استخدام های بی ضابطه گرفته است.

به گزارش بویرنیوز، متاسفانه پس از انتشار اولین خبر مبنی بر استخدام در دانشگاه فرهنگیان و ادارات گچساران، اسناد و اسامی افراد بسیار زیادی در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفته، که همه حاکی از استخدام بدون آزمون و همراه با سفارش و رابطه سالاری بوده است.

در این میان بماند که شایستگی پای پارتی بازی قربانی می شود، تکلیف این همه جوانی که با هزار امید مدرک گرفته و هر روز چشم انتظار یک آگهی استخدام هستند و با داشتن مدرک از بهترین دانشگاهها صرفا چون کسی را ندارند باید روزها را به انتظار بنشینند.

متاسفانه دخالت هر سه نماینده کهگیلویه و بویراحمد در روند استخدام افراد باعث نگرانی فراوان شده است و هر روز تعدادی از افراد در قالب های شرکتی و حجمی وارد سازمان ها می شوند و این افراد کسانی نیستند جز آنهایی که شانس آشنایی با مدیران درجه یک را دارند.

چه کسی می تواند بر این روال غیرقانونی نظارت و جلوی آن را بگیرد، چرا هیچ کدام از مسئولان پارتی مردم محروم و بی کس نمی شود و از حقوق آنها دفاع نمی کند، اما آنچه متاسفانه در عمل تاکنون دیده شده سکوت به دلیل حفظ مسئولیت است و این جای تاسف دارد.

جوانان این استان همانطور که در کامنت ها هم اشاره کرده اند، منتظر آمدن منجی زمان هستند و انگار امیدشان را از مسئولان برای جلوگیری از این روند ناعادلانه از دست داده اند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=127206
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درود بر بویر

  2. هادی م ش گفت:

    درود بر بویرنیوز به خطر این کار خداپسندانه اش

  3. بی ریا گفت:

    باسلام و درود بر آنهایی که با دل و با نیت خالصانه به این مرز و بوم خدمت می کنند و از خدا ترس دارند و در گرفتن حق گام بر میدارند .دوستان عزیز در صداوسیمای استان هم حضور نمایندگان استان هم نسبت به ادارات دیگر بیشتر بوده و خواهد شد. در این سازمان هم نیروهایی بدون تجربه و تخصص از سوی نمایندگان به صورت شرکتی وارد شده اند در صورتی که افراد زحمت کش و با تجربه و تخصصص که سالیان دراز بصورت حق الزحمه ای و بدون بیمه و بدون داشتن حقوق ثابت ماهیانه و با داشتن زن و فرزند دراند با سختیهای زندگی دست و پنجه نرم می کنند .چرا باید به راحتی و بدون هیچ گونه سختی افرادی وارد این سازمان بشوند و از ابتدا شرکتی شوند در حالیکه دیگران بدون این امثتیاز و درحالیکه دارای تجربه وتخصص سالیانه می باشند .چرا چرا چرا چرا؟

  4. لیسانس راننده وانت بار گفت:

    حمایتت میکنیم .نترس

    • فوق الیسانس گفت:

      خوش به حالت حداقل وانت بار داری…

      • میلیاردر گفت:

        اخ تا قیومت عجب جوابی دادی کلی خندیدیم واقعا خوشبحال مون که همه راننده هامون هم لیسانس دارند.تا داغه دکتری را بچسبون مهندس

  5. ناشناس گفت:

    اصل بیکاری مشکل اصلی هست نه اینکه یه تعداد معدود چه جوری سرکار میان. چون در هر صورت چند بیکار کار پیدا می کنن حالا با واسطه یا بی واسطه. چون متقاضیان بسیارند و کار کم و جو بی اعتمادی هم هست این مناقشات بالا می گیرد. و الا خیلی خبری نیست.

  6. كلاغ سياه گفت:

    لطفا يه سر به استانداري هم بزنين ببينين چند نفر در دولت اميد و با رابطه اومدن سر كار ببينين كيا برادراشونو اوردن سر كار چطوري اوردن از كجا اوردن …. به تو چه كلاغ قارقاري

  7. فراز گفت:

    درود بر بویر…….اما مگه هشت سال گذشته همین طور نبود ه کسی بوده که رفته باشه مسجد امام حسن عسکری (ع) ترمینال و استخدام نشده باشه چند نفرشون با آگهی استخدام اومدن …اگه هم بوده چک کنید ببینید چه کسانی هستند که استخدام شدند بازهم رابطه و پارتی حرف اولو زده،تا بوده همین بوده و خواهد بود ….در هشت سال گذشته تو تاریخ ایران باید نامگذاری کرد به نام بی عدالت ترین دولت …….ملاک استخدام حسینیه امام علی  ،مسجد امام حسن عسکری ترمینال ،مسجددولت آباد……..

  8. ناشناس گفت:

    خداازتون نگذره که با این همه امید اگهی استخدام میخریم به این امیدکه شاید قبول بشیم ولی یه عده ازخدا بی خبری که خدارو نمیشناسن وبه دنیا واخرت خود اعتقاد ندارن میان با پارتی بازثی ودوز وکلک فک وفامیل خودشونو به کار میگیرن حتی اضافه تر از غاون چیزی که در اگهی زدن فقط میگم خداازتون نگذره.خدا لعنتتون کنه.

  9. ناشناس گفت:

    خداازتون نگذره که با این همه امید اگهی استخدام میخریم به این امیدکه شاید قبول بشیم ولی یه عده ازخدا بی خبری که خدارو نمیشناسن وبه دنیا واخرت خود اعتقاد ندارن میان با پارتی بازثی ودوز وکلک فک وفامیل خودشونو به کار میگیرن حتی اضافه تر از غاون چیزی که در اگهی زدن فقط میگم خداازتون نگذره.خدا لعنتتون کنه.

  10. ناشناس گفت:

    ادامه بده بویر ممنون

  11. عادل گفت:

    یعنی قبلا از این نوع استخدامها نبود؟دست بردارید …حالا از فرزندان استان بکارگرفته شود ….یعنی کسانیکه بکار گرفته می شوند از فرزندان محروم استان نیستند؟؟؟؟

  12. ناشناس گفت:

    از اقای و-ت مسول مربوطه باید سوال شود تا دیگر شعار از خود گنده تر نزند و قانون گرایی را یدک نکشد

  13. مظلوم گفت:

    در ایام محرم شکایت می بریم به حضرت زینب و سیدالشهدا از دست مسئولین ظالم و از خدا بی خبر این استان.

  14. ناشناس گفت:

    لطفا با سند و مدرک خبر منتشر کنید و حلوی تهمت و دروغ گویی ها را بگیرید

  15. فوق لیسانس شاغل در جمعه بازار گفت:

    آیا به نظر شما درست است من با مدرک کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی در جمعه بازار یاسوج شاغل باشم و افراد با مدرک دیپلم آموزش از راه دور در استانداری و فرمانداری و دیگر نهاد ها و ادارات مشغول باشند . 
    یا مهدی بیا .

  16. كارمند گفت:

    تو همين اداره راه وشهرسازي نيروي بدون ازمون اوردن هنوز 6ماه از زمان كاريش نگذشته كه معاون اداره وبقيه رو تهديد ميكنه وحتي براي عوض نمودن معاون شمارش معكوس گذاشته…….

  17. غضو گفت:

    بنازمت بویر نیوز زلت نره

  18. سی سخت گفت:

    سالهایی از عمرمون رو در غربت گذروندیم با همۀ سختی هاش و دلتنگی هاش
    به این امید که فردا روزی برامون کار هست تا دستمون تو جیب خودمون باشه
    ای دل غافل! خبر نداشتیم تو استانی زندگی می کنیم که مسئولانش فقط شعار عدل علی رو میدن و فقط برای خودنمایی تو ماه محرم سینه می زنند و مثلا سوگواری می کنند
    کجاست ایمان توی مسئولی که همه چیز رو از من جوون گرفتی؟
    واگذارت می کنم به همونی که شعار میدی مریدشی

  19. بیکار گفت:

    ربطی به دولت ها نداره چه مهرش چه امیدش
    ربطش به وجود بی وجدان هم استانی های ماست که با رابطه آشناهاشون رو میارن سر کار
    تو صدا و سیما باید پارتی داشته باشی
    تو آموزش و پرورش باید پارتی داشته باشی
    کار آزاد هم باید پارتی داشته باشی تا اذیتت نکنن
    الکی خودمون رو گول نزنیم. باور کنید بی عدالتی تو این استان خراب شده بیداد می کنه
    من هم یه قربانی

  20. ارشد کشاورزی بیکار گفت:

    با سلام…..ای خدا و کوچو فرار کنم تا کی باید بیکار من خونه بشینیم تکلیف ایما که دانشگاه دولتی خوندیم و بیکاریم و افسردگی گرفتیمه چنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کی باید جواب بده از کی بخوایم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ایها الناس مسئولین محترم جواب بدید…..

  21. کریمی گفت:

    از جذب نیرو بدون نشر اگهی بدون آزمون در اداره بیمه سلامت و شرکت آتیه سازان حافظ(این شرکت دولتی و وابسته به بیمه سلامت هست این چند سال کلی نیرو غیر قانونی جذب کرده است و شرکت ابن سینا بیمه سلامت (در ساختمان روبرو بیمه سلامت چاپ دفترچه انجام میدهد و از خانواده های کارکنان بیمه سلامت به صورت چرخشی ایجا کار می کنند )، بنویسید. خانم ر در آتیه سازان ب و خانم ع درو خانم….. در بیمه سلامت بدون آزمون استخدام شده اند……نیرو از منابع مالی آتیه سازان بدون آزمون جذب کرده اند اما؟؟اما در اداره بیمه سلامت کار می کنند.کارمندان هر دو نهاد را اغفال کرده اند.با راه های عجیب و غریب نیرو استخدام کرده اند. در حال حاضر به کارکنان بیمه سلامت گفته اند این نیرو ها از شرکت آتیه سازان امده اند .چند سال دیگه به کارمندان اتیه سازان حتما خواهند گفت که چند نیرو از بیمه سلامت انتقال داده ایم به اتیه سازان.

  22. ناشناس گفت:

    سلام بیمارستان شهدای گمنام هم بدون حساب و کتاب استخدام می کند

  23. s.a.d گفت:

    لطفا هیچکس خودشو به اون کوچه معروف نزنه
    همه ی ما میدونیم شخصا اگه ما هم بریم مجلس یا هرجایی که بتونیم کاری انجام بدیم اول فامیل و بستگان دوم هم فامیل و بستگان سوم دوستان
    بازم میگم الکی نگین نه ما اینطور نیستیم
    چون فرصتی گیرتون نیومده شاید همچینین احساسی کنید
    به قول یکی از مسئولین اون طرف میز با این طرف خیلی فرق داره تا نشینی متوجه نمیشی

  24. قلاوند د انديمشك! گفت:

    بدبختانه پارتي بازي هميشه بوده،هست،و خواهد بود.

  25. دانشجویان پیام نور رشته معماری گفت:

    خواهش میکنم یکی هم به فکر ما باشه.چرا صدای ما به هیچ جا نمیرسه.چرا یکی به فکر ساختمان فنی مهندسی تازه تأسیس شده پیام نور واحد یاسوج نیست؟ دانشگاه فنی مهندسی باید بخاریهاش نفتی باشه؟ مگه مهد کودکه؟ چرا دانشجویان نباید امنیت جانی داشته باشند؟ به هر روزنامه ای ،مجله ای ،سایتی که گفتیم، بهمون جواب دادن ریسش به فلان نماینده وصله،با فلانی رابطه داره،جزء فلان حزب است.آخه تا کی باید اینجوری باشه؟ یعنی سال اصلاح الگوی مصرف که تموم شد،نظریاتش هم باهش به تاریخ ییوست؟ خواهش میکنم یکی صدا ما رو برسونه به گوش این مسولین…

    • شهروند کم سواد گفت:

      با سلام اقای به مهندس معمار بالقوه فردا شما خودتو چقد بالاتر از یه مهد کودکی می دونید که میگید مگه مهد کودکه که باید از بخاری نفتی استفاده کنه! متاسفم واسه این سطحی نگری

  26. رضایی گفت:

    احسنت بر بویر نیوز جوانان ما تشنه این خبرها هستند به خدا افرادی میشناسم اسم خودشان را نمیتونند بنویسند ولی با پارتی رفتنه سر کار ما که پارتی نداریم چکار باید کنیم میگیم پارتیمون خدایه ولی اون زورش به تیغ حروم نمیرسه

  27. لر گفت:

    کرو یکی یه جوابی و ایما بیه -ما که یه ماه وقتمون سی منابع وکتابیلی که و رشتمون ربط نیاشت تلف کردیم استرسشم وکنار،5شنبه که ازمون دانشگاه فرهنگیان بریم یا ده بشینیم کتابل خومون سی کنکور دکترا بخونین- بخوا و کار و زننده ی وا بییم

دیدگاه شما