سه شنبه 4 مهر 1391 - 14:53

نظر صابری در مورد تغییر مدیران کهگیلویه و بویراحمد

بویرنیوز:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنگامی اصلاح مدیریت‌ها و تعویض مدیران کاری تحسین‌برانگیز است که این گونه اقدامات بر اساس شایسته‌سالاری باشد.

خبرگزاری فارس: هرگونه تغییر مدیریت بر اساس شایسته‌سالاری تحسین‌برانگیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید حسین صابری امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در پاسخ به اظهارات یکی از دانشجویان مبنی بر وجود مشکلات و نارسایی‌های عدیده از جمله بیکاری و پارتی‌بازی و اینکه اگر در گچساران کسی پارتی نداشته باشد باید زبان سکوت در پیش بگیرد، اظهار کرد: برخی از مطالب عنوان شده وجود داشته و درست است و ما نیز این مسئله را قبول داریم که برای برطرف کردن این مشکلات و موانع خاص در این شهرستان، باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه من سید هستم اما نمی‌توانم معجزه کنم، افزود: وقتی سال‌ها مشکلات این شهرستان برطرف نشده است، من که 21 روز است که از راه دور به این استان آمده‌ام، در مدت زمان کم نمی‌توانم همه مشکلات را حل کنم.

صابری تأکید کرد: با تأیید اظهارات شما باید عنوان کنم که معتقد هستم جامعه ما آنقدر سیاسی شده است که نیاز به کار سیاسی ندارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: امروز بر این عقیده هستم که تلاش و کار بهترین گزینه برای باز کردن گره‌ها و برطرف کردن مشکلات است.

صابری در در پاسخ به سئوالی مبنی بر دخالت وی در عزل و نصب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران متذکر شد: بیان اینکه استاندار در عزل و نصب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران دخالت می‌کند، صحیح نیست.

وی خاطرنشان کرد: من امروز برای نخستین بار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران را از نزدیک دیدم و به جز رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هیچ کدام از رؤسای دانشگا‌ه‌های استان را ندیده‌ام.

صابری ابراز داشت: اگر در راستای شایسته‌سالاری و اصلاح مدیریت احساس تکلیف کردم که قدمی بردارم آن وقت می‌توانید مرا تحسین کنید زیرا جایزه تعیین کردن برای کاری که انجام نشده است، عاقلانه نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت کنونی فرودگاه گچساران، بیان داشت: این فرودگاه برای نشست و برخاست هواپیمای فوکر 100 آماده شده است اما به دلیل اینکه مالکیت این فرودگاه  متعلق به شرکت نفت است باید هماهنگی‌های لازم در زمینه پرواز هواپیما در فرودگاه گچساران انجام شود.

صابری در پاسخ به اظهارات یکی از دانشجویان مبنی بر عدم وجود امنیت اجتماعی لازم در گچساران با طرح سئوالی مبنی بر اینکه امنیت اجتماعی توسط چه کسانی ایجاد می‌شود، گفت: در صورت اجرایی شدن صحیح فریضه واجب قرآنی امر به معروف و نهی از منکر تمامی مشکلات عالم برطرف می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت کنونی گچساران، با بیان اینکه در جامعه مردم‌سالاری دینی همه باید همگام باهم در راستای برطرف کردن مشکلات تلاش کنند، افزود: گچساران را با جمعیتی افزون بر 150 هزار نفر و مشکلات و نزاع‌های که به درستی یا غلو اعلام می‌کنند، با چه تعداد پرسنل و نیروی انتظامی می‌توان اداره کرد.

صابری عنوان داشت: با عملیاتی کردن امر به معروف و نهی از منکر تمامی مشکلات و گرفتاری‌های این شهرستان حل می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در در پاسخ به اظهاراتی مبنی بر اینکه مرکز استان نسبت به گچسارانی که قدمت بیشتر و اهمیت بیشتری دارد، بیشترمورد توجه و رسیدگی قرار  می‌گیرد، گفت: در این زمینه تلاش خواهم کرد،من از 21 روزی که در این استان اقامت کرده‌ام در سه نوبت به گچساران سفر کرده‌ام.

صابری افزود: در یک از سفرهایم به گچساران ، فرماندار این شهرستان نیز از آمدن من اطلاع پیدا نکرد، در سفر وزیر نیز نیمی از یک روز و امروز نیز به دعوت دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در نخستین نشست پرسش و پاسخ دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران حضور یافته‌ام.

وی عنوان داشت: به بهانه دفاع مقدس ما را دعوت کردید که قصد تعریف کردن خاطراتی در این زمینه برای شما داشتم اما با طرح مسائل سیاسی ما به بیراه کشاندند(به شوخی) البته من سیاست بلد هستم اما اهل سیاسی‌کاری نیستم.

صابری در پاسخ به سئوالی مبنی بر وجود کمبود و نارسایی‌ها در سطح استان برنامه شما در زمینه تغییر فله‌ای مدیریت‌ها چیست، تأکید کرد: اگر در این زمینه اقدامات لازم انجام نشود، وصله «بی‌خاصیتی» به ما می‌چسبانند و در صورتی که در این زمینه قدمی برداریم برچسب «تغییر فله‌ای مدیران» زده می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر حال و احوال هیچ مدیری را نپرسیده‌ و هیچ کسی را عوض نکرده‌ام، فقط اتاق کار خود را به خاطر بزرگ بودن به مکانی کوچک تغییر داده‌ام.

صابری متذکر شد: با این همه اگر یک روز از عمر مدیریتی‌ام باقی مانده باشد و یقین پیدا کنم در راستای ارتقای مدیریت باید مدیری را عوض کنم، بدون شک این کار را خواهم کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=12672
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما