سه شنبه 4 مهر 1391 - 1:16

تعطیلی کلاس‌های درس دانشگاه یاسوج

بویرنیوز: دانشجویان دانشگاه یاسوج در اقدامی اعتراضی به ساخت فیلم توهین‌آمیز به پیامبر اسلام (ص) با تعطیلی کلاس‌های درس خود در جوار قبر مطهر شهید گمنام این دانشگاه گرد آمدند.

خبرگزاری فارس: تعطیلی کلاس‌های درس و تجمع دانشجویان دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جمعی از دانشجویان، مسئولان و اساتید دانشگاه یاسوج، عصر دوشنبه در حرکتی اعتراضی در کنار قبر شهید گمنام این دانشگاه تجمع کردند و شعارهای ضد آمریکایی سر دادند.

حجت‌الاسلام امرالله اندرزیان در این تجمع با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این حرکت دانشجویی اعتراضی است به توهین به ساحت قدسی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام که در کنار شهید گمنام برگزار شده تا چند پیام متفاوت نیز داشته باشد.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج افزود: اولین پیام این است که ما هیچگاه از اسلام عزیز دست بر نمی‌داریم و با همه توان در مسیر اسلام باقی خواهیم ماند.

وی پیام دوم این حرکت اعتراضی را دست بردار نبودن جامعه دانشگاهی از راه امام و ولایت و شهیدان خواند و گفت: ما در این راه حاضریم آنگونه که در هشت سال دفاع مقدس و هشت ماه دفاع مقدس در فتنه 88 ملت ما ایثارگری کردند باز هم مقاومت کنیم و از این راه ارزشمند دور نشویم.

اندرزیان ادامه داد: پیام سوم این تجمع دانشجویی این است که آمریکایی‌ها باید بدانند که همانگونه که همگان صدای شکستن استخوان‌های کمونیست را شنیدند، صدای شکستن استخوان‌های لیبرال دموکراسی و هیمنه آمریکا نیز به زودی به گوش همه خواهد رسید.

وی شکست آمریکا را قطعی دانست و با اشاره به آیات قرآن بیان کرد: هرکس که در مقابل خداوند دم درآورد دم او قیچی می‌شود و امروز آمریکا هرچند خود قیچی شده است ولی به این روز خواهد افتاد همانگونه که توهین کمونیست‌ها به خداوند آنها را نابود کرد.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج دوران فعلی را دوران بدر و خیبر خواند و تاکید کرد: یک پیام دیگر این حرکت اعتراضی این است که ما در این سال اقتصاد مقاومتی با تبعیت از ولایت امر بار دیگر پوزه آمریکا را به خاک می‌مالیم.

* پیامبر اسلام (ص) بعد از 1400 سال هم تنها نیست

مسئول دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد نیز در این تجمع گفت: امروز دشمن به روش‌های مختلف دشمنی می‌کند و برای تضعیف ارزش‌های اسلامی قلم می‌زند و هر کاری انجام می‌دهد و رسالت همه ما به ویژه دانشگاهیان در مقابله با این اقدامات سنگین است.

حجت‌الاسلام حافظ ثابت افزود: امروز دانشگاه یاسوج نشان داد که آماده دفاع از ارزش‌های اسلامی است و دانشجویان با تجمع در کنار قبر شهید گمنام که نماد ایثار و مقاومت است، جمع شدند تا به صراحت بگویند که اسلام عزیز و وجود مبارک پیامبر اسلام را تنها نمی‌گذارند.

وی پیام امروز دانشجویان را یکی برای دوستان دانست و دیگری برای دشمنان و گفت: پیام این حرکت به دوستان این است که بگوییم ما هم با شما هستیم و پیام دانشجویان به دشمنان این است که فکر نکنند بعد از یک‌هزار و 400 سال فرزندان پیامبر اسلام وی را فراموش کردند بلکه کفن‌پوش آمدند تا بگویند که یا رسول‌الله ما تحمل کوچک‌ترین جسارتی را به شما نداریم.

امروز همه کلاس‌های درس دانشگاه یاسوج در بعد از ظهر با ذکر صلواتی بر پیامبر اسلام (ص) آغاز شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=12626
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما