دوشنبه 3 مهر 1391 - 8:50

صابری: نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد سهم‌خواه نیستند

بویرنیوز:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا این لحظه هیچ‌گونه سهم‌خواهی از جانب مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد ندیده‌ام و این را وجدانا اعلام می‌کنم.

خبرگزاری فارس: صابری: نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد اهل سهم‌خواهی نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید حسین صابری یکشنبه شب در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در پاسخ به سئوالی مبنی بر معرفی مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران و علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی به نمایندگی از جریان دولت مهرورزی برای ادامه کار دولت بر اساس گفته رئیس‌ جمهور‌، اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم در هیچ جایی مطلبی مبنی بر اینکه رئیس جمهور برای ادامه کار دولت کاندیدای خاصی را معرفی کرده باشد، ندیدم و نخواندم و هنوز هم زمان تعیین کاندیداها فرا نرسیده است.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود مردم‌سالاری دینی به معنای تعیین سرنوشت مردم توسط خود مردم است.

کار و تلاش بی‌ریا بهترین راه حضور پرشور مردم در انتخابات است

صابری ادامه داد: در هر مقطعی که زمان رسمی ثبت‌‌ نام کاندیداهای ریاست جمهوری اعلام شد و مردم ما آزاد هستند که با معیار قرار دادن شاخصه‌ها بهترین فرد را انتخاب کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه من هم به عنوان فردی از افراد جامعه یک رأی دارم، خاطرنشان کرد: من نیز به عنوان یکی از افراد جامعه ایران اسلامی مسیر و فرد مورد نظر خود را انتخاب خواهم کرد.

صابری یادآور شد: در طول 32 سال عمری که  در نظام پربرکت جمهوری اسلامی ایران گذرانده‌ام، در زمینه انتخاب کاندیدا توسط فرزندان خود هیچ‌گونه دخالت و اعمال نظری نداشته‌ام.

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر توصیه و برنامه‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای فراهم کردن حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: من به عنوان مسئول انتخابات ریاست جمهوری در این استان وظفیه‌ای به جز اجرای قانون ندارم و به منظور گرم کردن انتخابات و ایجاد شور  بهترین راهکار و  ابزار را کار و تلاش بی‌ادعا و بی‌ریا می‌دانم.

تاکنون هیچ‌گونه سهم‌خواهی توسط مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد صورت نگرفته است

صابری تأکید کرد: امروز وظیفه من به عنوان یک خدمتگزار کوچک و دیگر مسئولان اجرایی بزرگ و پرتلاش، کار و تلاش است و در سایه کار و تلاش رضایت‌مندی مردم بالا رفته و حضور پرشور در انتخابات نیز رقم خواهد خورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوالی مبنی بر سهم‌خواهی و دخالت مجمع نمایندگان استان در امور زیر مجموعه استانداری به جای وقت گذاشتن و برنامه‌ریزی برای برطرف کردن مشکلات حوزه‌های خود، خاطرنشان کرد: تا جایی که من اطلاع دارم مجمع نمایندگان استان تشکیل شده است و بسیار نیز فعال است.

صابری در ادامه تصریح کرد: تا این لحظه هیچ‌گونه سهم‌خواهی از جانب مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد ندیده‌ام و این را وجدانا اعلام می‌کنم.

وی با بیان اینکه دارای روحیه‌ای هستم که تعامل منطقی و اصولی را وظیفه خود می‌دانم، بیان داشت: تعابیری که در طرح این سئوال مبنی بر رانت‌خواری و باج‌دهی مطرح شد، وجود ندارد.

صابری افزود: من به عنوان یک خدمتگزار کوچک دیدگاه‌ها و نظرات هر کسی را که بتوانم دریافت می‌کنم و در نهایت تصمیم گیرنده اصلی خواه بود.

وی بیان داشت: من خودم تصمیم می‌گیرم و شما نیز دعا کنید که در تصمیم‌گیری‌هایم اشتباه نکنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوالی مبنی بر نظر سنجی‌های صورت گرفته در برخی رسانه‌های استان در راستای تغییر نام کهگیلویه و بویراحمد، با طرح سئوالی عنوان داشت: آیا واقعا تمامی اولویت‌های لازم و مورد نیاز این استان انجام شده است،

ما در اوج عزت، اقتدار، پیشرفت، توسعه و تحول اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی رسیدیم،  همه مشکلات حل شده، در آستانه ظهور امام عصر(عج) فقط انتخاب و تغییر نام استان مانده‌ است.

صابری تأکید کرد: اگر به امید خدا روزی به این نقطه رسیدیم با توکل به خدا تصمیم خواهیم گرفت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=12580
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهمان گفت:

    جای بسیار خوشحالی است برای جامعه دانشگاهی که این استاندار بعنوان یک چهره دانشگاهی نگاه بسیار ویژه ای به دانشجو و دانشگاه دارد ، ضمنا دوستی یکی از استانداران اسبق استان هم بسیار رابطه زیبایی با دانشگاه داشت اما قطعا دکتر صابری می بایست با 0توجه به توان علمی و سوابق مدیریتی ایشان خیلی موفق تر باشد

  2. محمد گفت:

    پاسخ استاندار به سئوال تغییر نام نشان می دهد که وی برای کار کردن و خدمت به مردم آمده نه برای سرگرم کردن و به بازی گرفتن احساسات آنها.خوبه که سایت ع…… یه جوری خودش را از بن بست نجات بده.

دیدگاه شما