جمعه 25 مهر 1393 - 22:46

خبر خوش برای اهالی دهستان کاکان

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد از روشن شدن شعله گاز در روز اول زمستان در دهستان کاکان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ صیدالی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان بویراحمد با حضور استاندار استان گفت: 3.5 کیلومتر از خط اصلی و شبکه داخلی روستا مانده که تا دی ماه اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: بیشترین روستاهای بدون گاز در شهرستانهای بویراحمد و کهگیلویه هستند اما بقیه مناطق استان از وضعیت مناسبی برخوردارند.

صیدالی با بیان اینکه به دنبال گازدار کردن روستاهای در حریم 15 کیلومتری خط انتقال گاز سراسری هستیم، اظهار داشت: 10 روستای در حریم هنوز گازرسانی نشده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برنامه ریزی برای گازرسانی به روستای تنگ سرخ و گنجگون خبرداد و افزود: مسیر انتقال لوله گاز به این منطقه از روستای وزگ انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: مطالعات اجرای این طرح، فروردین و اردیبهشت 94 عملیاتی خواهد شد.

صیدالی بیان کرد: کار گازرسانی به روستاهای گچساران و باشت هم به جر روستاهایی که در ارتفاعات قرار دارند، در سال 94 تمام می شود.

وی همچنین به مشکل گاز یاسوج و چرام اشاره کرد و گفت:  درزمستان سال گذشته مشکلاتی در این دو شهر بوجود آمد که مجبور به قطع جایگاههای سوخت سی ان جی شدیم.

صیدالی اظهار داشت: شبکه یاسوج نیازمند اشتراک یک خط تقویتی است که هم اکنون به دلیل عدم اجرای کمربندی کشاورز با مشکل مواجه هستیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=124627
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما