جمعه 25 مهر 1393 - 20:00

واکنش تند اهالی منطقه پشتکوه جلیل به نامه بخشدار سورنا

ما مردم جلیل به عنوان ایل بویراحمد همانطور که در جنگ گجستان بر علیه رژیم شاهنشاهی اقدام کردیم و در دوران انقلاب اسلامی نیز با رشادت های فرزندانمان اثبات کردیم که پشتیبان و حامی این انقلاب و دستاوردهای آن هستیم و همواره خود را جز لاینفک بویراحمد می دانیم.

گروه سیاسی – جمعی از مردم روستاهای منطقه پشتکوه جلیل طی نامه ای که برای «بویر نیوز» ارسال کرده اند در به نامه ی ” نامه بخشدار سورنا رستم نورآباد ممسنی خطاب به نماینده بویراحمد و دنا ” واکنش نشان داده و خودرا از مواضع بخشدار سورنا تبرئه کرده ند و از سفر زارعی به این منطقه اعلام حمایت کرده اند.

به گزارش«بویر نیوز» متن این نامه که به امضای بیش از صدنفر از اهالی منطقه پشتکوه جلیل شامل روستاهای ( سرتاوه – چشمه گل – میدجان – گرکوشک ) آن را امضاء کرده اند؛ بدین شرح است:

جناب آقای علی زارعی؛ بخشدار محترم سورنا

حضور نماینده محترم، محبوب، دلسوز، خدوم، توانمند، مردمی، انقلابی ولایت مدار شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این منطقه که به دعوت جمع کثیری از اهالی صورت گرفته بود، صرفا یک دیدار دوستانه و خانوادگی و در محفلی صمیمی بود اما متاسفانه شما ندانسته و از روی کم اطلاعی به این دیدار وجهه سیاسی داده اید و مرقومه ای نگاشته اید که خارج از انصاف بوده و بدینوسیله نیاز بود تا نکاتی برای اطلاع شما و مردم شریف بویراحمد و دنا و همچنین محضر محترم نماینده توانمند و مردمی این دو شهرستان برای آگاهی از مواضع مردم این منطقه به اطلاع برسانیم.

جناب آقای بخشدار؛ همانطور که جنابعالی استحضار دارید، ایل جلیل بویراحمد مردمی انقلابی و ولایتمدار و اصیل هستند و کاملا از لحاظ فرهنگی و اجتماعی با مردم دلاور بویراحمد یکسان هستند و بی شک این مردم که 61 تن از بهترین و رشیدترین فرزندان خود را تقدیم به انقلاب پر برکت اسلامی کردند، هرگز اجازه نخواهند داد حرکتی صورت گیرد که بقول شما “آب به آسیاب دشمن ریختن” تلقی شود!

لازم به ذکر نیست، اهم خدمات و امکانات موجود در این منطقه از قبیل راه و آب که در پشتکوه جلیل و در زمان انقلاب اسلامی و زیر چتر ولایت فقیه برای این منطقه فراهم شده، از سوی شهرستان بویراحمد انجام گرفته است.

همانگونه که عنوان شد؛ تاکید می شود نماینده مردم بویراحمد و دنا به دعوت جمعی از اهالی روستای فوق به این منطقه سفر کرده وهیچگونه درخواستی مبنی بر اینکه ما به شهرستان دیگری منتقل شویم از سوی ایشان بیان نگردیده و از شما بخشدار محترم سورنا خواهشمندیم بدون اطلاع از جزئیات این دیدار تشویش اذهان عمومی نکنید.

ما مردم جلیل به عنوان ایل بویراحمد همانطور که در جنگ گجستان بر علیه رژیم شاهنشاهی اقدام کردیم و در دوران انقلاب اسلامی نیز با رشادت های فرزندانمان اثبات کردیم که پشتیبان و حامی این انقلاب و دستاوردهای آن هستیم و همواره خود را جز لاینفک بویراحمد می دانیم.

لذا بدینوسیله بازهم از جناب آقای زارعی نماینده پرتلاش و مسئول خدمتگزار انقلاب اسلامی و همچنین از استاندار تلاشگر استان کهگیلویه و بویراحمد تقاضا می کنیم، برای پیگیری امورات و خدمت رسانی به این مردم انقلاب و ولایتمدار دعوت بعمل می آوریم.

لازم به ذکر است؛ اگر منطقه پشت کوه جلیل و سرتاوه جز فارس است! چرا حتی یک نیرو به عنوان مسئول از این منطقه انتخاب نشده است و از بخشدار محترم سورنا خواهشمندیم از نماینده محترم و استاندار پاسخ این سوال را بپرسید که که چرا حتی یک خدمتگزار در استان فارس از این منطقه و بالاخص روستاهای (سرتاوه جلیل و چشمه گل جلیل) منصوب نشده است؟

در پایان از نماینده محترم و مردمی شهرستان های بویراحمد و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد بخاطر نامه بخشدار سورنا پوزش می طلبیم و اعلام می داریم مواضع مردم با نگاه ایشان کاملا متفاوت است و هرگاه نماینده محترم به این منطقه تشریف فرما شوند، خاک پایشان را سورمه چشممان خواهیم کرد.

  با تشکر

جمعی از مردم روستاهای منطقه پشتکوه جلیل (روستاهای  سرتاوه – چشمه گل – میدجان – گرکوشک)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=124622
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسين گفت:

    اين نامه رو مردم عادى نوشتن, واقعا احسنت داره, بريد نامه بخشدار رو بخونيد
    حرف دل رو زدن نه تنها مردم پشتکوه بلکه مردم کوپن هم از ماندن در استان فارس نا راضى هستن, انشالله تدبيرى انديشيده شود که ما به استان کهگيلويه و بويراحمد بپوينديم, انشالله با قبولى مجيد انصاری اين مهم اتفاق ميفته

  2. رستم گفت:

    زنده باد ایل جلیل.

  3. کوپن گفت:

    آقای بخشدار لوله فروش

    • جمعی از دهیاران سورنا93/8/27 گفت:

      با سلام.عجیب همین جاست یک نفر بدو ن هیچ تجربه و سابقه قبلی به این سمت منصوب میشود ولی مدیریتی قوی وقابل تامل را ازخود نشان داده . دقیقا دارید همان کاری را میکنید که به سر اقای خاتمی فرماندار اسبق رستم اوردید.ولی خوشبختانه رفتن حاج زارع ازین جا باعث موفقیت بعدی وی میشود و هیچ کس نمیتواند در این حد پر فروغ باشد.

  4. اعتدال گفت:

    با سلام
    ای جونتون کنم مردمان نترس و انقلابی
    شما حتما باید جزئی ار استان کهگیلویه و بویراحمد باشید چرا که چنین رشادت ها فقط از این خطه بلند می شود مردمی نترس و زیر سایه ولایت فقیه.

  5. احسنت گفت:

    مردم جليل شهامتتان قابل ستايش است و شعور سياسيتان قابل احترام
    زنده باد جليل ،زنده باد زارعى،زنده باد استاندار محترم

    • محمد گفت:

      درود بر مردم بزرگ جلیل .

    • سورنا گفت:

      خواهشاجمع نبندیدماتاهمیشه همیشه افتخارمیکنیم که استان فارسی هستیم ومهدتمدن وفرهنگ وجانمان رامیدهیم اماهرگزبه استان شمانمی پیوندیم زهی خیال باطل

      • علی گفت:

        همینه که هنوز هم از زیلایی بویراحمد عقبتریم البته از لحاظ توسعه و زیربنا و تسهیلات رو میگم .سوء تفاهم نشه

  6. جلیلی گفت:

    برادران گرامی جلیلی و اهالی محترم کار بخشدار قانونی است و از حقوق اداری و مسولیت خود دفاع نموده و کار اقای زارع دخالت مستقیم در امور غیره مرتبط است این را تقسیمات کشوری بیان میدارد اگر اقای زارع دلسوزند بایستی با هماهنگی بخشدار منطقه اقدام نماید ضمنا نیازی به این هدایتها جهت دفاع وجود ندارد و اقای زارع که دارای روحیه لطیف است یک عذرخواهی می نمود و تمام

  7. همشهری گفت:

    بخشدار ورنا درست گفته اقای زارع اقدام کنید

    • سایبان گفت:

      بازم به معرفت وانصاف همشهری درسته آقای بخشدارمحترم کاملادرست وبه جافرمودند.

  8. خبرنگار گفت:

    احسنت به این غیرت . احسنت به مردان مرد و شیر زنان جلیل بویراحمد . بویراحمد آنقدر دست به ماشه برد تا استان کهگیلویه و بویراحمد قد علم کرد .ماشاالله به غیرتتان

  9. از خادمین امیرایوب گفت:

    احسنت بر این نوشته،این مکتوبه می بایست بر سر در بخشداری رستم نصب گردد. ایل بویراحمد و ایل رستم یکی هستند.

  10. احسان معصومی گفت:

    در این نامه قید شده که دیدار خانوادگی بوده اما در آن روز آقایان معاون سیاسی استاندار و فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولان دیگر حضور داشتند. کجای این جمع خانوادگی بود؟بگویید تا ما هم بدانیم.
    آقای زارع در دیدار با مردم میدجان گفته بودند جای تعجب است که با وجود این همه شهید در این روستا چرا نمایندگان قبل از من بی توجهی کرده اند به نبود امکانات در این روستا.این مطلب را میرساند که ایشان خودشان اطلاع نداشتند که حوزه انتخاباتی مربوط به بویراحمد نیست به ظن اینکه جزء منطقه جلیل است.تا جایی که در نظر قبلی از معاون سیاسی انتقاد کردم که حدود استان رو متوجه نیستند.

    • در پاسخ معصومی گفت:

      برادر معصومی احتمالا اطلاع دارید که تقریبا همه رفت وآمد و امورات مردم شریف این خطه با بویراحمد هست. باور کنید این مردم اینقدر با شور وشعور هستند که خود از زارعی دعوت نمودند که در بی توجهی محض مسئولان فارس و کهگیلویه و بویراحمد به این دیار سرافراز سفر کنند.درود بر نماینده مردمی و محبوب بویراحمد ودنای سرافراز.

  11. کوپن گفت:

    سالهای متمادی است که مردم بخش سورنا که عمدتابویراحمدی(ایل جلیل-باباکان،تیرتاجی،اقا،سادات موردرازومختار،قاعدگیوی….)هستند دوست دارندازاستان فارس منفک وجزءاستان کهگیلویه وبویراحمد باشند.شمایخشدارمحترم هنوزجوان هستید وتجربه کافی برای امورات اداری وسیاسی راندارید.بنابراین شایسته بود به جای نوشتن این نامه رایزنی میکردی که یک روزهمزمان نمایندگان محترم بویراحمد وممسنی به همراه استانداران محترم فارس وکهگیلویه وبویراحمدبه منطقه دلاورخیز،شجاع،غیوروولایت مدارجلیل که قبل وبعدازانقلاب بجای ثروت اندوزی ومال دوستی، درمقابل دشمنان قسم خورده نظام آگاهانه قدعلم کردند،تشریف می آوردندتاعمق محرومیت مادی آن مردم شریف غلی رغم خدمات شایانی که اسلام ونظام کرده اند را میدیدند.حال که نماینده محترم بویراحمد ودنا به دعوت مردم پشت کوه جلیل لبیک گفته شمابرافروخته شدید؟!!!! این کار بی تجربه شما موجبات نگرانی ایل جلیل را فراهم نموده واگر شهامت داشته باشی میبایست از طریق همین سایت ازآن مردم عذرخواهی وازخداوند به خاطر غفلت سیاسی طلب مغفرت نمایی .حقیرطرفدار حاج زارع نبوده بلکه یکی ازطرفداران دکتر هدایت خواه درانتخابات بودم اما اقدام خداپسدانه حاج زارع نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای بویراحمد ودنا را به فال نیک میگیرم وانتظار دارم درخصوص رفع مشکلات مردم آن منطقه 1-طرح هادی روستاهای آن منطقه 2 -تکمیل راه روستایی سرتاوه به بخش سورنا3-آب شرب سالم وبهداشتی4-وضعیت معیشتی مردم منطقه5-اجراونصب آنتن های ماهواره ای 6-………….ضمن رایزنی با مسولین محترم استان فارس قدم های خیرخوانه برداشته هم چنان که مردم جلیل دعاگوی حضرتعالی هستند

  12. منتقد گفت:

    اینقدر نفرمایید بخشدارلوله کش مگه لوله کش فحشه مگه پرسنل زحمتکش لوله کشی کار زشت انجام می دهند. حالا هم یه عده دارن اب رو گل میکنند تا ماهی خودشون بگیرن .بگذارید مردم خودشون با هم رابطه هاشون تنظیم کنند

  13. ناشناس گفت:

    درود بر مردم جلیل

  14. احمد گفت:

    احسنت به حاج زارع

  15. حامد گفت:

    لطفا تیتر را اشتباه نوشتید.شهرستان رستم خودش جدا هست ودخلی به نوراباد ممسنی ندارد.باتشکر

  16. ناشناس گفت:

    بخشدار ککا یسه بره جمعش کن

  17. ممسنی ظلم بار گفت:

    درود برممسنی بزرگ

  18. ناشناس گفت:

    سیل کنید اشتباهی رفتن زارع چه خلقی به پا کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  19. 1111 گفت:

    اخه حاج زارع هم فیس داره

  20. حامد گفت:

    بله فیس داره حاج زارع باشخصیت است

  21. اصلاحات گفت:

    درودبرحاج زارع

  22. میدگونی گفت:

    در این یادداشت به طائفه فرهنگی واصیل میدگونی اشاره ای نشده …..چرا

  23. حمید گفت:

    بهتر نیست نماینده یاسوج اگرقصد دل سوزی دارن برن و به دهات دور افتاده و بدبخت یاسوج سربزند .و تو این جریان بخشدار محترم و با فرهنگ شهر سورنا حق دارن و این بر میگرده به سواد بالای اقای زارعی

دیدگاه شما