جمعه 31 شهریور 1391 - 21:30

کهگیلویه و بویراحمد در انتظار بزرگترین همایش فعالان و نخبگان اقتصادی

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: کسی حتی فکرش را نمی کرد وقتی در اواخر دهه هفتاد موسسه ای با چند کارمند کار خود را در یک مغازه کوچک در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شروع کرد، امروز به یکی از بزرگترین موسسات مالی و اعتباری در کشور و استان تبدیل شود که بی اغراق می توان ادعا کرد در بخش جذب اعتبار با اعتماد سازی و مشتری مداری توانسته است گوی سبقت را حتی از بانک های تراز اول دولتی نیز برباید.

دیروز با نام موسسه پس انداز قرض الحسنه بسیجیان در یاسوج کار خود را در مغازه اجاره ای 50 متری آغاز نمود، امروز با نام موسسه مالی و اعتباری مهر در تمام کهگیلویه و بویراحمد خود صاحب شعبه و ساختمان شده است و اعتماد مرد به این مجموعه بانکی باعث گردیده تا در فردایی نزدیک این موسسه به نام بانک مهر اقتصاد در بالاترین سطح به ملت شریف استان خدمت رسانی کنند.

موسسه مالی و اعتباری مهر استان کهگیلویه و بویراحمد با درک نیازهای مردم از یک مجموعه بانکی، با مدیریت توانمند و بکارگیری کارمندان منظم و خوش برخورد و همچنبن ارائه تسهیلات با شرایط آسان به مردم و اعتماد سازی برای افتتاح سپرده نزد موسسه باعث شده تا این موسسه جایگاه خود را به طرز عجیبی طی چند سال اخیر ارتقا ببخشد.

به گزارش بویرنیوز موسسه مالی و اعتباری مهر در اقدامی ابتکاری به پاس تجلیل از مشتریان خود در پنجم مهر 91  همایش بزرگ فعالان اقتصادی موسسه مالی و اعتباری مهر با عنوان “شرکای ماندگار” را در یاسوج برگزار می کند.

اهداف این همایش عبارتند از:

1- تقویت و ارتقای فرهنگ مشتری مداری در موسسه مالی و اعتباری مهر

2- تقدیر از مشتریان کلیدی

3- ایجاد زمینه و بستر لازم برای استقرار باشگاه مشتریان

4- توسعه اعتماد عمومی

گفتنی است این همایش با شرکت بیش از 300 نفر از فعالان اقتصادی استان و مدیران سازمان ها و ادارات در یاسوج برگزار خواهد شد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=12431
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مرادی گفت:

    این رو میگن کار خیلی جای شکر دارد که این راه ادامه داشته باشه بهتر میشه

  2. شهبازی گفت:

    موسسه مالی و اعتباری مهر یکی از بهترین هاست ما که راضی هستیم خدا هم ازشون راضی باشه

  3. توسعه گفت:

    بدون اغراق باید پذیرفت که بانک مهر در همه امور از تمام بانک ها جلو است و مردم اعتماد خود را مرهون کاردانی مدیران این بانک هستند

  4. شیرفرهاد گفت:

    من هم موسسه مالی اعتباری مهر را دوست دارم چون نام اون منو بیاد اون شیرمرد با غیرت بویراحمدی میاندازه که ظرف سه سال این موسسه را متحول کرد و گمنام رفت و امروزبخشی از سکان هدایتی این موسسه را در کل کشور بر عهده دارد . واقعا یادش بخیر . و این شعر را تقدیمش میکنم .
    ” آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست …هر کجا هست خداوند نگهدارش باش

  5. ناشناس گفت:

    فقط شفیعی نژاد

  6. فرنگی گفت:

    په یه زره و ای پیللی که داریت و مو هم بییتو تا بخررم مه مو تیم کوره خوش به حال اونگلی که پیل دارن دولت هم قربونشون ایروه . قربون پیل برم که دشمن هم عزیز اییابو

  7. بینام گفت:

    چقدر وام بهت دادند که این جوری تعریف می کنی

  8. هم وظن گفت:

    بی شک موسسه مهر در رشد اقتصادی استان نقش بسزائی داشته و خواهد داشت و این مرهون زحمات کارکنان و مدیران این موسسه اقتصادی است

دیدگاه شما