سه شنبه 22 مهر 1393 - 7:54

ادعای احتمال توافق محریمانه اوباما با ایران

یک دیپلمات اسرائیلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری «والا» مدعی شده است که ممکن است آمریکا و ایران طی مذاکراتی محرمانه بر سر موضوع هسته‌ای به توافقی دست یابند که مورد پسند تل‌آویو نباشد.

بویرنیوز: یک دیپلمات صهیونیست با اشاره به شانس اندک دستیابی به توافق هسته‌ای تا ضرب‌الاجل 24 نوامبر (سوم آذر) میان ایران و گروه موسوم به 1+5،‌ مدعی است که ممکن است تهران و واشنگتن برای رسیدن به توافق وارد مذاکرات محرمانه‌ شده و به توافقی برسند که تل‌آویو به آن راضی نباشد.

این دیپلمات که با پایگاه صهیونیستی «والا» گفت‌وگو می‌کرد، با بیان این ادعا که دولت «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا ممکن است امتیازاتی را به تهران بدهد، گفت: «وقتی سران دو طرف چنین اراده‌ای داشته باشند، همه چیز امکان‌پذیر است، اما اسرائیل باید مراقب باشد که در این بین توافقی بد شکل نگیرد».

رژیم صهیونیستی از آغاز مذاکرات هسته‌ای میان ایران و اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل به علاوه آلمان، با هرگونه توافقی که به تهران اجازه غنی‌سازی دهد، مخالفت کرده است. این دیپلمات صهیونیست هم هشدار داده است که توافق نهایی نباید به ایران اجازه حفظ چندین هزار سانتریفیوژ را بدهد.

منبع: فارس
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=124260
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما