چهارشنبه 29 شهریور 1391 - 12:39

افزایش 25 درصدی کرایه تاکسی درون‌شهری گچساران

بویرنیوز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گچساران گفت: با تصویب شورای اسلامی شهر دوگنبدان، کرایه تاکسی درون‌شهری در گچساران به طور متوسط 25 درصد افزایش یافت.

خبرگزاری فارس: افزایش 25 درصدی کرایه تاکسی درون‌شهری گچساران

امید محمدی‌مفرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان آمادگی کامل برای جابه‌جایی مسافران به نقاط مختلف شهر را دارد.

ناوگان حمل و نقل درون‌شهری گچساران 700 تاکسی دارد

وی با بیان اینکه در گچساران افزون بر 700 تاکسی وجود دارد، ابراز داشت: 550 دستگاه تاکسی در این شهرستان فعال بوده و روزانه کار حمل و نقل مسافران را انجام می‌دهد.

محمدی‌مفرد با اشاره به افزایش قیمت کرایه تاکسی در گچساران گفت: این نرخ در راستای ساماندهی نرخ کرایه تاکسی‌ها و پس از برآورد قیمت کارشناسی اجرایی شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گچساران تصریح کرد: رعایت نرخ مصوب کرایه تاکسی با توجه به مسیرهای تعیین ‌شده برای رانندگان ضروری بوده و با رانندگان متخلف برخورد می‌شود.

محمدی‌مفرد با اشاره به اینکه نرخ‌های مصوب به رانندگان ابلاغ شده، از رانندگان و شهروندان خواست تا همچون گذشته همراهی‌ و همکاری لازم را با سازمان تاکسیرانی داشته ‌باشند.

وی یادآور شد: رانندگان تاکسی‌ باید نرخ‌های جدید کرایه را برای اطلاع عموم مردم نصب کنند و با برخوردی مناسب این افزایش کرایه را به اطلاع مسافران خود برسانند.

افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس تاکسیرانی در گچساران

محمدی‌مفرد با اشاره به افزایش بازرسی و نظارت بر ناوگان حمل و نقل درون‌شهری گچساران یادآور شد: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی گچساران برای جلوگیری از دریافت نرخ‌های بیش از مصوب گشت‌های بازرسی محسوس و نامحسوسی پیش‌بینی کرده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گچساران بیان داشت: با نظارت مستمر و به‌ موقع مأموران و گشت‌های تاکسیرانی، هیچ‌گونه خللی در انجام وظیفه ناوگان عمومی درون‌شهری گچساران وجود ندارد.

محمدی‌مفرد یادآور شد: این افزایش کرایه در سال گذشته در توسط شورای اسلامی شهر دوگنبدان تصویب شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های دهدشت و یاسوج نیز این افزایش کرایه وجود دارد، افزود: با استعلام از این شهرستان‌ها و سازمان پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد، افزایش کرایه در گچساران اجرایی شده است.

محمدی‌مفرد نرخ کرایه در مسیرهای درون‌شهری را متفاوت و از 2 هزار ریال در مسیرهای کوتاه و 3 هزار ریال برای مسیرهای طولانی عنوان کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=12321
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پیاده گفت:

    مردم گچساران خون سردی خود را حفظ کنند هفته گذشته درسوق کرایه های درون شهری وبرون شهری نیز تا45درصد افزایش داشتند. خدا کندبرهمین منوال بماند باید از روزی بترسیم که این افزایشها روزانه شود.پیاده روی کنید ورزش برای سلامتی خوب است

دیدگاه شما