چهارشنبه 29 شهریور 1391 - 12:06

مرگ تلخ پسرك در خانه عروس

بویرنیوز: پسرك 10 ماه بيشتر نداشت وقتي مادر سرگرم صحبت با مهمانان شد چاردست و پا به حياط خانه روستايي رفت و به كام تراژدي تلخي كشيده شد.

به گزارش ایران همه مي‌خواستند در عروسي دختر فاميل شركت كنند و همهمه‌اي بود غافل از اينكه مرگ نوزادي همه را سياهپوش خواهد كرد.

دفتر زندگي نوزاد 10ماهه‌اي كه همراه مادر و برادر خود براي شركت در مجلس عروسي دختر دايي‌اش به روستاهاي فريمان رفته بود در حادثه‌اي غمبار بسته شد.

پدر محمد كوچولو كه 29ساله‌است به شوك گفت: روز چهار شنبه گذشته همسرم و دو بچه‌ام را به شهرستان فرستادم تا در كارهاي مجلس عروسي دختر برادرزنم كمك كند. چون شهرستان محل زندگي‌مان به مشهد نزديك است قرار بود پنجشنبه بعد از ظهر يعني همان روز عروسي نيز من به راه بيفتم و خودم را به مجلس عروسي برسانم. حدود ساعت 11 صبح روز پنجشنبه همسرم پس از آنكه پوشک بچه را تعويض و او را داخل خانه رهاکرد و براي شست‌وشوي كهنه به داخل حمام رفت. متأسفانه غفلت همسرم باعث شد تا بچه به صورت چاردست و پا به داخل حياط برود. سيد مهدي آهي كشيد و افزود: همسرم بعد از شستن كهنه، سرش به گفت‌وگو با اطرافيان گرم شد و ناگهان فهميد كه بچه غيبش زده است و زماني كه همه دنبال بچه‌ام مي‌گشتند جسد بي‌جان وي را داخل جوي آبي كه از وسط حياط خانه مي‌گذرد پيدا كردند. پدر اين نوزاد گفت: ساعت 2 بعدازظهر بود و در محل كارم مشغول خوردن ناهار بودم كه همسرم زنگ زد. فكر مي‌كردم وي مي‌خواهد بگويد زودتر راه بيفتم. اما وقتي گوشي را جواب دادم همسرم با گريه و ناله از مرگ پسرمان خبر داد.

با شنيدن اين خبر نفهميدم چطور خودم را به محل رساندم و پس از انجام اقدامات لازم بچه‌ام را در قبرستان روستاي محسن‌آباد فريمان دفن كرديم.

اين مرد افزود: اي كاش همسرم بيشتر حواس خودش را جمع مي‌كرد و من به همه خانواده‌ها توصيه مي‌كنم در زمان برگزاري چنين مجالسي حواس خود را جمع كنند و مراقب بچه‌ها باشند تا چنين حوادثي به وجود نيايد.

رئيس پليس فريمان نيز به شوك گفت: 4 ساعت پس از وقوع حادثه، مرگ نوزاد 10ماهه به 110 گزارش داده شد و مأموران پاسگاه انتظامي اياز پليس فريمان مأموريت يافتند تا به روستاي موسي آباد اعزام و براي بررسي موضوع وارد عمل شوند.

سرهنگ ابوالقاسم باقري افزود: بررسي‌هاي اوليه پليس حاكي از خفگي نوزاد در جوي آب داخل خانه كه 40 سانتيمتر عمق دارد بود. وي گفت: با انجام اقدامات قانوني لازم به دستور مقام قضايي، جسد نوزاد براي خاكسپاري به خانواده‌اش تحويل داده شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=12296
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما