سه شنبه 28 شهریور 1391 - 15:13

وام بدون سود و پایان خدمت سربازی ارزان در کهگیلویه و بویراحمد!!!!

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: تقریبا الان آرزوی هر کسی این است که بتواند وام کم بهره یا کارت معافیت و از این نوع امتیازات را کسب کند، ماجرا از اینجا شروع می شود که یک غیربومی در یاسوج سوار بر تاکسی می شود و بعد از چند دقیقه که از سوار شدن این مقیم یاسوج می گذرد، راننده سر سخن را باز می کند و در مورد وضع کار و مسائل مختلف بحث می کند.

مسافر که پاسپورت خود را گم کرده بود و تمایل داشت زودتر از مهلت 6 ماه المثنی آن را دریافت کند و به ماه عسل در ترکیه برود، در گپ و گفت با راننده این موضوع را به عنوان مشکل خود معرفی می کند.

راننده با اعتماد به نفس به وی می گوید که من توان این را دارم که ظرف مدت چند روز برای شما پاسپورت را صادر کنم، مسافر هم با توجه به ادعاهای مختلف راننده حرف وی را باور می کند.

بعد از آن روز قراری میان آنها رد و بدل می شود و راننده زیرکانه حرفی از پول به میان نمی آورد و فقط کپی مدارک شناسایی و عکس مسافر را طلب می کند، مسافر اعتماد کامل دارد و بعد از چند روز مسافر موضوع را به چند تن از دوستان خود شرح می دهد و از آنجا که راننده مدعی بود می تواند وام با سود بسیار پایین و کارت معافیت و گواهینامه رانندگی را نیز به سادگی دریافت کند، دوستان مسافر هم برای گرفتن کارت های مختلف تحریک می شوند.

وی نیز با اعتماد کامل به یکی از کسانی که قرار بود معافیت بگیرد می گوید من می توانم معافیت پزشکی بگیرم و از طریق مشکل زانو می شود مشکل را حل کرد، دوست مسافر خوشحال می شود و با عجله در تهیه مدارک اقدام می کند، عصر همان روز مدارک را به راننده تحویل می دهد و وقتی مدارک را تحویل می دهد، راننده می گوید یکسری آزمایش لازم است انجام بدهی از ناحیه چشم! اما برای آنکه اذیت نشوی بهتر است خودم بروم، سپس راننده مدعی می شود که برای انجام آزمایشات پول لازم است و بدون معطلی می پرسد چقدر پول داری؟ دوست مسافر تعجب کرده و می پرسد آزمایشات چقدر هزینه دارد و وی می گوید 200 الی 300!!!

در همین حال راننده در همین مدت با شخص دیگری که از این دوستان که می خواسته وام بگیرد نیز ارتباط گرفته و به وی می گوید باید مبلغ 20 هزار توامان برای افتتحاح حساب بدهی و………..

ادامه ماجرا مشخص است، چون این افراد غیر بومی بودند و مبالغ هم زیاد نبوده این افراد از شکایت صرفنظر میکنند، اما داستان آن را برای این پایگاه ارسال کردند که امید است مسئولان با این پدیده های زشت برخورد کنند و شاهد کلاه برداری از این جنس نباشیم.

این فرد مدعی بوده چون پدرم از فرماندهان نیروی انتظامی بوده اعتماد افراد را جلب می کرده اول فامیلی وی (ر) و از قد بلند و تاکسی سفید برخوردار است

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=12243
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    خوب مشخصات ديگه را هم بنويسيد تا ما طعمه نشويم
    ر= …………………….
    ر=….
    .
    .
    .
    .

  2. حسيني گفت:

    متاسفانه شهر ياسوج ديگه پر شده از اين آدمها كه ريشه در تربيت خانوادگي دارد هيچ ربطي به فقر هم ندارد چون تا دلت بخواهد…پولدار هم هستند

  3. یسک گفت:

    ولی من میشناسم آدمی رو که با خوردن داروهای خاص و تشنجی شدن خودش برادرش و 3 نفر دیگه رو در شهر ….. معاف کرد و حاش و برد .

  4. امير گفت:

    يه دفعه تمام نظرات را سانسور كنيد وبه جاي تمام كلمات نقطه بذاريد و خيال همه را راحت كنيد

دیدگاه شما