چهارشنبه 2 مهر 1393 - 23:30

باز هم نفت و گاز گچساران فقط دودش برای گچساران شد!/ حاشیه ای بزرگ برای تیم فوتبال نفت و گاز

طاهری در درباره اینکه آیا ممکن است قراردادهای جدید این تیم ثبت نشود، نیز گفت: باید مسئولان باشگاه دلیل این اقدام خود را اعلام کنند و امیدواریم برای این تیم مشکلی پیش نیاید.

گروه ورزشی – عضو کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: تاکنون قراردادهای جدید تیم نفت و گاز گچساران به سازمان لیگ ارسال نشده است.
فرشید طاهری در گفتگو با خبرنگار« بویر نیوز»، با اعلام این خبر افزود: در حالی که باشگاه های لیگ دسته اول تا آخرین ساعات ۲ مهر ماه مهلت داشتند تا قراردادهای بازیکنان جدید خود را به سازمان لیگ ارسال کنند اما تاکنون تیم نفت و گاز گچساران در این باره اقدامی انجام نداده است.
طاهری در درباره اینکه آیا ممکن است قراردادهای جدید این تیم ثبت نشود، نیز گفت: باید مسئولان باشگاه دلیل این اقدام خود را اعلام کنند و امیدواریم برای این تیم مشکلی پیش نیاید.

در همین حال یک منبع آگاه در تیم نفت و گاز گچساران با تایید این خبر به خبرنگار « بویر نیوز» گفت: و با توجه به اینکه قراردادهای این باشگاه باید تحت نظر شرکت نفت اهواز باشد، علت این موضوع همکاری نکردن مسئولان شرکت نفت اهواز در ثبت قراردادها بوده است و امیدواریم هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود.

به گزارش خبرنگار « بویر نیوز»، این اتفاقات در حالیست که سایر تیم های نفتی کشوراز جمله های نفت تهران، نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، نفت اهواز، نفت اصفهان و نفت امیدیه در لیگ های مختلف، کاملا مستقل و آزادانه در ثبت قراردادهای خود عمل می کنند اما تیم نفت گاز گچساران که شهر آن یکی از قطب های تولید نفت و گاز کشور است، حتی استقلال ثبت قراردهای بازیکنان خود را ندارد در حالی که مبلغ قراردادهای بازیکنان این تیم به مراتب بسیار پایین تر از سایر تیم های نفتی است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=121993
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ج ازاهواز گفت:

    سلام دکتر کجایی نامه ای، تهدیدی ،یه کاری بکن

دیدگاه شما