چهارشنبه 22 شهریور 1391 - 0:36

قتل پدر توسط پسر با کلنگ در کهگیلویه و بویراحمد

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: برخی اوقات که حوادث قتل را در جراید و روزنامه های کشوری می خوانیم خیلی ما را تکان نمی دهند چون احساس می کنیم این اتفاقات بیرون از مرز استان ما رخ می دهند و حتی ترکش این اتفاقات هم به ما نمی رسد.

اما متاسفانه باید اذعان کرد که مدتی است استان ما نیز اتفاقاتی در آن رخ می دهد که دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

به گزارش بویرنیوز و به نقل از منابع آگاه چند روز پیش شخصی که به دلایلی در زندان بوده از زندان مرخصی گرفته تا بتواند مشکل خود را حل کرده و از زندان آزاد شود، وی پس از مرخص شدن از زندان به خانه خود در یاسوج می آید و از پدر خود تقاضا کرده که سهم زمین های مرا مشخص کن تا آنها را بفروشم، پدر با این درخواست پدر خود که بارها مطرح شده مخالفت می کند.

در همین حال وقتی با پدر مشاجره می کند سنگی را به صورت پدر خود می زند و حتی کلنگ را به صورت پدر زده و او را به قتل می رساند، ضارب حتی قصد کشتن مادر خود را داشته که با خبر شدن همسایه ها به هدف خود نمی رسد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=11834
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. واي خاك توسرش گفت:

    به خدامن به شخصه اصلا احساس امنيت نميكنم تو ……………متنفرم ازاخلاق ورفتارمردمشون.كجساران بازبهتره ولي سالي2سالي ازاين اتفاقا توش ميفته.

  2. از باشت گفت:

    اینها همش از ضعف ……… در استان است . واقعاً متأسفیم وقتی افرادی بدترین جرائم را در استان انجام می دهند و با مرخصی هایی که قاضی های استان به آنها میدهند زندان برایشان مثل دانشگاه میشود و هروقت دلشان خواست بیرون می آیند باید از این بدتر به دنبال داشته باشد.

  3. امير گفت:

    تا زماني كه شما لر از بي فرهنگي و بي شعوري به شجاعت و جرات ياد كنيد وضعيت بدتر از اين هم خواهد شد

    • رضا گفت:

      جناب امیر مسئله خشونت ربطی به لر و غیر لر ندارد. برگردید به جراید و ببینید که چه فجایعی در سایر استانها و اقوام می افتد. در هر جامعه ای خشونت وجود دارد. اینجا استان کوچک است و این فجایع بزرگتر جلوه می کنند. در رابطه با این فرد هم من یقین دارم از نظر روانی تعادل نداشته است. این همه تجاوز به عنف در کشور وجود دارد این همه قتلهای بیرحمانه در جراید نوشته شده اند. در این زمینه مسئولیت دستگاه قضایی سنگین است چرا که در اولین مرحله باید از سلامت روانی زندانیان کطمئن شوند، کسی که قصد قتل پدر و مادر را دارد قطعا فاقد تعادل و ثبات روانی است. شیوه قتل هم نشان دهنده این مسئله است. اگر او با هوشیاری و سلامت عقلی این کار را انجام داده بود شیوه های راحت تری برای قتل میداشت.

    • nashenas گفت:

      AMIR KHANE BA FARHANG
      HAMEH CHI RO BA HAM GHATI NAKON
      MAGE IN ETEFAGHA BARAYE HAME HAST?
      CHERA IN GHADR KOOTAH BINO AHMIAGHID?

    • مهرگان گفت:

      جناب امیر شما که ادعای فرهنگ میکنید نباید زود قضاوت کنید و مردم را به بی فرهنگی و….متهم کنید.باید ازریشه جلوی این کارها گرفت .اگر روزنامه ها را ملاحظه بکنید هرروز در کشور شاهد این اتفاقات هستیم.

  4. MTN IranCell گفت:

    واقعا واسه پول ادمای …………….. پیدا میشه

  5. جواب امير گفت:

    به قول آقا رضا اين فاجعه ربطي به لر بودن ندارد به نظر من فقر اين آدمارو به فلاكت وبدبختي مي كشونه اين موادهاي مخدري كه مثل آبنبات در دست جوانها قرار ميگيرد باعث از خود بخود شدن و انجام اين جرم ها مي شودجامعه ما بايد راه حلي براي جمع كردن اين مواد مخدر پيدا كند

  6. نگار گفت:

    ایشان صدرصد حالت عادی نداشته از مواد افیونی استفتده کرده بود

  7. داش گفت:

    در جواب کسانی که از این خشونت به عنوان بی فرهنگی یاد می کنند باید بگویم از تحلیل ساد ه لو حانه شما متاسفم اگر به اینترنت دسترسی دارید حوادث روزانه ایران را بخوانید دراین صورت واقف می شوید که کل ابران از بی فرهنگ رنج می برند در صورتیکه این طور نیست نا بهنجارهای اجتماعی در کلیه جوامع از مدرن تا کم توسعه وجود دارد لذا هر جامعه ای بدنبال رفع و کاهش نابهنجاری جامعه خود است و از عوامل ان می توان فقر :نظام تعلیم و تربیت ناقص “بیکاری “مواد مخدر “و… ذکر کرد

  8. صادق گفت:

    فقر فرهنگي.(عدم اعتقاد به شريعت ). اعتقاد به مبدا و معاد مشكا گشاي بسياري از رفتارهاي نامناسب .جاهلانه. و خشونت هاي بي مورد. و اصلاح رفتار آدمي است .

  9. بی طرف گفت:

    مردم ….. باید برگردن زیر دار بلوط

  10. دلسوز گفت:

    اقا فقر فقر فقر
    فرهنگی مالی شعور عقلی و…

  11. دلسوز گفت:

    اقا جان مادراتون خوب بودن رو تو برتری در دعوا قلمداد نکنید،
    بچه هاتون رو تشویق به انسانیت و اخلاق بکنید

  12. ناشناس گفت:

    به خدا من شاید در ماهی سه بار در خیابانهای یاسوج پیاده نمیروم چون اخلاقیات رفته کرامت رفته چون فقط بداخلاقی . بی ادبی خشونت زیاد دیده میشود

  13. ناشناس گفت:

    مدی…. یک عدد باتون زیرمیزش دارد

  14. خدا بدرها را از سايه ما برنداره بدرها و مادرها هستن كه دلسوز ما هستن خدا بدر بدبخت رو بيامرزه يك نكاه به بدر مثل يك سفر حجه سخن امامان گفت:

    حجت

دیدگاه شما