سه شنبه 21 شهریور 1391 - 18:03

خط شکنی سپاه فتح در زمینه تولید ملی

بویرنیوز:

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از خط‌ شکنی سپاه فتح در امر تولید و عمل به فرمان رهبری در سال تولید ملی خبر داد.

خبرگزاری فارس: خط‌ شکنی سپاه فتح در امر تولید و عمل به فرمان رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یونس امیری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: به برکت دفاع مقدس و الگوگیری از رزمندگان در روزهای سخت و طاقت فرسای جنگ، تحریم‌های دشمن قادر نیست اندک ضربه‌ای به مردم و این کشور وارد کند.

فرمانده سپاه فتح با اشاره به هدف دشمن ابراز کرد: امروز جنگ نرم و جنگ اقتصادی از توطئه‌های بزرگ دشمن علیه نظام بوده تا باورهای دینی و غیرت زنان و مردان این سرزمین را نشانه‌گیری کند.

وی در ادامه افزود: با توجه به نام‌گذاری سه سال پیاپی به نام‌های همت و کار مضاعف، جهاد اقتصادی، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی همه ما موظفیم در راه مقاومت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بر دشمن غالب شویم و اقتدار ملی ایران بر جهانیان ثابت کنیم.

خط شکنی سپاه فتح در زمینه تولید ملی

امیری از خط شکنی بسیج، سپاه فتح و رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و خاطرنشان کرد: همه این ارگان‌ها درصدد هستند تا طرح‌های دشمن را شناسایی و در جهت انهدام آن‌ها گام‌های مؤثری بردارند.

وی در ارتباط با فعالیت سپاه فتح در راستای تولید ملی تصریح کرد: تا به امروز و بعد از نامگذاری سال به فرمان مقام معظم رهبری در راستای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گام‌های بزرگی را برداشتیم که با اتکای به قدرت پروردگار در حدود 20 جلسه مهم در زمینه تولید برگزار کردیم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: ما امروز در زمین‌های متعلق به سپاه فتح استان کارهای بزرگی را برنامه‌ریزی و اجرا کردیم، اردو گاه‌هایی که نیازی متوجه آن‌ها نبود مکان تولیدی برای بسیجیان قرار دادیم و با ایجاد اشتغال کمک‌های شایانی را به این قشر از جامعه داشتیم.

وی ابراز کرد: در بحث تولید مرغ محلی و صنعتی همچنین پرورش ماهی و تولید میوه و زراعت در استان سپاه فتح به فرمان رهبر لبیک گفته و وارد عرصه تولید شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=11814
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما