سه شنبه 21 شهریور 1391 - 15:15

اعضای شورای شهر یاسوج به ۱۱ نفر افزایش می یابد

بویرنیوز: معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بویراحمد از افزایش اعضای اصلی شورای شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از هفت نفر به ۱۱ نفر خبر داد.
‘ حمید دانش آموز’روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۰ این افزایش تعداد اعضا در انتخابات دوره چهارم شورای اسلامی شهر یاسوج لحاظ می شود.

شورا اعضای شورای شهر یاسوج به 11 نفر افزایش می یابد
وی بیان کرد: با توجه به جمعیت شهر یاسوج باید در انتخابات شورای شهر سوم نیز ۹ نفر به عنوان عضو اصلی شورای شهر انتخاب می شدند.

دانش آموز اظهار داشت: تعداد اعضای شورای شهرهای مارگون، لوداب، مادوان و چیتاب از توابع شهرستان بویراحمد برای انتخابات دوره چهارم شورای های اسلامی شهرو روستا تغییری نخواهد کرد.

وی عنوان کرد: انتخابات دوره چهارم شورای های اسلامی شهر و روستا همزمان با دور یازدهم انتخابات ریاست جمهوری در ۲۴ خردادماه ۱۳۹۲ برگزار می شود.

دانش آموز ابراز داشت: امیدواریم با عنایت به افزایش تعداد اعضای شورای شهر یاسوج گام مؤثری در پیشبرد کیفیت خدمت رسانی به شهروندان برداشته شود.

براساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۰ جمعیت شهر یاسوج بیش از ۱۰۸ هزار نفر اعلام شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=11811
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهمان گفت:

    تا شرایط مناسبی از جمله حداقل فوق لیسانس برای کاندیداتوری مرکز استانها نگذارند فایده ندارد و همچنین برای دیگر شهرها لیسانس و روستاها هم دیپلم یا فوق دیپلم

دیدگاه شما