دوشنبه 20 شهریور 1391 - 23:44

رسانه منحرف در کهگیلویه و بویراحمد نداریم

بویرنیوز:

مسئول روابط عمومی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این استان رسانه منحرف که بر ضد ارزش‌ها و باورها و آرمان‌های انقلاب کار کند، نداریم.

خبرگزاری فارس: رسانه منحرف در کهگیلویه و بویراحمد نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید رضایت علیزاده شامگاه دوشنبه در همایش بسیج رسانه که در محل نمایشگاه با نوای کاروان در یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد سیر حرکتی خوبی دارند و همگی در چارچوب نظام جمهوری اسلامی حرکت می‌کنند.

علیزاده عنوان کرد: رسانه‌ای که با نظام و انقلاب در استان ما مشکل داشته باشد، وجود ندارد و خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه‌ای همگی در خط انقلاب و رهبری با نقد دلسوزانه در فکر توسعه و تعالی استان هستند.

مسئول روابط عمومی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: رسانه‌های استان رشد خوبی از نظر کمی داشته‌اند که امید می‌رود از نظر کیفی نیز قدم‌های بلندی برداشته شود.

وی با قدردانی از مطبوعات و رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برای پوشش اخبار فرهنگی استان اظهار کرد: اخبار فرهنگی و دینی و اعتقادی به خوبی پوشش داده می‌شود که در این میان نقش صدا و سیما بسیار برجسته به نظر می‌رسد.

این مسئول در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از خدمات صدا و سیمای مرکز استان و سیمای استانی دنا بیان کرد: صدا و سیما در بسیاری از برنامه‌ها جلوتر از ما متولیان امر حرکت می‌کند و اگر ما چهار برنامه به آن‌ها برای انعکاس موضوعات مختلف از جمله دفاع مقدس معرفی می‌کنیم آنها پنج برنامه اجرا می‌کنند که این خود نعمتی بزرگ برای استان است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=11770
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما