دوشنبه 20 شهریور 1391 - 14:03

احمدی نژاد برای چه می ترسد؟

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: از رییس جمهوری با جسارت احمدی نژاد بعید بود با آن شعارهای معرفی مفسدین اقتصادی ، تا به حال اسمی را اعلام نکرده باشد ؛ کسی که به راحتی در مناظرات نام بالاترین افراد و مقامات مسئولین کشوری می آورد ، چرا نام چهار فعال و مفسد اقتصادی را نمی آورد؟

به گزارش اغتدال، غلامرضا تاجگردون نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از عدم مدیریت بازار ارز توسط دولت گفت: نابسامانی های ارز به علت تعیین تکلیف نکردن بانک مرکزی است ؛ ببینید در طی یک سال گذشته رییس کل بانک مرکزی چقدر صحبت های متناقضی زده است ، از نرخ ارز و تک نرخی کردن تا بورس ارز و متاسفانه رویه خاص و واحدی را برای کنترل اوضاع اتخاذ نکرده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه نسبت به مدیریت بازار ارز بی اعتماد شده است و واکنش منفی جامعه نسبت به آقایان و مسئولین امر است است زیرا در چند سال گذشته ، جامعه فقط رویکردهای متناقض دیده است.

وی افزود: رییس جمهور در مصاحبه اش ، تلاطم بازار ارز را به ۴ نفر نسبت داد ؛ بیاید و این چهار نفر را معرفی کند ؛ این مساله باید مشخص شود و نمی شود فقط سخن گفت.

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: از رییس جمهوری با جسارت احمدی نژاد بعید بود با آن شعارهای معرفی مفسدین اقتصادی ، تا به حال اسمی را اعلام نکرده باشد ؛ احمدی نژاد حتما اسمی در جیب ندارد ، اگر داشت ، حتما تا به حال اعلام می کرد  .

تاجگردون گفت: کسی که به راحتی در مناظرات نام بالاترین افراد و مقامات مسئولین کشوری می آورد ،  چرا نام چهار فعال و مفسد اقتصادی را نمی آورد؟ احمدی نژاد برای چه می ترسد و نامشان را نمی گوید، مفسد اقتصادی بالاتر از مقامات مسئول کشور نیستند ، باید نام آنها در رسانه داده می شد و به مردم معرفی می شدند.

وی در ادامه به مطرح شدن برخی چهره های شاخص برای انتخابات آتی اشاره کرد و گفت: من نمی دانم آقایان هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری برای انتخابات ریاست جمهوری بیایند یا نه ، اما با توجه به مشکلات فعلی ، مطرح شدن نام این دو بزرگوار ، ناشی از رفتار عقلایی این دو بزرگوار و مدیریت منطقی آنان بوده است.

تاجگردون در خاتمه گفت: آقایان هاشمی و ناطق ، آنها در زمان مسئولیتشان رفتاری معتدل داشتند و یکی از دلایل مطرح شدن مجدد نام آنها می تواند این باشد ، البته بعید می دانم این دو نفر برای انتخابات تشریف بیاورند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=11756
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. * گفت:

    شايد “مصلحت نيست كه از پرده برون افتد راز *** ورنه در مجلس رندان خبري نيست كه نيست”

  2. عبدالله حقگو گفت:

    آقای تاجگردون حتما دنبال دوختن کلاهی برای سر خود از این دو نمد کهنه (هاشمی و ناطق) هستید که اینگونه میگویید. البته این روزها بنظر میرسد برد در زدن دولت و احمدی نژاد نوکر مردم است.پس بزن که خوب میزنی.

  3. خاله سوسکه گفت:

    با اون مطالبي که ما ازجناب تاجگردون خونديم وشنيديم واقعا بعيده که اين اندازه خودشون رو دلسوز و نگران اين مردم بدونن وبخوان که اسم مفسدا معرفي بشه ناقلا نکنه تواين ماجراهم نقش داري ببم جان ،،،اگه ميشناسي خوب بگو چرا با متلک حرف ميزني???@@

  4. پیاده گفت:

    اقای تاج گردون احمدی نژاد دنبال این است که کی را نگوید .اگر بخواهد بگوید دیگر کسی باقی نمی ماند .دولت در حال تحریم است .کاغذ کم می اورد به همین خاطر ……….

  5. ناشناس گفت:

    احمدی نژاد و ترس؟

  6. ناشناس گفت:

    من تنها هستم, اما تنها من نیستم!!

دیدگاه شما