دوشنبه 20 شهریور 1391 - 8:33

قتل پدر توسط پسر

بویرنیوز: در ساعت 21:45 روز پانزدهم شهريور 91 از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110، وقوع يک فقره مصدوميت منجر به فوت در درمانگاه قيامدشت به کلانتري174 قيام دشت اعلام شد.

به گزارش مردم سالاری در بررسي‌هاي اوليه توسط مأموران کلانتري مشخص شد که مردي 50 ساله، بر اثر ضربات چاقو توسط فرزندش به هويت “بهزاد . الف” (‌24ساله‌) در محل سکونتش واقع در قيامدشت ـ بلوار آزادي به انگيزه اختلافات خانواگي مصدوم، به درمانگاه منتقل و به علت شدت جراحت ناشي از اصابت ضربه چاقو به قسمت چپ سينه فوت مي‌کند.

مأموران تجسس ويژه کلانتري در ادامه رسيدگي به اين موضوع و با اطمينان از وقوع جنايت توسط پسر مقتول، در زمان مراجعه به محل درگيري و انجام تحقيقات در اين محل اطلاع پيدا کردند که متهم در زمان انتقال مقتول به درمانگاه متواري شده است ؛ بلافاصله تحقيقات پليسي از اعضاي خانواده و بستگان مقتول آغاز و تنها پس از چند ساعت از وقوع جنايت، متهم در ساعت 22:30 روز پانزدهم شهريور در اتاقک نگهباني يکي از کارگاه‌هاي شهرک صنعتي منطقه قيامدشت شناسايي و دستگير شد . با تشکيل پرونده مقدماتي و به دستور آقاي رستمي، دادرس دادگاه عمومي بخش خاوران، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .

همسر مقتول در تحقيقات مقدماتي، با معرفي پسر خود به عنوان قاتل به کارآگاهان گفت: ” حوالي ساعت 21 و در زمان خوردن شام بود که پسرم به خانه آمد ؛ پس از دقايقي او شروع به فحاشي به من کرد و به عمين علت شوهرم با او درگير شد ؛ پسرم اعتياد به مصرف موادمخدر دارد و شغل مناسبي نيز ندارد و پيش از اين نيز چندين بار دستگير و روانه زندان شده و به همين علت هميشه ميان او و ديگر اعضاي خانواده بويژه شوهرم ( مقتول ) درگيري وجود داشت ؛ در حاليکه ميان آنها درگيري شديد شده بود، پسرم به داخل آشپزخانه رفت و شوهرم نيز به دنبال او وارد آشپزخانه شد ؛ در يک لحظه بهزاد با کارد آشپزخانه، ضربه اي به سينه همسرم وارد کرد و او نيز بر روي زمين افتاد”. متهم نيز در اظهارات خود ضمن اعتراف صريح به قتل پدرش، به کارآگاهان گفت: ” با چاقويي که روي کابينت آشپزخانه قرار داشت، ضربه اي به سمت پدرم پرتاب کردم که به سمت چپ سينه اش برخورد کرد ؛ زمانيکه پدرم را به درمانگاه انتقال دادند، من نيز از خانه خارج شده و به منزل عمويم مراجعه کردم ؛ زمانيکه موضوع را با عمويم در ميان گذاشتم، او نيز با من درگير شد و به همين علت از آنجا خارج شده و به محل کار يکي از دوستان خانوادگي مان در يکي از شهرک‌هاي صنعتي منطقه رفتم که پس از دقايقي مأموران به آنجا آمده و در آنجا دستگير شدم.

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: ” با توجه به تحقيقات بعمل آمده و اعترافات صريح متهم به ارتکاب جنايت، قرار بازداشت موقت از سوي مقام محترم قضايي صادر و متهم جهت انجام تحقيقات تکميلي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=11737
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما