یکشنبه 19 شهریور 1391 - 14:03

سیلی محکم نماینده کهگیلویه و بویراحمد به دولت احمدی نژاد در تهران

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: به گزارش بویر نیوز از مجلس شورای اسلامی/

آقای رئیس! از شما و آقای حداد عادل می خواهیم که منادی وحدت در میان همه اصولگرایان باشید و از این فراکسیون‌های اختلاف‌برانگیز که بخشی از آنها را خاکستری‌ها تشکیل می‌دهند، پرهیز کنید.

خبرگزاری فارس: آقای رئیس! شما و آقای حداد منادی وحدت در بین اصولگرایان باشید

حجت‌الاسلام سید‌علی بزرگواری نماینده مردم کهکیلویه در مجلس شورای اسلامی  صبح امروز (یکشنبه) در نطق  میان دستور با اشاره  به بیانات مقام معظم رهبری در مورد حمایت از دولت اشاره کرد و گفت: ما نمایندگان نیز وظیفه داریم که دولت را به صورت کلی حمایت کنیم و همه شاهدند که در مجلس هشتم به دلیل حمایت ما از دولت، ما را وکیل‌الدوله خواندند و ما امروز از این حمایت‌ها پشیمان نیستیم و در حال حاضر نیز بر اساس عنایت رهبری از دولت حمایت می‌کنیم.

وی با انتقاد از فحش خواندن انتقاد به دولت توسط رئیس جمهور و اعضای دولت، اظهار داشت: ما خواهان این هستیم که دولت شفاف‌سازی کند تا مورد تهمت قرار نگیرد.

بزرگواری اضافه کرد: وقتی دولت اظهار می‌دارد که امسال 2 میلیون و 500 شغل ایجاد می‌کند اما هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته، خواهان این هستیم که این مسئله را به خوبی برای مردم روشن کنید.

نماینده مردم کهگیلویه با بیان اینکه مردم از موضوع بیکاری به شدت رنج می‌برند، گفت: نباید با وعده 2500 شغل در مردم ایجاد امید کرد و با عملی نکردن آن، آنها را به طور کلی ناامیدتر از قبل کرد؛ نمایندگان همه جا پاسخگوی اشتباه دولت هستند و دولت نیز موظف است به مجلس و نمایندگان احترام  بگذارد و آنان را تضعیف نکنند.

بزرگواری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری اجلاس غیر متعهدها در تهران، اظهار داشت: محمد مرسی رئیس جمهور مصر همانند اردوغان است، وی که در عربستان به دست‌بوسی شاه کثیف و آمریکای سعودی می‌رود ولی در ایران خود را از دیدار با ولی امر مسلمین محروم می‌کند.

وی همچنین در ادامه به مسائل سوریه اشاره و تصریح کرد: آنچه که در سوریه می‌گذرد با انچه که در مصر، تونس، لیبی، یمن و بحرین گذشته و می‌گذرد متفاوت است، چرا که اوضاع سوریه به دلیل حسادت آمریکا، صهیونیست‌ها و ارتجاع عرب است و نباید فریب سایت‌ها و ماهواره‌ها را خورد.

نماینده مردم کهکیلویه، پایگاه و خط مقدم مقاومت را سوریه دانست و گفت: نباید فراموش کنیم روزی را که همه ارتجاع عرب، شوروی سابق،‌ آمریکا و اروپا پشت صدام ، سعی در به خاک و خون کشیدن کشور ما را داشتند اما بشار اسد و سوریه در کنار ما بودند؛ ما امروز وظیفه داریم از سوریه دفاع کنیم.

بزرگواری خطاب به اصولگرایان مجلس نهم و کشور، گفت: به هوش باشید که حامیان جریان فتنه و جریان رمال انحرافی دست به کار شده‌اند تا بین جریان اصولگرا اختلاف‌افکنی کنند.

وی اضافه کرد: هرچه به دوره یازدهم ریاست جمهوری نزدیک‌تر می‌شویم، باید نشست‌های اصولگرایان صمیمی‌تر شود و صفوف خود را مستحکم‌تر گردانیم و از این فراکسیون‌های اختلاف‌برانگیز پرهیز کنیم.

نماینده مردم کهکیویه در مجلس خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای رئیس! 25 نفر از اعضای جبهه پایداری در انتخاب شما به عنوان رئیس، به شما رأی دادند، چون ما قائل به سیاسی‌ کردن این مسئله نبودیم و رأی‌مان به دلیل توانمندی‌های شما در اداره کردن مجلس بود.

«امروز چون فضا سیاسی است، از شما و آقای حداد عادل می‌خواهیم که منادی وحدت در میان همه اصولگرایان باشید و از این فراکسیون‌های اختلاف‌برانگیز که بخشی از آنها را خاکستری‌ها تشکیل داده‌اند، پرهیز کنید.»

 

وی همچنین به برخی تخریب‌ها نسبت به آیت‌الله مصباح یزدی اشاره کرد و گفت که فتنه‌گران و برخی منحرفین رمال که در حاشیه دولت جا خوش کرده‌اند به شخصیت برجسته ایت الله مصباح جسارت می کنند اما با نورافشانی افرادی مانند آیت الله مصباح، این هیاهوی آنها راه به جایی نخواهد برد.(فارس)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=11698
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. 123 گفت:

    به عمل کاربراید به سخنرانی نیست

  2. 123 گفت:

    بابا سید ترکوندی

  3. ناشناس گفت:

    سید این حرفها برای تو بزرک است خود رامضحکه نکن

  4. سیاوش گفت:

    ای ول حاج اقا. تیتر مطلب عالی بود

  5. ناشناس گفت:

    شجاعت و صداقت و بی نیازی از دنیا و ذنیا پرستان را اثبات کردی

  6. دلیر گفت:

    سید توکه در تهران حامی اصولگرایان هستی ودر استان ک.ب مدافع سرسخت حامیان موسوی وکروبی هستی ومیگویی مادر مرکز با سران فتنه کار داریم وگرنه مادر پایین باحامیان سران فتنه دوست هستیم .خدایی خوارج چه کردند

  7. منتقد دلیر گفت:

    مطلب شما پیگیر قضایی دارد و از سید بزرگوار خواهشمندیم این موضوع را پیگیری کنند البته آقایان بویر هم بی تقصیر نیستند

  8. سارا گفت:

    سید شما همان جاده باشت ودهدشت را آسفالت کنی بهتر است ازاین است که به مردبزرگی مثل احمدی نژاد انتقاد کنی سید بلند پروازی بس است احمدی نژاد دنیا رامدیریت می کند بااودرنیفت

  9. هم استانی گفت:

    ای وللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل بابا

  10. بویراحمدی گفت:

    بدبخت و بیچاره مردم استان محروم ما که انچنان محرومیت اقتصادی اغشته به محرومیت اجتماعی انها را احاطه کرده که امثال بزرگواری و زارعی نماینده انها میشوند.طورو بخدا با حضور اینهمه نخبه کارامد مگر قحط الرجال است که این اقایون نماینده میشوند….

  11. هی گفت:

    سید جان ما با سخنان برون مرزی شما موافقیم ولی در خصوص فتنه با شما بحث داریم .همان طور که دوست عزیزمان اقای دلیر نیز گفته اند تو که در استان مدافع سرسخت دوستان و حامیان جریان بقولا فتنه هستین .مگه جناب اقای (ا-ک)مدیر کل یکی از دستگاهی اقتصادی از حامیان همان جریانی که شما میگید نیست .تازه از اقوام نزدیکتون نیز هست .
    سید جان ادم خوبی هستی ولی تو عزل و نصبا واقعا ناسیونالیستی برخورد میکنی .

  12. دهدشتی گفت:

    از اینکه این آقا را به عنوان نماینده ما کردند شرمنده ام

  13. مدیر گفت:

    سیدجان نمیدونم حالا که امامی نیست کی این حرفا رایادت میده

  14. یاک گفت:

    سید تورو به جدت مردم استانمون رو مضحکه خاص و عام نکن . یا

  15. ج.س گفت:

    با سلام
    چه کسی این سخنرانی رو براتون تنظیم کرده چون از شما بعیده

  16. ی.س گفت:

    سید بی سواد تو زمان صدام حافظ اسد رییس جمهور بود نه بشار…خدایی آبرومونو نبر….بی خیال فتنه و خاتمی و کروبی و احمدی نژاد و ……

دیدگاه شما