یکشنبه 19 شهریور 1391 - 7:37

دعوت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با پیامک!

بویرنیوز:

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: دیگر آن قدر شأن نماینده را در استان کهگیلویه و بویراحمد پایین آورده‌اند که یک روز قبل از جلسات استانی با اس‌.‌ام‌.اس اطلاع‌رسانی می‌کنند.

خبرگزاری فارس: دعوت به جلسات با اس‌.‌ام.‌اس در شأن نمایندگان مردم نیست

غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که در استان دو تحلیل نسبت به عدم حضور شما در جلسات وجود دارد که دسته نخست معتقدند خود را در حد و اندازه این جلسات نمی‌دانید و دسته دوم از انزوای شما سخن به میان می‌آورند، اظهار کرد: تحلیل هر دو دسته اشتباه است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به دو تحلیل موجود در این زمینه گفت: در پاسخ به کسانی که شاید لطف داشته باشند و فکر می‌کنند خود را در حد این جلسات نمی‌دانم باید عرض کرد من جلسات متعددی را با کارشناسان استانداری و حتی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها داشته‌ام و در نشست‌های آن‌ها شرکت می‌کنم چه برسد به این که در نشست‌های استانی با حضور مسئولان ارشد شرکت کنم.

وی به تحلیل دوم اشاره کرد و گفت: کار کردن برای این مردم چنان لذت‌بخش است که حاضریم همه وقت و وجود خود را وقف این مردم کنیم و همواره قدردان این توفیق به دست آمده هستیم.

تاجگردون در ادامه به دلیل شرکت نکردن خود در بسیاری از نشست‌های استانی اشاره کرد و گفت: نحوه دعوت کردن نمایندگان مجلس در استان کهگیلویه و بویراحمد رویه‌ای زشت و ناپسند است.

وی گفت: رویه‌ای متداول شده که ما را تنها با پیامک کوتاه به جلسات خود آن هم تنها 24 ساعت قبل از جلسات دعوت می‌کنند که من آن را در شأن نماینده مجلس نمی‌دانم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: قانون می‌گوید که یک هفته قبل از برگزاری جلسات به همراه مستندات نمایندگان را به عنوان عضو ناظر باید دعوت کنند تا این که بتوان برای حضور در جلسات برنامه‌ریزی کرد.

تاجگردون ادامه داد: آقایان باید بدانند که شاید ما پیامک‌های ارسالی را به هر دلیل نخوانیم و یا این که به دست ما نرسد.

وی تصریح کرد: با آمدن استاندار جدید امیدواریم این رویه ادامه پیدا نکند و حداقل با تلفن و یا فاکس نمایندگان را در جریان برگزاری جلسات قرار دهند.

این نماینده مجلس با بیان این که بی‌برنامه بودن معضل بزرگی در این استان است، گفت: باید برای توسعه برنامه‌ریزی کرده و استفاده بهینه از وقت و فرصت‌ها را غنیمت شمارد و من نیز به عنوان نماینده مردم اگر سایت شخصی‌ام را بررسی کنید در می‌یابید که برای خود حتی برنامه هفتگی تنظیم کرده‌ام

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=11684
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درودبر تاجگردون زنده باد

دیدگاه شما