شنبه 25 مرداد 1393 - 1:29

واقعا شهردار یاسوج در مورد تیم شهرداری چه گفته بود؟/ پشت پرده چیست؟

سخنان روز گذشته رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در جای خود شنیدنی است.

گروه ورزشی – چندی پیش جلسه ای در استانداری کهگیلویه و بویراحمد  به ریاست معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تیم فوتبال شهرداری یاسوج گرفته شد.

به گزارش بویرنیوز، در این جلسه شهردار یاسوج به صراحت اعلام کرد که توبه کرده ام که دیگر در شهرداری تیمداری نکنم و سپس عصر همان روز هم برای آنکه شائبه ای پیش نیاید در گفتگو با خبرنگار بویرنیوز ادامه روند تیمداری شهرداری یاسوج توسط شهرداری را کذب محض دانست. متن کامل خبر را (اینجا) بخوانید.

در این که این اقدام شهردار یاسوج منطقی است یا نه، کافی است همین را بدانیم که هر ساله مبلغی بالغ بر 2 میلیارد تومان هزینه این تیم شده و در این سال ها هیچ کدام از بازیکنان بومی بصورت ثابت در آن بازی نکرده و اسناد فراوانی از حیف و میل های متعدد در سال های اخیر در این تیم به چشم می خورد.

برای مردم شهر یاسوج جالب است که بدانند بودجه سال 93 شهرداری یاسوج از محل دولتی تنها حدود دو میلیارد تومان بوده که هنوز هم این مبلغ به دست شهرداری نرسیده و حالا تصور این که این مبلغ به صورت کامل در اختیار تیم شهرداری قرار بگیرد و بماند که حقوق کارکنان و کارگران و همچنین خدمت رسانی به مردم در شهر باید تعطیل شود، سوال اینجاست تاکنون با این همه هزینه چه منافعی عاید شهر یاسوج شده است؟

13930431000412_PhotoL

جهت تنویر افکار عمومی مردم یاسوج، ظاهرا با بی رغبتی شهرداری یاسوج برای تیمداری در فصل جدید جیغ عده ای درآمده که امیدواریم این سر و صداها در جهت منافع مردم باشد نه عصبانیت از دست دادن منافع گذشته خود.

قابل ذکر است که طبق توافق اولیه شهرداری یاسوج و سازمان تربیت بدنی که در زمان مهندس نگین تاجی سند و خبر آن توسط بویرنیوز منتشر شد، تربیت بدنی متعهد به پرداخت نیمی از هزینه های تیم فوتبال شهرداری بوده که ظاهرا تا امروز هیچ مبلغی توسط تربیت بدنی به آن اختصاص داده نشده است.

سخنان روز گذشته رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در جای خود شنیدنی است.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز تأسف دوباره از سقوط تیم فوتبال شهرداری یاسوج از لیگ یک به دسته دوم فوتبال کشور دلایل آن را موضوعات مختلف دانست.

وی گفت: امروز دیگر مجال پرداختن به آن دلایل نیست و مردم و هواداران فوتبال بهتر از همه می‌دانند که شهرداری یاسوج به چه دلیل و با چه نگاه و رویکردی به لیگ پایین‌تر سقوط کرد.

این مسئول به جلسه ماه گذشته مسئولان شهرداری یاسوج با معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه مسئولان فوتبال این استان اشاره کرد و با بیان این که آقایان به هیچ یک از قول‌های خود پایبند نبودند، اظهار کرد: رسانه‌ها در آن جلسه حضور داشتند و به عینه دیدند و شنیدند که شهردار محترم و عضو شورای شهر قول همکاری برای فعالیت مجدد این تیم را دادند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که جوانان یاسوجی به قول شهردار و عضو شورای شهر یاسوج خوشبین بودند، گفت: امروز جوانان انتظار دارند که آقایان به وعده خود عمل کنند و بی‌شک در کارنامه همه مسئولان عمل به وعده‌ها نوشته می‌شود.(فارس 24 مرداد)

ظاهرا جناب موسوی مدعی شده که شهرداری یاسوج قول همکاری داده در صورتی که هیچکدام از خبرگزاری ها و سایت های معتبر چنین مطلبی را منتشر نکرده چرا که اساسا قولی از سوی شهرداری برای ادامه تیمداری داده نشده و فقط در یک بند گفته شده در صورتی که تربیت بدنی تعهدات گذشته تا امروز خود را عمل کند شهرداری حاضر به تیمداری خواهد شد.

بنابراین بهتر است مسئولان برای نیل به خواسته های خود دیگران را به بدقولی متهم نکنند چرا که فایل صوتی جلسه مذکور موجود است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=116751
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بنده گفت:

    تیم به چه درد می خوره
    دو سه تا پل بزنن رو این رودخونه، شهر داره می ترکه!

  2. ناشناس گفت:

    استانداری چرا تیم رو قبول نمیکنه؟

    • ع.نجاتبخش گفت:

      حقیقتاً باتعطیلی این تیم عده ای ازکاروکاسبی می افتادندبایدهم آقایان ناراحت باشند
      جداازکارهای عمرانی که اقای شهردارانجام داده بایدازایشان به خاطراینکه بساط فساد را جمع کردند ازایشان هم تشکرکنیم جهت اطلاع کسانی که اطلاع ندارنددرسال های گذشته شاید بالاتراز 15نفرقراردادحداقل سی میلیونی با این تیم داشتند که شایدمثل بقیه مردم فقط بازی های این تیم راتماشامی کردندوبقیه بی عدالتی های دیگر………………………………………………………………………………….

  3. علی گفت:

    شهردار کارای جدیدتون بهتره از تیم شهرداری وقتی درامدتون کفاف همه کارا رو نمیده پس پرداختن به همین شهر و مسائل شهری واجب تره

دیدگاه شما