یکشنبه 19 شهریور 1391 - 7:12

چاق ترین پسر ایرانی میخواهد لاغر بشود؟ + عکس

بویرنیوز:افشین پورمحمد و رضا دیداری روز چهارشنبه در سفری یک روزه به قم با خانواده محسن پورمحمدی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که در منزل چاق ترین پسر ایرانی انجام شد افشین پورمحمد ضمن تاکید بر اینکه اگر خود محسن بخواهد میتواند وزن وی را کاهش دهد افزود: این نوجوان 18 ساله قمی حدود 176 كیلوگرم وزن دارد و از چاقی مفرط رنج می برد اما چنانچه خودش همت کند میتوان با انجام مراحل مختلفی وزن وی را کاهش داد به گونه ایی که مانند رضا دیداری به زندگی عادی برگردد.
وی اظهار كرد: بنده می توانم با شیوه های مخصوص خود وزن این نوجوان قمی را حداقل 50 كیلوگرم كاهش دهم كه با این وجود، محسن پورمحمدی می تواند راحت تر به زندگی خود ادامه دهد.
پورمحمد که توانسته در حدود 9 ماه، 105 كیلوگرم از وزن ‘رضا دیداری’ جوان اهل خشكبیجار  را كاهش دهد، بیان داشت: من تاكنون توانسته ام از 20 تا 40 كیلو گرم وزن افراد چاق را كاهش دهم و كم كردن وزن یك نوجوان 176 كیلوگرمی، برای من كار چندان مشكلی نیست.
وی اضافه كرد: من برای كاهش وزن به هیچ وجه از دارو و قرص استفاده نمی كنم و فقط از شیوه های مخصوص خود كه شامل؛ مسایل روحی روانی، تغذیه، ورزش، مراقبت و غیره است، استفاده می كنم.
پورمحمد ادامه داد: چندی پیش، علی كریمی بازیكن شایسته تیم ملی فوتبال ایران پیراهنش را به این نوجوان قمی هدیه كرده و من هدفم این است كه محسن پورمحمدی بتواند این پیراهن را بپوشد.
وی افزود : شیوه تخصصی من هیچ منافاتی با کار پزشکان ندارد و اساساً این شیوه مقابل شیوه های پزشکی نیست اما شیوه ای که بنده کار می کنم بدون دارو و عمل جراحی است و برای سلامت افرادی که وزنشان کاهش پیدا می کند هیچ مشکلی را ایجاد نخواهد کرد اما با این حال هر ماه چکاپ پزشکی میشوند تا مشکلی  پیش نیاید.
وی اظهار داشت: بنده برای اثبات حرفاهایم و شیوه تخصصی خود، اعلام آمادگی می‌کنم که چاق ترین فرد جهان را در مدت یکسال به وزن طبیعی برسانم؛ رضا دیداری نمونه ای براس اثبات شیوه تخصصی ام است و انشالله محسن پورمحمدی نمونه دیگری از انجام این شیوه خواهد بود.
در این دیدار قاسم پورمحمدی برادر محسن پورمحمدی از افشین پورمحمد برای حضور و اعلام آمادگی وی تشکر کرد و گفت: افراد زیادی تاکنون قول داده اند که به محسن کمک می‌کنند و با وی عکس یادگاری گرفته اند اما تا الان که خبری از آن همه وعده ها نبوده است اما اکنون که شرایط مهیا شده و شما اعلام آمادگی خود را برای کمک به محسن بیان داشته اید امیدارم این عزیزان ما را تنها نگذارند.
قاسم پورمحمدی افزود: لازم است مجددا از بزرگان فوتبال کشور آقایان پروین، دایی، کریمی و همه بزرگواران برای همه فعالیت هایی که داشتند و نگران حال محسن بوده‌اند تشکر کنم، هم چنین از احسان علیخانی که زحمت بسیار زیادی برای درمان محسن کشید هم تشکر کنم.
در ادامه محسن پورمحمدی که به عنوان چاق ترین پسر ایرانی  شناخته شده است اظهار داشت: من هم دوست دارم که به وزن طبیعی خودم برگردم، واقعا از دیدن رضا خوشحال شدم و امیدوارم که من هم مثل رضا بتوانم وزنم را کم کنم.
افشین پورمحمد در پایان اظهار داشت: با توجه به شرایط و محل زندگی من و محسن سعی می‌کنیم با دوربین مدار بسته و از راه دور تمام تمرینات محسن را زیر نظر داشته باشم و حتماً هر روز تمریانتش را پیگیری خواهم نمود البته امیدوارم که محسن تمامی نکات و حرفهایم را به دقت انجام دهد تا این فاصله ای که ما از هم داریم مشکلی در جریان تمرینات بوجود نیاورد.
به گزارش خبرنگار شبکه خبری قم، افشین پورمحمد یكی از مربیان كاهش وزن گیلانی توانسته وزن رضا دیداری جوان گیلانی را طی 9 ماه از 201 كیلوگرم به 96 كیلوگرم كاهش دهد.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=11666
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما