دوشنبه 20 مرداد 1393 - 16:31

افشاریان و شریفی نمایندگان کهگیلویه‌وبویراحمد در هفته سوم داوری لیگ‌برتر

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خداداد افشاریان و روح‌الله شریفی نمایندگان این استان برای داوری در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور هستند.

خبرگزاری فارس: افشاریان و شریفی نمایندگان کهگیلویه‌وبویراحمد در هفته سوم داوری لیگ‌برتر

به گزارش بویرنیوز،  پرویز موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که اکنون در عرصه داوری یکی از بهترین سال‌های خود را در کشور سپری می‌کنیم، تصریح کرد: با داشتن داورانی با تجربه و جوان و تلفیقی از آن‌ها در لیگ‌های معتبر فوتبال کشور نمایشی خوب از وضعیت داوری در فوتبال ایران داریم.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: داوران ما از گذشته تاکنون در فوتبال کشور درخشیده‌اند و اکنون نیز داوران جوان در همه رده‌های فوتبال کشور مشغول هنرنمایی هستند.

وی با نام بردن از داورانی همچون خداداد افشاریان، روح‌الله شریفی، محمد راهی و آرمان قنبرزاده و سایر داوران جوان دیگر تصریح کرد: جامعه داوری استان ما به چند نفر ختم نمی‌شود بلکه تعداد آن‌ها بسیار زیاد است.

موسوی با ابراز خوشحالی از اعتمادی که کمیته داوران فدراسیون فوتبال به داوران این استان دارد، گفت: در دو هفته اخیر از داوران فوتبال استان در لیگ برتر فوتبال استفاده شد که در هفته سوم نیز دو نماینده خواهیم داشت.

وی گفت: در هفته سوم این مسابقات و در بازی حساس دو تیم سپاهان اصفهان و استقلال تهران، خداداد افشاریان به عنوان ناظر بازی خواهد بود.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اما در همین هفته روح‌الله شریفی داور جوان هم استانی به عنوان داور چهارم در بازی استقلال خوزستان و نفت تهران حضور خواهد داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=116054
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    چو رستم پدر باشد و من پسر – زگیتی نماند بسی تاج ور //// اقای افشاریان با دامادش نماینده استان شدن ؟

  2. بویراحمد گفت:

    برای این عزیزان آرزوی موفقیت داریم
    وجود چنین افرادی را در استانمان به فال نیک میگیریم

دیدگاه شما