پنجشنبه 16 شهریور 1391 - 16:35

یک دختر کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات سراسر شعر اول

بویرنیوز: جشنواره سراسری شعر روی ریل انتظار دیروز با حضور تعداد زیادی از شاعران پیش کسوت و جوان سراسر کشور در فرهنگ سرای فارسان با معرفی برترینها به کار خود پایان داد.
دبیراجرایی این جشنواره گفت : از هزار و 360 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره 15 اثر از استان های اصفهان ، مرکزی ، کهکیلوئیه و بویراحمد ، البرز ، فارس ، آذربایجان غربی ، چهار محال و بختیاری ، قزوین ، خوزستان و همدان انتخاب شد.
امیریان افزود: در بخش انتظار نفر اول فاطمه صداقتی نیا از کهگیلویه و بویر احمد تندیس جشنواره ، لوح سپاس و جایزه نقدی نفر دوم پرستو کلاهدوزها از قزوین لوح سپاس، جایزه نقدی و نفر سوم فرزانه میرزاخانی از چهارمحال و یختیاری لوح سپاس و جایزه نقدی را به خود اختصاص دادند.
در بخش آیینی این جشنواره نفر اول محمد حسین ملکیان از اصفهان تندیس جشنواره ، لوح سپاس و جایزه نقدی ، نفر دوم مجتبی صفدری از استان البرز لوح سپاس و جایزه نقدی و نفر سوم فروغ تنگاو از استان فارس لوح سپاس و جایزه نقدی را از آن خود کردند.
در بخش آزاد این جشنواره نیز کامران بهرامی از چهارمحال و بختیاری تندیش جشنواره، لوح سپاس و جایزه نقدی ، نفر دوم امید خسروی استان مرکزی لوح سپاس و جایزه نقدی و نفر سوم مجید موسوی از اصفهان لوح سپاس و جایزه نقدیی را کسب کردند.
دیبر جشنواره شعر سراسری روی خط انتظار افزود: در دو بخش آیینی و انتظار این جشنواره از آقایان محمد حیدری از چهارمحال و بختیاری،علیرضا اتلاقی از استان مرکزی، علی فردوسی از اصفهان، علی سلیمانی از استان البرز، عبدالرضا کوه مال جهرمی از فارس، حسن توکلی از اصفهان و خانم آرزو سبزه وار از چهارمحال و بختیاری تقدیر شد.
جشنواره سراسری شعر روی ریل انتظار با موضوع مهدویت از دیروز به مدت دو روز در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر فارسان برگزار شد.
ارتقاء فرهنگ مهدویت در جامعه هنری از اهداف برگزاری این جشنواره است .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=11532
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما