پنجشنبه 16 شهریور 1391 - 11:40

مشکل آب شهر مادوان برطرف می‌شود

بویرنیوز:

: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: همه پیگیری‌ها و اقدامات لازم برای برطرف شدن مشکلات شهر مادوان از جمله آب و مسائل درمانی این شهر صورت می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: مشکل آب شهر مادوان برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی صبح امروز در جمع برخی از ساکنین شهر مادوان از حوزه انتخابیه خود اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد باید پاسخگوی مردم و مطالبات آنها باشند تا در یک فضای همدل و آرام بتوان بخش زیادی از مشکلات مردم را برطرف کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی که قبل از این مهم‌ترین مشکلات مردم این شهر را از زبان آنها شنید، ادامه داد: بعد از این همه سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی و شهر شدن مادوان دیگر قابل قبول نیست که ساکنین این شهر برای برخی امور خود از جمله نیازهای درمانی به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.

وی گفت: تجهیز شهرهای تازه تاسیس به امکانات اولیه مورد نیاز مردم، بسیاری از مشکلات کنونی از جمله معضل ترافیک را در شهرهای همجوار و مراکز استان‌ها رفع می‌کند که در این زمینه لازم است مسئولان به فکر این موضوع باشند.

 *روز انتخابات نوبت مردم بود اکنون نوبت ما مسئولان است

زارعی یادآور شد: در خصوص آب مادوان و مشکلات فراوان آن با مسئولان آب و فاضلاب نشست‌هایی را برگزار کردیم که در این راستا هم مشکل تامین آب و هم مشکلات شبکه ان برطرف می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قبل از انتخابات و در روز 12 اسفند نوبت مردم بود که با خلق آن حماسه، مسئولیت نمایندگی خود را به فرزندی از خادمین خود بسپارد و آبروی نظام اسلامی را حفظ کنند اما، امروز دیگر نوبت ما مسئولان است که با سپاس از بزرگی شما مردم به فکر رفع مشکلاتتان باشیم.

زارعی، ساخت یک مرکز بستر درمانی و تجهیز مرکز بهداشت مادوان را از مهم‌ترین خواسته‌های مردم شهر مادوان در حوزه سلامت دانست و تصریح کرد: این ابتدایی‌ترین حق مردم یک شهر است که از وجود پزشک شبانه‌روزی برخوردار باشند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی توزیع عادلانه ثروت را در نقاط مختلف این استان ضروری خواند و ابراز داشت: اگر شهر مادوان و مناطق حاشیه آن امکانات اولیه‌ای چون ورزشگاه و برخی زیرساخت‌های ورزشی وجود داشته باشند، بدون شک شاهد شناسایی، رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی در این شهر خواهیم بود که پشتوانه ورزش کشور و این استان باشند.

زارعی از آمادگی خود برای پیگیری ساخت یک ورزشگاه برای شهر مادوان خبر داد و افزود: اگر مردم این شهر زمینی را برای ورزشگاه اهدا کنند به زودی شروع عملیات ساخت این ورزشگاه را پیگیری می‌کنم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قدم اول در رفع نیازهای شهر مادوان کسب مجوزهای لازم و رایزنی با مسئولان مربوطه در قوه مجریه است که این مهم در دستور کار است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به مشکل بیکاری در شهر مادوان اشاره کرد و خبر داد: چند کار بزرگ و اشتغالزا در این شهر در حال بررسی و پیگیری است که به محض کسب مجوز آنها، به مردم اعلام می‌شوند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=11510
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. تامرادی باغیرت گفت:

    درود بر خادمترین و دلسوزترین نماینده از بدو تاکنون . الحق و الانصاف هر رایی که برای شما به صندوق انداختیم از شیر مادر به شما پاکتر خواهد بود . دوستت داریم و به تو ایمان داریم . مهم نیست که دشمنان و بدخواهان در مورد شما چه می گویند ولی ما برای همیشه از شما حمایت قاطع خواهیم کرد چون شما در همین مدت کم دلسوزی و احساس مسئولیت خود را نسبت به مردم دیارت نشان دادی .

  2. شهروند تامرادی گفت:

    از نماینده محترم مردم تقاضا داریم که به اعضای محترم شورای شهرمادوان ونظرات ایشان توجه ویژه داشته باشند .ویاریشان کنند چون دوستدار هر خدمتگزار صادقی هستند .

دیدگاه شما