چهارشنبه 15 شهریور 1391 - 7:59

سناريوي زن خيانتكار براي قتل شوهر

بویرنیوز:

به گزارش مهر، شانزدهم ارديبهشت سال گذشته ماموران پليس مرودشت از كشف جسد مرد ميانسالي در يكي از جاده‌هاي حاشيه شهر اطلاع يافتند.

ماموران پس از حضور در محل در بررسي‌هاي مقدماتي دريافتند هيچ مدرك شناسايي همراه مرد ميانسال نيست. اين در حالي بود كه در جيب وي يك برگه كشف شد كه در آن نوشته شده بود من تصادف كرده‌ام.

پس از تحقيقات مقدماتي جسد به پزشكي قانوني منتقل شد و ماموران در بررسي‌هاي بعدي دريافتند جسد متعلق به سرايدار يك مدرسه به نام محمد است. همسر محمد نيز با مراجعه به پزشكي قانوني جسد شوهرش را شناسايي كرد.

در حالي كه شواهد حكايت از مرگ محمد در جريان يك تصادف داشت، پزشكي قانوني با گزارش خود روند رسيدگي به اين پرونده را وارد مرحله‌اي تازه كرد.

در گزارش پزشكي قانوني آمده بود: علت مرگ، اصابت جسم سخت به سر محمد است.

با افشاي اين موضوع، پرونده در اختيار كارآگاهان مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي قرار گرفت. كارآگاهان با كمك كارشناسان خط‌شناسي دريافتند نامه كشف شده در جيب محمد به دستخط خودش است.

تيم جنايي در ادامه، همسر محمد را به اداره آگاهي احضار كردند كه اظهارات متناقض او در بازجويي‌ها باعث شك پليس شد.

سرانجام زن جوان در بازجويي‌ها لب به اعتراف گشود و به قتل شوهرش با همدستي مردي به نام امير اعتراف كرد. با اين اعترافات، امير نيز دستگير شد و پرونده با صدور كيفرخواست براي محاكمه به شعبه دوم دادگاه كيفري استان فارس فرستاده شد.

در جلسه دادگاه كه به رياست قاضي عرفاني‌زاده برگزار شد، نماينده دادستان با تشريح كيفرخواست براي متهمان تقاضاي مجازات قانوني كرد. اولياي دم نيز خواستار قصاص متهمان شدند.

در ادامه امير با حضور در جايگاه در تشريح ماجرا گفت: چند ماه قبل از جنايت با نسرين ـ همسر مقتول ـ آشنا شدم. او با شوهرش اختلافات زيادي داشت. اختلاف من و همسرم نيز باعث شد پس از مدتي به هم علاقه‌مند شويم، اما محمد سد راه اين رابطه بود، به همين خاطر نقشه قتل او را طراحي كرديم و يك روز به بهانه گردش او را به خارج شهر برده و با ضربه‌اي به سرش، مرد ميانسال را كشتيم و بعد هم طوري صحنه‌سازي كرديم كه نشان دهد مرگ به علت تصادف بوده است.

نسرين نيز در دفاع از خود گفت: به خاطر مشكلات شوهرم نمي‌توانستيم بچه‌دار شويم. همين موضوع باعث به وجود آمدن اختلاف بين ما شده بود. وقتي نقشه قتل را طراحي كرديم، من با ترفند از او يك دستخط گرفتم كه تصادف كرده است.

در ادامه جلسه دادگاه براي رسيدگي به اتهام زناي محصنه به صورت غيرعلني برگزار شد و پس از آخرين دفاعيات متهمان، رئيس دادگاه همراه چهار قاضي مستشار ـ فارسي، مظفر، رستگاري و سجادي‌نژاد ـ وارد شور شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=11416
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما