سه شنبه 31 تیر 1393 - 17:16

آینده تیم فوتبال شهرداری یاسوج از زبان شهردار

گروه ورزشی – دکترجاوید ادامه فعالیت تیم فوتبال شهرداری یاسوج را تکذیب کرد.

شهردار یاسوج در گفتگو با خبرنگار بویرنیوزگفت: درجلسه ای که امروزبا حضور معاونت عمرانی استانداری داشتیم، موضوع تیم فوتبال شهرداری مطرح شذ، اما بنده همچنان مثل قبل بر ناتوانی شهرداری برای پرداخت هزینه های تیم اصرار کردم و از آنجا که تاکنون شهرداری یاسوج 17 میلیارد تومان برای این تیم هزینه کرده ولی اکنون توان هزینه کردن برای این تیم را ندارد.

دکتر جاوید افزود، در صورتی که سازمان ورزش و جوانان هزینه های تیم رامتقبل شود حاضر به ادامه فعالیت این تیم هستیم و در غیر اینصورت تاکنون هیچ تصمیمی برای ادامه فعالیت تیم شهرداری اتخاذ نشده وهر صحبتی غیر از این تکذیب می شود.

خبرگزاری فارس: مهمترین جلسه تصمیم‌گیری ورزشی بدون حضور مدیرکل ورزش/ وقتی شهردار توبه کرد

به گزارش بویرنیوز، ظهر امروز نشست تصمیم‌گیری در خصوص تیم فوتبال شهرداری یاسوج و آینده این تیم به ریاست پژمان نیک‌اقبالی معاون عمرانی استاندار برگزار شد.

در این نشست که مسئولان برای فعالیت دوباره این تیم با جدیت بر سر میز مذاکره حاضر شده بودند جای یک نفر بسیار خالی بود.

این نشست بدون حضور جهانبخش ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان این استان برگزار شد.

جدای از عمدی و یا سهوی بودن این حضور، این انتقاد بر مسئول اول ورزش استان وارد است که اکنون در عرصه ورزش چه موضوعی مهم‌تر از تیم فوتبال شهرداری یاسوج و تصمیم‌گیری برای سرنوشت مبهم آن است.

در این نشست پژمان نیک‌اقبالی معان عمرانی استاندار اگر چه با آرامش جلسه را اداره می‌کرد اما پس از این که توافق نهایی حاصل شد، به یکباره یکی از اعضا علی‌رغم موافقت قبلی، مخالفت خود اعلام کرد، گفت: بهتر این است که شما دیگر ساز منفی نزنید.

13930431000412_PhotoL

نیک‌اقبالی در همین خصوص گفت: آیا حیف نیست اکنون که ورزشگاهی بزرگ در یاسوج ساخته شده و به زودی بهره‌برداری از آن آغاز می‌شود در مرکز استان تیمی نداشته باشیم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد فوتبال را جزئی از زندگی مردم در جهان و ایران و استان دانست و گفت: نمی‌گوییم در حد و اندازه آلمان هستیم اما در شهر کوچک خودمان هم باید یک چراغ امید برای جوانان روشن بماند.

نیک‌اقبالی ادامه داد: کسی یاسوج را تا پیش از تیم شهرداری نمی‌شناخت اما با فعالیت این تیم بود که همه در ایران و جهان فهمیدند یاسوج پایتخت طبیعت ایران است.

کرامت‌الله موسوی دبیر هیئت فوتبال این استان هم از دغدغه‌های خود و هیئت فوتبال گفت و با بیان خاطره‌ای افزود: دختری بیمار در خانه دارم که همه زندگی خود را به پای او گذاشته‌ام و مانند خودم به فوتبال علاقه دارد.

وی گفت: در روزهایی که با نفت مسجد سلیمان در فصل‌های گذشته رقابت داشتیم و ما این تیم را شکست داده بودیم از بس در خصوص تیم شهرداری و نفت در خانه سخن گفته بودیم دخترم هم با نام نفت مسجدسلیمان آشنا شده بود.

موسوی در همین خصوص گفت: چند شب پیش که از تلویزیون در خصوص تیم لیگ برتری نفت مسجدسلیمان صحبت می‌کردند دخترم با انگشت اشاره تیم نفت را نشان داد که همانجا به خود لرزیدم و اشک ریختم که حتی یک کودک هم می‌فهمد که در فوتبال چه خبر است ولی ما مسئولان، فوتبال و جوانان فوتبال‌دوست و عاشق فوتبال را درک نکرده‌ایم.

موسوی از تیم فوتبال شهرداری به عنوان بازدارنده‌ای برای مشکلات اجتماعی در این شهر یاد کرد و گفت: تا قبل از تشکیل تیم شهرداری جای جای اطراف استادیوم تختی پر بود از سرنگ‌های تزریق مواد مخدر که با حضور شهرداری و موفقیت‌هایی که در طول چند سال اخیر کسب کرد دیگر اثری از آن سرنگ‌ها ندیدیم.

شهردار یاسوج هم در این نشست حرف‌هایی زد که در نوع خود جالب بود.

محمدعلی جاوید با بیان این‌که توبه کردم که دیگر برای ورزش هزینه کنم، گفت: این که بقیه خود را به صورت نسیه در حمایت از تیم شهرداری سهیم بدانند کمکی به ما و تیم نمی‌کند.

وی گفت: در فصل گذشته به جز مشکلات مالی که داشتیم از همه بدتر عدم همکاری دستگاه‌هایی مانند نیروی انتظامی و سایرین بود.

شهردار و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری یاسوج در همین خصوص گفت: یادم نمی‌رود که یکی از این دستگاه‌ها در هنگام یکی از دیدارهای مهم پا را در یک کفش کرده بود که یا دستمزد ما را بپردازید یا اجازه نمی‌دهیم بازی برگزار شود.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از همه آن‌چه که در این چند سال بر تیم شهرداری یاسوج گذشت به صورت اجمالی گزارش داد.

پرویز موسوی گفت: هیئت فوتبال با همه نداری‌ها و فقیری‌ها تا آن‌جا که توانست به این تیم کمک کرد.

پس از این اظهارات رئیس هیئت فوتبال استان، معاون عمرانی استاندار این گفته موسوی را شهادت داد و گفت: شب‌هایی بود که پرویز موسوی رئیس هیئت فوتبال آن‌چنان با حرارت در خصوص تیم شهرداری با من درد و دل می‌کرد که نگران سلامتی وی بودم.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد سقوط این تیم به لیگ دسته دوم را از ابتدای فصل سال گذشته محرز دانست و گفت: ولی به دلیل این که اختلافی ایجاد نشود و ما را متهم به سنگ‌اندازی نکنند دخالت نکردیم.

وی از خلع سلاح شدن هیئت فوتبال استان هم سخن گفت و افزود: زمین را از ما گرفتند و به بخش خصوصی دادند که برای برگزاری مسابقات استانی مجبور بودم به بخش خصوصی رو بیندازم.

دیالوگ شهردار و رئیس هیئت فوتبال استان در این نشست بسیار جالب بود وقتی شهردار گفت: اگر بخواهم دوباره برای این تیم هزینه کنم باید جوابگوی یک‌هزار و100 کارمند خود باشم که پرویز موسوی رئیس هیئت فوتبال در جواب گفت: اگر هزینه نکنید باید در برابر 10 هزار هوادار و تماشاگر تیم فوتبال شهرداری یاسوج پاسخگو باشید.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=113522
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کارمندان شهرداری گفت:

    ما جمعی از کارمندان شهرداری یاسوج ضمن تشکر ویژه از شهردار محترم شهر یاسوج برای کنار گذاشتن این تیم از ایشان عاجزانه تقاضامندیم که این تیم را رها کند و اگر شهر یاسوج به تیم فوتبال نیاز دارد از متولی ان یعنی سازمان ورزش و جوانان این را بخواهد نه شهرداری که فقط 2درصد از کل بودجه آن به کلیه کارهای فرهنگی اختصاص دارد که این نیز مبلغ ناچیزی هست در مقابل مبلغ کلان هزینه های فوتبال. جناب شهردار محترم و مردمی از شما هزاران بار عاجزانه تقاضامندیم که دیگر به این تیم داری تن ندهید و به اشک کودکان کارگران بیچاره شهرداری نگاه کن که برای داشتن کمترین امکانات یا خورد و خوراک خود باید سرازیر گردد یا حسرت به دل ببرند جناب شهردار به این فکر کنید که شما حتی برای یکصد هزارتومان مساعده به کارگران معذور بودید پس چگونه میخواهید هزینه چند میلیلردی تیم فوتبال را تامین کنید عاجزانه تقاضا دارم که این تیم را به بانی آن واگزار کنید

  2. دوستدار شهرداري گفت:

    فروش امتياز تيم داماش گيلان /
    لطفا مسئولين هرچه سريعتر يه فكري براي تيم شهرداري بكنند . تيم داماش گيلان منحل شده و در نتيجه داراي يك امتياز در ليگ دسته 1 مي باشد . براي خريد عجله كنيد تا دير نشده .

  3. رفتگر شهرداری گفت:

    جناب شهردار تورا خدا وضعیت بسار بد مارا ببین این تیم را رها کنید . چرا به فکر پرسنل وشهرداری بدهکار نیستید . ماراببینید که بیش از یک سال است که حقوق نگرفته ایم

  4. RR گفت:

    آقای پرویزموسوی خوب میدانم از نیروهای خوش فکر وباتعصب استان هستیدوبه وجود نیروهایی چون شما افتخارمی کنیم اما اجازه دهید به این دیالوگ شما خرده بگیرم وبگویم وظیفه شهرداری تیم داری نیست که پاسخگوی 10000هوادارباشد.باید اداره کل ورزش وجوانان پاسخگو باشد که نه تنها کاری نکرده بلکه تنها داشته های خود را مانند زمین وسالنها رااجاره داده است .خودتان قضاوت کنید با این اوضاع واحوال چطور می توانیم شاهد پیشرفت ورزش در استان باشیم

  5. مزدک گفت:

    گاهی نگاه حاکی ازفقرونداری صفورهای شهرداری وجدان آدم راعذاب می دهد

  6. ناشناس گفت:

    چرا همه مصرند که شهرداری تیم داشته باشد مگه شهرداریهای تهرام -شیراز-اصفهان-شهرکرد………که دارای درامدهای میلیاردی هستند تیم فوتبال دارند کسانی که دلسوز تیم فوتبال هستند خودشون هزینه کنند.هنوز خیابانهای شهر یاسوج مثل روستا هستندبعد می خواهند تیمداری کنند.

  7. همشهری گفت:

    با سلام جناب آقای نیک اقبال این نظر شخصی شما در مورد شناخت یاسوج از طریق فوتباله لطف کنیدآقای شهردار را به حال خود بگذارید ،ایشان تصمیم درستی گرفته اند.اگر این پولها صرف 42هیئت ورزشی دیگه شده بود تمام اردوهای کشوری پر بود از ورزشکاران استان کهگیلویه و بویر احمد،دست اقای ایزد پور هم درد نکنه که در این جلسه شرکت نکرد.

  8. دوست دار شهرذاری یا هوادار ... گفت:

    مسولین متحترم تیم شهرداری توراخداتمام جوانان این استان دلخوشی سرگرمی شون تیم شهرداری است شما هم می خواهید این تیم رامنحل کنید ما همه این تیم راداریم وابسته به این تیم شدیم  کمکش کنید بیادبالا دیگه نگوید این چی گفت اون چی گفت 

  9. شلو گفت:

    درود بر شهردار توانمند .آقای موسوی شهرداری جوابگوی کارهای عمرانی وشهرسازی است ونکهداری فضای سبز ونظافت شهر وکنترل وایمنی وکه کل جمعیت شهرستان از آن بهره میبرند شما فقط خودتان را می بینیدوکار به آسایش مردم وخانوادهای کارکنان شهرداری ندارید که با خون دل قطره قطره پول جمع میکنند.ومورد اتهام دروغ قرار میگیرند.پس بودجهای ورزش و جوانان در کجاهها هزینه میشود .وبودجه فرهنگی بقیه ادارات کجا هزینه میشود

  10. ناشناس گفت:

    ما رفتگران

  11. کارمند گفت:

    جناب شهردار شما چرا باید جوابگو باشید ما خودمان که شب روز خیابان ها را نظافت می کنیم .جواب موسوی و امثال آنها را می دهیم. حتما موسوی در فوتبال ………..دارد

  12. دلبازجلاله گفت:

    باسلام خدمت شهردار محترم، اگه بتونی تیم فوتبال را مدیریت کنید کاری پسندیده ای انجام داده اید و اگه نتونی، کسی بر شما خرده نمیگیره  شما انتخاب شدید برای مدیریت شهری که مرکز پایتخت به اصطلاح طبیعته .لذا چند نکته را دوستانه به جنابعالی در راستای هر چه بهتر دوران کاری  یاداور میشوم.اولا شعار اول نهضت آسفالت بود که منصفانه و خالی از غرض بیان کنم زحمت کشیده میشود اما در تهیه و پخش که مهمترین بخش کاره از افراد متخصص استفاده نشده.اینکه کار به پیمانکار واگذار میشه ، قصور از تعهدات نظارتی کارفرما که منجر به عدم کیفیت لازم  در اجرا میشه قابل پذیرش نیست چون در نهایت شما در مقابل هجمه ای قرار میگیرید که چاله ها و دست اندازها برای جنابعالی به ارمغان آورده که نهضت  را تبدیل به نکبت  میکنه.دوما خیلی جالبه که مالکین برای آینده شهر دارند تصمیم میگرند، که بنده دنبال علت و معلولش نیستم، چرا طرح های مصوب اجرا نمیشه یا اگر قراره اجرایی بشه چندین متر با وضعیت موجود اختلاف دارند، چرا بلوارهای که حالت کمربندی و روانسازی ترافیک در آینده را دارند سالهاست که بدون برنامه رها شده اند، البته شهرداری باید قبل از طرح تفکیکی و اجرا توسط مالک با مالکین به صورت جدی مشورت و آنها را متقاعد به رعایت اصول طرح مصوب بکند، درسته که هزینه دارد و نمیشود تمام کارها را مجانی و بدون پرداخت هزینه ای به سرانجام مطلوب رساند.جناب شهردار میدانیم که شورای شهر هم بی تقصیر در این امور نیست ولی یک نفر  بهتر از چندین نفر در تیرس حملات مردم است. دوستانه عرض کنم  مطلب دوم  که عرض شد به حد انفجار رسیده، مثل شرف آباد …کوچه های 6 متری ، عدم پیش بینی فضاهای لازم در طرح ها برای توسعه و زندگی شهری و دها مشکل دیگر که بیان کمکی به حل مشکل نمیکند.اگه مشاور طرح داده و تصویب شده با زور عریان اجرایی بشود تا اسم جنابعالی به خوبی یاد شود، چون حافظه کوتاه مدت ماها …. 

  13. کارمندشهرداری گفت:

    اقایان اعضای محترم شورای شهر وشهردارمحترم لطف کنیندبه فکرمعوقه های کارکنان شهرداری باشیدتابفکرتیم داری چرادست عده ای سودجوراازشهرداری گوتاه نمیکنید

دیدگاه شما