یکشنبه 19 مهر 1394 - 9:24

اعلام آمادگی مدیرشعب بانک انصار کهگیلویه و بویراحمد برای حمایت از طرح های کلان استانی

گروه اقتصادی – مدیر شعب بانک انصار استان کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به طرح های کلان استان اعلام آمادگی کرد.
غلامحسین ملکی نژاد در گفتگو با بویرنیوز، با بیان این که این بانک از طرح هایی که به توسعه و رشد استان کهگیلویه و بویراحمد کمک می کند حمایت می کند، افزود که این بانک تمام توان خود را برای رونق اقتصادی و برون روفت استان از توسعه نیافتگی انجام خواهد داد.
مدیر شعب بانک انصار استان کهگیلویه و بویراحمد افزود که این بانک در قالب مشارکتی در طرح های کلان عمرانی، بهداشت و درمان، فرهنگی و صنعتی آماده همکاری است و حتی اگر اعتبارات استانی بانک جوابگو نباشد این آمادگی وجود دارد تا از مرکز کشور تقاضا کرده و اعتبار برای استان بیاوریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=112122
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. صنعتگر گفت:

    مشكل بخش صنعت تامين نقدينگي است بانکها به عنوان اولين قدم براي حل مشكلات بايد به تامين نقدينگي و سرمايه در گردش همکاری نمایند متاسفانه بانک‌ها در برخورد و ارتباط با صنعتگران فقط به فکر منافع خودشان هستند بعضی از بانک‌ها در نحوه پرداخت تسهیلات و دریافت بازپرداخت آن، به گونه ای عمل می کنند که منجر به ورشکستگی سرمایه‌گذار و یا اجرای وثیقه وی می شود.

  2. ص ن ع ت گفت:

    ….! توليد در ايران زماني رونق خواهد گرفت كه نخست تسهيلات در همان بخش سرمايه گذاري گردد و سپس نرخ تسهيلات پرداختي بصورت قرض حسنه باشد يعني بدون سود تا صنعت ما رشد شغل ايجاد و…. اونوقت شاهد رشد همه شاخص ها خواهيم شد. 

  3. آسیب پذیر گفت:

    بانک ها و موسسات مالی متعددی همه ساله مثل قارچ در هرکوچه وخیابان افتتاح می شوند به نحوی که در برخی خیابان ها هر طرف که سر می گردانی بانک،خودپرداز و خدمات بانکی می بینی. متاسفانه رقابت بانک ها تبدیل شده به بلای جان مردم – بانک مرکزی هم فقط شعار میده و اعلام می کنه سود بانکها تحت نظر بانک مرکزیه اما بعضی از بانکها و موسسات مالی و اعتباری سودهای کلان می گیرند و هیچ نظارتی هم نمیشه

دیدگاه شما