جمعه 10 شهریور 1391 - 11:01

وضعیت اسف بار اختلاط زن و مرد در ادارت گچساران

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

محمد شفیعی فرماندار شهرستان گچساران در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: در این جلسه نقطه‌ نظرهایی مطرح شد که متناسب با جایگاه اداری برخی از مسئولان نیست.

وی افزود: رعایت و حفظ جایگاه‌ها در جلسات لازم و ضروری است و مطالب گفته شده باید با موضوع جلسه سنخیت داشته باشد.

شفیعی با تأکید بر لزوم اجرایی شدن تصمیمات شورای فرهنگ عمومی خطاب به رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی این شهرستان گفت: نوشتن تعدد مصوبات لزومی ندارد زیرا در این صورت با عملیاتی نشدن مصوبات جلسات جایگاه و شأن جلسه شورای اداری زیر سئوال خواهد رفت.

وی با بیان اینکه در برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی موازی‌کاری نشود، با اشاره به برگزاری برخی جلسات فرهنگی مشابه یادآور شد: جلسه شورای فرهنگ عمومی بالاترین شورای فرهنگی در شهرستان بوده که تصمیم گیرنده نهایی انجام مصوبات در زمینه مسائل فرهنگی است.

در 24 اداره گچساران وضعیت اختلاط کاری زن و مرد وجود دارد

فرماندار گچساران گفت: با توجه به اینکه در جلسه قبلی این شورا مقرر شد اعضای شورای فرهنگ عمومی گچساران نسبت به مسئله حجاب و عفاف جمع‌بندی داشته باشند، فرمانداری گچساران در این زمینه از تمامی ادارات به صورت محسوس و غیر محسوس بازدید کرده است.

شفیعی افزود: نتایج بازدید به عمل آمده طی بولتنی آماده ارائه به ادارات و دستگاه‌های اجرایی است.

وی متذکر شد: با بررسی‌های به عمل آمده از ادارات گچساران مشخص شد که اختلاط کاری زنان و مردان در 24 اداره این شهرستان وجود دارد.

فرماندار گچساران متذکر شد: وضعیت اختلاط کاری زنان و مردان در برخی از ادارات گچساران بسیار دردناک بوده که با بررسی‌های به عمل آمده به این نتیجه رسیدیم که در این زمینه باید علمی و اداری برخورد کرد.

وی از اداراتی که دارای وضعیت اختلاط کاری زنان و مردان است خواست تا ظرف یک ماه آینده نسبت به عملیاتی کردن برطرف کردن این مسئله اقدامات لازم را انجام دهند.

شفیعی عنوان داشت: امروزه آفات و آسیب‌های اختلاط کاری زنان و مردان در ادارات برای همگان مشخص است و این مسئله سبب بروز برخی آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.(فارس)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=11100
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. نیما گفت:

    جناب فرماندار:
    به وضعیت اسفبار کیفیت نان هم لطفا کمی توجه داشته باشید

  2. آن روی سکه گفت:

    منظور از وضعیت اسفبار مختلط بودن یعنی چه ؟ در هر اداره ای کارمندان زن و مرد در کنار هم مشغول خدمت هستند آقای فرماندار روشن بفرمایند اسفبار یعنی چه ؟ چرا درست و شفاف سخن نمی گویید و ایجاد شبهه می کنید . دوربین مداربسته الحمدالله فراوان ، در چهارگوشه اتاقها و ادارات بکارید و اتاقها و میزها را بیشتر کنید وهر فرد را در اتاقی جداگانه بنشانید .

  3. آی گفت:

    فرماندار گچساران در شورای اداریمتذکر شد: وضعیت اختلاط کاری زنان و مردان در برخی از ادارات گچساران بسیار دردناک است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقای فرماندار ذهن ها را مخدوش نکنید این وضعیت چیه که اینگونه در دناک بیان کرده اید.لطفا مثل استاندار به حاشیه نپرید مشکلات گچساران زیربنایی است به توسعه زیر بنا ها فکر کنید.

  4. چرام گفت:

    اون سر دنیا تو فکر کاشت گوجه فرنگی تو کره مریخ هستند ماتوچه فکری هستیم!

  5. منشی خانم گفت:

    مثل بوشهریکی ازراهکارها منشی یا مسئول دفتر مدیران خانم نباشد ودرشورای اداری تصویب شود

  6. شهروند گفت:

    از وضعيت هيئت هاي ورزشي استان در زمان شما چه در حوزه مالي و چه در حوزه فرهنگي اسف بار تر كه نيست

  7. گچسارانی گفت:

    یه آدرس بدید ما هم بیایم
    به این فرماندار به ظاهرمحترم بگید آبرو یه شهرستان را اینطوری چوب حراج نزنه

  8. درد گفت:

    واقعا از این فرماندارمتأسفم
    یعنی به این راحتی حیثیت یک کارمندخدوم دولت را زیر سوال می برید؟
    واقعا یک کم فکر کنید بعد دهان بگشایید.
    چرا مردم شریف و کارمندان زحمت کش گچسارانی اعم از زن و مرد را که در آب و هوای خشن شهرستان در شرایط سخت کاری که به دلیل بی لیاقتی بخش اعظم مسئولین شهرستان به ایشان و ارباب رجوع تحمیل می شود را اسف بار و دردناک توصیف نمی کنید و اتهام می زنید.
    اگر کارمندان گچسارانی یک صنف مجزا و سندیکای واحد داشتند از شما به خاطر این موضوع حتما شکایت می کردند.
    والا خجالت هم خوب چیزی است

دیدگاه شما